The Voice Of Holland seizoen 9

zaterdag 2 februari 2019 om 19:19
Ik wil gewoon mijn Bela terug. En mijn mooie Perzier.

zaterdag 2 februari 2019 om 19:20

zaterdag 2 februari 2019 om 19:38
Wil je nog even herhalen want ik heb het niet gelezen

zaterdag 2 februari 2019 om 19:39
Betty_Slocombe schreef: ↑02-02-2019 19:21Nou, dat dat maar duidelijk is. Wat een goed forum, ik lijk op Tante Meta DIE PER ONGELUK ALLES IN CAPSLOCK TYPT.

woensdag 6 februari 2019 om 07:35
Snap ik, ga er ook niet over discussiëren, maar schrok ervan, vind dat echt erg.fashionvictim schreef: ↑01-02-2019 23:15Meestal wel, hoor. Blijft over het algemeen 1 excuustruus over maar The Voice staat daar wel om bekend. Maar goed, straks wordt dit weer een enorme discussie en daar heb ik geen zin in, dus ik laat het hier bij. Ik lig er niet wakker van, ik vind het eerder nogal voorspelbaar.
Always look on the bright side of life
woensdag 6 februari 2019 om 08:45
missie_m schreef: ↑02-02-2019 01:51Precies Sanne was geweldig. Ze zat daar op haar stoel en niemand had zien aankomen dat zij naar huis werd gestuurd. Ik las hier zelfs dat FV schreef 'gelukkig één van die dames naar huis' terwijl die dames (blank) allebei veeeeeel beter en meer muzikant waren dan die Brian.
enne @FV: Sanne werd naar huis gestuurd zodat de donkere Brian op haar stoel kon gaan zitten. terwijl Sanne honderdmaal beter was dan Brian.
Vanavond: Mikki mocht blijven en Talitha naar huis. Ik dacht eerst nog 'was Mikkie dan echt beter dan Talitha?" maar toen ze op het laatst alle kandidaten lieten horen, zodat je kon stemmen, vond ik Mikki inderdaad heel goed, zenuwachtig maar goed. ik vond dat Anouk en Ali B gelijk hadden over Mikki, ze deed het echt goed en heeft een hele mooie stem. Anouk is eerlijk, zij gaat heus niemand weg sturen vanwege een kleur.
Vorige week zijn er kandidaten naar huis gestuurd die echt keigoed waren. Vooral 'die rauwe diamant" zoals Anouk haar noemde, ze kreeg geen stoel, keigoed en blank.
LOEP ME MAAR aub.
woensdag 6 februari 2019 om 08:52
Inderdaad.

LOEP ME MAAR aub.

woensdag 6 februari 2019 om 09:35