Je meest bizarre date

16-12-2018 20:24 586 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin had gisteren een date met een man die in het echt 20 jaar ouder was dan op zijn tinderprofiel en whatsapp foto. Ze is hem denk ik na een kwartier gepeerd, maar heb er smakelijk om moeten lachen.

Zelf nooit echt rare dates gehad eigenlijk, maar hoor graag jullie verhalen!
Paar maanden geleden een date gehad, gezien zijn beroep verdiende hij echt wel minstens 2x zoveel als ik denk ik. Tijdens de date opscheppen over zn bmw enzo en toen kwam de rekening van 10 euro.. En liet mij betalen.
Vond dat wel een afknapper.
Ik zou met iemand naar een klimhal als eerste date. Ik arriveerde netjes op tijd. Hij appte echter dat hij aan het opwarmen was in de klimhal, dus moest ik maar vast omkleden, mijn entree betalen en me laten gidsen door de staff van de klimhal. Ik had hem ook nog niet kunnen spotten in de klimhal en vond het niet gepast om zonder entreekaartje in de hal te gaan zoeken of hij er wel echt was. Ik appte nog of hij me niet kwam meeten.
Na 20 minuten ben ik weggegaan en ik heb hem daarna geblokkeerd. Iemand die niet eens je komt groeten, daar heb ik geen zin.
Robinson schreef:
02-02-2019 17:44
Paar maanden geleden een date gehad, gezien zijn beroep verdiende hij echt wel minstens 2x zoveel als ik denk ik. Tijdens de date opscheppen over zn bmw enzo en toen kwam de rekening van 10 euro.. En liet mij betalen.
Vond dat wel een afknapper.

:facepalm: Buitengewoon genant.
Tuffen in de frietpan... WTF ... gatverdamme :bonk:
Inderdaad, bah!
minnimouse schreef:
02-02-2019 16:33
Dit verhaal heb je laatst toch ook al gepost, Aquavrouw?

Hoi Minnie mouse,

Ja dat klopt, maar dat was een niet actief topic dacht ik achteraf. Dus ik dacht, dat leest dus niemand. Oeps dus toch 😅 Excuses!
Wat een rare gozer, tuffen in de frietpan.. Gadverdamme.

Hier (nog) geen bizarre dates meegemaakt gelukkig, maar dit topic is wel erg vermakelijk!
Leuke verhalen

TVP
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
hollebollegijs schreef:
02-02-2019 22:14
Leuke verhalen

TVP

Je gaat me toch niet vertellen dat je aan het daten bent geslagen Gijs? :proud: Of aan het inlezen voor als het zover is haha, dat kan natuurlijk ook.
Krijg motto niet verwijderd :-)
Ik durfde deze nog niet te plaatsen, want best lullig. Maar ik doe het toch.

Had een hele leuke date met een jongen. Ik was 18-19 jaar en hij 5-6 jaar ouder.
Uiteindelijk werd er gezoend. Tijdens het zoenen begon hij heel ongemakkelijk te kreunen en bewegen. Bleek dat hij door het zoenen in zijn broek klaar was gekomen en is toen meteen weg gevlucht. Gewoon tongzoenen, niks geks, we zaten verder niet aan elkaar.
Ik ben nog achter hem aan gegaan, maar kon hem niet vinden. Ik heb hem nooit meer gezien, alsof hij van de aarde was verdwenen.

Ik vond hem écht leuk en was echt niet op hem afgeknapt. Zulke dingen kunnen gebeuren. Maar was zo flabbergasted dat hij meteen en vooral zo snel de benen nam.
ik had er eentje met wie we bij zo'n Japans restaurant gingen eten, waar meerdere mensen aan een grillplaat zitten. We waren dus ook nog eens in een groep, maakte het nog genanter. Maar hij zat dus de hele avond op te scheppen over zijn Gucci-bril en hoeveel geld hij had en begon ook nog SERIEUS over anale seks.

Ik was toen nog een dating groentje, dus ik bleef braaf zitten, maar nu zou ik echt meteen weggaan.
Dollop schreef:
01-02-2019 14:03
Bah, slechte hygiene is echt een afknapper...

Waren er tijdens de chats al geen red flags eigenlijk? Of bij het doorspitten van social media. Dat doe ik altijd voor ik op date ga.
Nee, helaas niet.
Ik ga er van uit dat iedereen op social media zijn beste foto zet, dus is dat sowiezo geen graadmeter.
Heb zelf ook geen social media (bewust).
de wereld wacht om ontdekt te worden
joysjuhhh schreef:
02-02-2019 20:38
Ik zou met iemand naar een klimhal als eerste date. Ik arriveerde netjes op tijd. Hij appte echter dat hij aan het opwarmen was in de klimhal, dus moest ik maar vast omkleden, mijn entree betalen en me laten gidsen door de staff van de klimhal. Ik had hem ook nog niet kunnen spotten in de klimhal en vond het niet gepast om zonder entreekaartje in de hal te gaan zoeken of hij er wel echt was. Ik appte nog of hij me niet kwam meeten.
Na 20 minuten ben ik weggegaan en ik heb hem daarna geblokkeerd. Iemand die niet eens je komt groeten, daar heb ik geen zin.

Wat een gezelligerd. Die had zin in de date...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
dianaf schreef:
04-02-2019 11:42
Wat een gezelligerd. Die had zin in de date...

Die hing zich natuurlijk zwaar uit te sloven om indruk te maken.... komt ze niet. :-D
Ik was een jaar of 20 en had een jongen leren kennen op een Forum. Hij was 25 en had nog nooit gezoend (alarmbellen hadden af moeten gaan, maar ik wilde hem een kans geven). Hij zou me mee uit eten nemen en daarna naar de bios. Hij nam me mee naar de plaatselijke shoarmatent waar alleen het personeel aan een tafeltje zat. Toen de pizza's op waren zei hij: "Als jij de pizza's betaalt, betaal ik dadelijk de bios". Ik vind echt niet dat een man alles hoort te betalen, maar op een eerste date vind ik dat wel netjes. Toch maar samen naar de film (durfde geen nee te zeggen). Daarna bracht ie me naar huis met zijn auto, op onze oprit met hem gezoend in de auto. (Waarom? Ja Waarom?). Kwam meneer met een cadeautje aanzetten...een doosje Merci...meest afgezaagde cadeau ever. Op een eerste date...

Na de date duidelijk gemaakt dat dit niks werd. Daar dacht hij alleen anders over. Meneer ging me even belachelijk maken en bedreigen via de mail. Na zo'n uitbarsting kreeg ik steevast een berichtje: sorry sorry. Ik was boos en dit was niet de bedoeling.
Heb uiteindelijk maar niet meer gereageerd...triest geval.

Op mijn 18e gedate met een jongen van 18. Kreeg ik op het station een roos met een liefdesbrief mét stickers erop...Hij was 18!! Dit is 'm niet geworden...Nu 13 jaar later nog wel steeds contact als vrienden haha. We kunnen er nu smakelijk om lachen.
Met een bochel heb je het ergste achter de rug
Oooh Ann, dat doet me denken aan een aanbidder die ik ooit gehad heb.
Ik heb niet eens met hem gedate maar we kenden elkaar via een gezamelijke hobby.
Ik was 15 of 16 en hij veel ouder, zeker 25. Ook zo'n triest geval die nog nooit een vriendin heeft gehad.
Beetje morsig, te dik, nog thuiswonend.
Ik vond hem wel gezellig om kee te kletsen maar meer niet. Hij was mijn type niet, ik vond hem te oud etc.
Krijg ik toch op een kwade dag een liefdesbrief van hem .....dat hij altijd aan me denkt en wat hij met me wil doen (in bed ja!).
Echt wtf....een ruim volwassen vent die zo tegen een minderjarig meisje praat!!ik heb een beetje geblokkeerd wat ik gedaan heb. Volgens mij een brief met dat ik geen klik voelde en verder heel veel afstand genomen. Brrrrrrr.
Exota schreef:
03-02-2019 19:15
Ik durfde deze nog niet te plaatsen, want best lullig. Maar ik doe het toch.

Had een hele leuke date met een jongen. Ik was 18-19 jaar en hij 5-6 jaar ouder.
Uiteindelijk werd er gezoend. Tijdens het zoenen begon hij heel ongemakkelijk te kreunen en bewegen. Bleek dat hij door het zoenen in zijn broek klaar was gekomen en is toen meteen weg gevlucht. Gewoon tongzoenen, niks geks, we zaten verder niet aan elkaar.
Ik ben nog achter hem aan gegaan, maar kon hem niet vinden. Ik heb hem nooit meer gezien, alsof hij van de aarde was verdwenen.

Ik vond hem écht leuk en was echt niet op hem afgeknapt. Zulke dingen kunnen gebeuren. Maar was zo flabbergasted dat hij meteen en vooral zo snel de benen nam.
Wauw, jij moet wel goed kunnen zoenen haha
“I am rarely bored alone; I am often bored in groups and crowds."
RikM schreef:
04-02-2019 11:51
Die hing zich natuurlijk zwaar uit te sloven om indruk te maken.... komt ze niet. :-D
Ik heb geen idee wat hij dacht. Hij bleef wel appen, maar zijn gezicht laten zien, dat kon niet. Mensen vroegen me ondertussen of ze me konden helpen/of ik aan het wachten was etc, omdat ik al een half uur bij de entree/receptie stond. Hij was ook degene die me had uitgevraagd, in real life.
joysjuhhh schreef:
04-02-2019 13:08
Ik heb geen idee wat hij dacht. Hij bleef wel appen, maar zijn gezicht laten zien, dat kon niet. Mensen vroegen me ondertussen of ze me konden helpen/of ik aan het wachten was etc, omdat ik al een half uur bij de entree/receptie stond. Hij was ook degene die me had uitgevraagd, in real life.

Huh, vaag hoor!
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ann_87 schreef:
04-02-2019 12:10
Ik was een jaar of 20 en had een jongen leren kennen op een Forum. Hij was 25 en had nog nooit gezoend (alarmbellen hadden af moeten gaan, maar ik wilde hem een kans geven). Hij zou me mee uit eten nemen en daarna naar de bios. Hij nam me mee naar de plaatselijke shoarmatent waar alleen het personeel aan een tafeltje zat. Toen de pizza's op waren zei hij: "Als jij de pizza's betaalt, betaal ik dadelijk de bios". Ik vind echt niet dat een man alles hoort te betalen, maar op een eerste date vind ik dat wel netjes. Toch maar samen naar de film (durfde geen nee te zeggen). Daarna bracht ie me naar huis met zijn auto, op onze oprit met hem gezoend in de auto. (Waarom? Ja Waarom?). Kwam meneer met een cadeautje aanzetten...een doosje Merci...meest afgezaagde cadeau ever. Op een eerste date...

Na de date duidelijk gemaakt dat dit niks werd. Daar dacht hij alleen anders over. Meneer ging me even belachelijk maken en bedreigen via de mail. Na zo'n uitbarsting kreeg ik steevast een berichtje: sorry sorry. Ik was boos en dit was niet de bedoeling.
Heb uiteindelijk maar niet meer gereageerd...triest geval.

Op mijn 18e gedate met een jongen van 18. Kreeg ik op het station een roos met een liefdesbrief mét stickers erop...Hij was 18!! Dit is 'm niet geworden...Nu 13 jaar later nog wel steeds contact als vrienden haha. We kunnen er nu smakelijk om lachen.
Dus eigenlijk vind je dat hij wel moet betalen?
vivautrecht85 schreef:
04-02-2019 17:07
Dus eigenlijk vind je dat hij wel moet betalen?
Dit inderdaad haha. Die redenering ook altijd dat het netjes is als een man de eerste date betaalt... Waarom? Doe eens gek, gun hem een leuke avond en betaal zelf alles! Hoewel veel mannen daar ook raar over doen
Ik vind het niet gek om als vrouw te betalen, maar wel om van een ander te vragen of die als eerste effe geld neerlegt. Vooral als je iemand 'uit eten neemt'.

Mijn ervaring is juist dat je als vrouw vaak moeite moet doen om te betalen. Niet dat ik het erg vind om getrakteerd te worden, maar als je iemand niet meer zal zien houd ik wel van een beetje fair... afhankelijk van de kosten (twee cola mag hij best betalen als hij erop staat).
joysjuhhh schreef:
04-02-2019 17:23
Ik vind het niet gek om als vrouw te betalen, maar wel om van een ander te vragen of die als eerste effe geld neerlegt. Vooral als je iemand 'uit eten neemt'.
Dit ja.
Plus als iemand zegt je 'mee uit eten te nemen' dan ga ik er toch wel vanuit dat hij betaalt.
iceteapeach schreef:
03-02-2019 17:54
Je gaat me toch niet vertellen dat je aan het daten bent geslagen Gijs? :proud: Of aan het inlezen voor als het zover is haha, dat kan natuurlijk ook.
Hahahaha nee
Maar de verhalen zijn echt leuk.
Voltaire: ik veracht u en uw mening, maar ik zal mijn leven geven om uw recht op die verachtelijke mening uit te mogen dragen.
Aquavrouw schreef:
02-02-2019 21:58
Hoi Minnie mouse,

Ja dat klopt, maar dat was een niet actief topic dacht ik achteraf. Dus ik dacht, dat leest dus niemand. Oeps dus toch 😅 Excuses!
Geeft toch niks ;-)
Maar het verhaal kwam me bekend voor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven