Liefdesverdriet

02-02-2019 00:16 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb het een maand uit met mijn vriend. Na bijna een jaar een relatie te hebben. Hij maakte het uit omdat hij vrijgezel wou zijn. In de eerste 2 weken dat het uit was had ik nog veel contact met hem en zagen we elkaar ook.Nu heeft hij ook contact met andere meiden en hij geeft ze ook aandacht. Dus ik gaf hem 1,5 week de keuze om of voor mij te gaan of me te blokkeren en me echt met rust te laten. Dit omdat hij me telkens weer een beetje hoop gaf door me te berichten. En ik wou gewoon duidelijkheid. Hij antwoorde er niet echt op. Maar sinds 5/6 dagen hebben we niet echt meer contact heel af en toe zoals gisteravond vroeg hij me of ik met jongens aan het afspreken was. Wat niet eens het geval was. Heb daar niet gereageerd en later verwijderde hij het bericht. Ik zit er zo erg mee dat ik door de stress veel afval en echt in een dip zit. Ik mis hem heel erg en telkens hoop ik dat hij bijdraait. Ik ben bang doordat hij nu bijna niks meer van zich laat horen en met andere meiden praat hij echt klaar met me is. Wat moet ik doen?
Zijn nummer blokkeren en geen contact meer zoeken.
Hij wil vrijgezel zijn. Prima, maar dan moet hij jou ook met rust laten.
Hij was duidelijk toen hij aangaf vrijgezel te willen zijn. Contact en hoop wat daar voor jou uit voort kwam maakte het er niet beter op voor je.
Richt je op je eigen leven, het leven ná hem.... hij zal ook verdergaan met hoe hij zn leven wil inrichten.
Misschien hield hij voor t gemak het lijntje wat warm maar blijkbaar komt hij nu op dreef en kan het zonder jou.
Echt, het is over. Hij was duidelijk. Ga verder. Pak wat gezonde maaltijden en herpak je. Niet blijven hangen in en trekken aan een dode relatie
dogcrazy wijzigde dit bericht op 02-02-2019 00:27
0.58% gewijzigd
het is uit, hoezo geef jij hem bedenktijd? wat snap je niet aan dat het uit is
Hij was al echt klaar met je. Het is uit. Blokkeer hem, huil en ga verder met je leven en gedraag je niet als een deurmat.
ik geef mn bek ook maar een douw
Hoe lastig ook, verbreek alle contact, als hij nog contact zoekt, niet op reageren. Ga verder met je leven.
Men lijd het meest om het lijden dat men vreest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven