Haarverf voor kind?
maandag 4 februari 2019 om 10:13
maandag 4 februari 2019 om 10:59
Blondie456 schreef: ↑04-02-2019 10:54Daar kom ik dus ook niet vandaan. Ik woon al mijn hele leven in Brabant.
Dus kan je ook niet zeggen dat het tokkie is, want je hebt er nog nooit eentje gezien in het wild.
maandag 4 februari 2019 om 11:56
Ah, superbedankt voor jullie reacties, daar kan ik wat mee! Dat Directionsspul klinkt goed, ik ga op zoek.
Ik wil eerst een tijdelijke kleuring proberen hoor, mocht hij het toch tegen vinden vallen
En ontkleuren zal niet nodig zijn met zijn blonde lokken - ik was ook niet van plan een enorm chemisch bombardement op zijn hoofd los te laten.
Grappig dat er toch altijd weer mensen zijn die hun oordeel kwijt moeten ('te jong', 'tokkie')...
Ik wil eerst een tijdelijke kleuring proberen hoor, mocht hij het toch tegen vinden vallen
Grappig dat er toch altijd weer mensen zijn die hun oordeel kwijt moeten ('te jong', 'tokkie')...
maandag 4 februari 2019 om 12:13
Dan ben ik een megatokkie want loop zelf ook altijd met vrolijke kleurtjes rond zeker in de zomer. Oh wacht nee ik ben een eeuwige altoLore77 schreef: ↑04-02-2019 11:56Ah, superbedankt voor jullie reacties, daar kan ik wat mee! Dat Directionsspul klinkt goed, ik ga op zoek.
Ik wil eerst een tijdelijke kleuring proberen hoor, mocht hij het toch tegen vinden vallenEn ontkleuren zal niet nodig zijn met zijn blonde lokken - ik was ook niet van plan een enorm chemisch bombardement op zijn hoofd los te laten.
maandag 4 februari 2019 om 12:22
Lore77 schreef: ↑04-02-2019 11:56Ah, superbedankt voor jullie reacties, daar kan ik wat mee! Dat Directionsspul klinkt goed, ik ga op zoek.
Ik wil eerst een tijdelijke kleuring proberen hoor, mocht hij het toch tegen vinden vallenEn ontkleuren zal niet nodig zijn met zijn blonde lokken - ik was ook niet van plan een enorm chemisch bombardement op zijn hoofd los te laten.
L'Oreal heeft uitwasbare kleuren, gewoon bij de Kruidvat te koop. Niet zo fel als Directions, maar dan krijgt hij wel een beetje een idee. Directions blijft lang zitten.
maandag 4 februari 2019 om 12:49
Directions blijft lang zitten, maar vervaagt wel.
(bij kinderen he, ik kleur mijn grijze lokken, gewoon met L'Oreal)
maandag 4 februari 2019 om 15:29
Ja hier ook, vooral roze en lila.Hetismogelijk schreef: ↑04-02-2019 13:16Ik zie dat je er al uit bent. Bij mijn dochter (10) in de klas is dip helemaal populair. Zij en al haar vriendinnen hebben de onderste 1/3 van hun haar rood, blauw of groen..
Verf komt dus niet in de buurt vd hoofdhuid.
Blijft wel lang zitten, veel langer dan de 12 wasbeurten op het doosje.
maandag 4 februari 2019 om 16:25
Het fijne weet ik er niet van, maar zwangere vrouwen wordt toch ook afgeraden om hun haar te verven, omdat giftige stoffen in verf via de bloedbaan terecht kunnen komen bij het ongeboren kind? Wellicht om dezelfde redenen wordt haarverf bij jonge kinderen afgeraden.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
maandag 4 februari 2019 om 16:29
Dat wordt al heel lang niet meer afgeraden.MelanieV schreef: ↑04-02-2019 16:25Het fijne weet ik er niet van, maar zwangere vrouwen wordt toch ook afgeraden om hun haar te verven, omdat giftige stoffen in verf via de bloedbaan terecht kunnen komen bij het ongeboren kind? Wellicht om dezelfde redenen wordt haarverf bij jonge kinderen afgeraden.
maandag 4 februari 2019 om 16:32
maandag 4 februari 2019 om 16:32
Oh, fijn dat haarverf dan blijkbaar niet meer zo schadelijk is.
Dr. Dre, don't just stand there, operate! (Eminem)
maandag 4 februari 2019 om 19:41
Regenjasgeel schreef: ↑04-02-2019 10:23Je kan beter gekleurd haarkrijt gebruiken. Is gezonder dan chemische troep op een kinderhoofd.
Dat werkt voor geen meter en je haar voelt daarna aan alsof je het in zeewater hebt laten weken.
Ik verfde het bij Lon gewoon. Lon heeft de meest maffe kleuren in haar haar gehad, tot aan 8 kleuren in strepen aan toe (model voor een kapsalon).
Houd er rekening mee dat blauw er erg slecht uitgaat. Van alle kleuren die Lon ooit in haar haar heeft gehad waren knalrood en blauw de rotste kleuren. Het rood moest eruit door te bleken en het blauw kan er alleen uit door te knippen. Gelukkig zie je het alleen als je het van heel dichtbij bekijkt, maar het is er dus nooit 100% uitgegaan.
Ook als je kleur over kleur doet wordt het vaak een permanente kleuring.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
dinsdag 5 februari 2019 om 09:59
Je kan het gewoon doen maarrehh.. weet je wel zeker dat je dit bij je kind wil doen? Toen ik een jaar of 11 was heb ik t ooit roze geverfd.. en daarna best veel andere kleuren. Achteraf super veel spijt van gehad omdat me haar zo dood was dat ik het moest afknippen. Heb nu nogsteeds korter haar omdat t gewoon niet meer zo lang groeid