Je meest bizarre date
zondag 16 december 2018 om 20:24
donderdag 31 januari 2019 om 11:03
donderdag 31 januari 2019 om 11:08
Ik had ooit een date met iemand die doof is. Ik had al een hele tijd met hem gemsn't, maar hij had nooit verteld dat hij doof was. Dat vind ik helemaal geen afknapper.
Maar ik was toen 18 jaar en hij kon alleen maar met gebarentaal 'praten'. En ik was onbekend met gebarentaal.
Dus de hele avond hebben we briefjes geschreven om een gesprek te kunnen hebben.
Maar ik was toen 18 jaar en hij kon alleen maar met gebarentaal 'praten'. En ik was onbekend met gebarentaal.
Dus de hele avond hebben we briefjes geschreven om een gesprek te kunnen hebben.
donderdag 31 januari 2019 om 13:38
Ik snap nooit waarom mannen die dongen verzwijgen. Doof vooral, ik zou er geen probleem mee hebben maar zou me er wel op willen voorbereiden.
Ooit had ik een match die na het uitwisselen van nummers opeens zei dat hij kinderen had. Waarom zet je dat niet in je profiel denk ik dan? Heb meermaals mannen met kinderen gedate dus ik weet zelf dat ik dat niet wil maar genoeg vrouwen die dat prima vinden.
Ooit had ik een match die na het uitwisselen van nummers opeens zei dat hij kinderen had. Waarom zet je dat niet in je profiel denk ik dan? Heb meermaals mannen met kinderen gedate dus ik weet zelf dat ik dat niet wil maar genoeg vrouwen die dat prima vinden.
donderdag 31 januari 2019 om 15:07
Zulke dingen maak ik ook mee hoor, maar dan andersom. Match met een man die zegt nooit kinderen te willen terwijl ik wél in mijn profiel zet dat ik kinderen heb.
vrijdag 1 februari 2019 om 00:56
Ken je dat, één blik met een vriend(in) en je kan niet meer stoppen met lachen?
Had eens een date met een man die dat had. In zijn eentje. Heel bijzonder.
Na een uur kletsen, voornamelijk over hem en zijn leven, gaf ik aan dat het hierbij zou blijven. Echter omdat hij ook wel interessant was, aparte verhalen vertelde, hebben we toch een hele dag gewijnt.
Achteraf wist ik zoveel over die man. Ik denk dat als ik tien minuten heb gepraat het veel was. Na het interview toch maar op huis aan gegaan.
Don’t call us, we’l call you.
Had eens een date met een man die dat had. In zijn eentje. Heel bijzonder.
Na een uur kletsen, voornamelijk over hem en zijn leven, gaf ik aan dat het hierbij zou blijven. Echter omdat hij ook wel interessant was, aparte verhalen vertelde, hebben we toch een hele dag gewijnt.
Achteraf wist ik zoveel over die man. Ik denk dat als ik tien minuten heb gepraat het veel was. Na het interview toch maar op huis aan gegaan.
Don’t call us, we’l call you.
vrijdag 1 februari 2019 om 01:03
Heb een keer een date gehad waar toen ik aankwam de date zei: er komt straks ook een vriendin van me langs.
Dacht zelf eerst: ah, blijkbaar val ik tegen en ze appt nu vriendin dat ze haar moet komen redden.
Maar vriendin kwam langs, dronk één biertje mee zei niets (nogal derde wiel) en vertrok weer.
Vond het erg random. Zal wel een vrouwending zijn dacht ik toen...
Dacht zelf eerst: ah, blijkbaar val ik tegen en ze appt nu vriendin dat ze haar moet komen redden.
Maar vriendin kwam langs, dronk één biertje mee zei niets (nogal derde wiel) en vertrok weer.
Vond het erg random. Zal wel een vrouwending zijn dacht ik toen...
vrijdag 1 februari 2019 om 07:30
Heerlijk topic!
Na alles te hebben doorgespit even nagedacht over mijn eigen dates.
Dacht dat ik geen bizarre had, maar blijkbaar wel, tenminste een beetje.
1) 2e date met een man die net als ik, niet op zoek was naar een relatie. Je snapt, het was lichamelijk. Na een etentje en een drankje bij mij thuis beland. Tijdens de daad springt hij op, rent naar het toilet en begint over te geven. En niet zo'n beetje.
Hij kwam terug en wilde gewoon doorgaan waar we waren gebleven.
Nou nee, bedankt.
2) date met een man in een park. Het was heerlijk zomerweer. In het park was een speelkasteel, daar kon zijn kind spelen (ik wist ervan en we zouden gewoon even kennis maken).
Ik zag hem al van ver, hij mij helaas ook, vluchten kon niet meer.
Hij was kleiner en dikker dan ik. Droeg klitteband- sandalen met eenb3-kwart broek. Een wit onderhempje (nou ja, wit) en had zijn kapsel als jhonny van flodder!
Zo zag hij er op zijn foto niet uit.
Gelukkig was er zijn kind en kon ik me na een uurtje uit de voeten maken.
3) date met een vrouw.
Ten eerste: niemand hoeft perfect te zijn. Ik hou wel van kleine imperfecties. En ik zelf hou niet van een dikke laag make-up.
Maar voor een eerste date verwacht ik wel dat je, jezelf verzorgd en een beetje je best doet om er leuk uit te zien.
We spraken af op een terrasje bij een mooi, maar druk wandelgebied.
Ik had (uiteraard) mijn haar gewassen, benen onthaard, teennagels gelakt, subtiel make-up aangebracht en droeg een zomers sandaaltje en een zwart jurkje.
Ze had haar haren in een haast-ongekamde staart. Make-up ontbrak geheel, haar wenkbrauwen waren tot 1 wenkbrauw gegroeid. Rauwranden onder haar afbrokkelende nagels, afgebladerde nagellak op haar tenen, haar kledingkeuze: een shirtje met een eenhoorn en een mintgroene korte fladderbroek. Daarnaast was ze nogal extreem rasistisch.
Aangezien ze ook bi was, heb ik nog gedacht of ik haar aan jhonny van date 2 zou koppelen. Haha
Na alles te hebben doorgespit even nagedacht over mijn eigen dates.
Dacht dat ik geen bizarre had, maar blijkbaar wel, tenminste een beetje.
1) 2e date met een man die net als ik, niet op zoek was naar een relatie. Je snapt, het was lichamelijk. Na een etentje en een drankje bij mij thuis beland. Tijdens de daad springt hij op, rent naar het toilet en begint over te geven. En niet zo'n beetje.
Hij kwam terug en wilde gewoon doorgaan waar we waren gebleven.
Nou nee, bedankt.
2) date met een man in een park. Het was heerlijk zomerweer. In het park was een speelkasteel, daar kon zijn kind spelen (ik wist ervan en we zouden gewoon even kennis maken).
Ik zag hem al van ver, hij mij helaas ook, vluchten kon niet meer.
Hij was kleiner en dikker dan ik. Droeg klitteband- sandalen met eenb3-kwart broek. Een wit onderhempje (nou ja, wit) en had zijn kapsel als jhonny van flodder!
Zo zag hij er op zijn foto niet uit.
Gelukkig was er zijn kind en kon ik me na een uurtje uit de voeten maken.
3) date met een vrouw.
Ten eerste: niemand hoeft perfect te zijn. Ik hou wel van kleine imperfecties. En ik zelf hou niet van een dikke laag make-up.
Maar voor een eerste date verwacht ik wel dat je, jezelf verzorgd en een beetje je best doet om er leuk uit te zien.
We spraken af op een terrasje bij een mooi, maar druk wandelgebied.
Ik had (uiteraard) mijn haar gewassen, benen onthaard, teennagels gelakt, subtiel make-up aangebracht en droeg een zomers sandaaltje en een zwart jurkje.
Ze had haar haren in een haast-ongekamde staart. Make-up ontbrak geheel, haar wenkbrauwen waren tot 1 wenkbrauw gegroeid. Rauwranden onder haar afbrokkelende nagels, afgebladerde nagellak op haar tenen, haar kledingkeuze: een shirtje met een eenhoorn en een mintgroene korte fladderbroek. Daarnaast was ze nogal extreem rasistisch.
Aangezien ze ook bi was, heb ik nog gedacht of ik haar aan jhonny van date 2 zou koppelen. Haha
de wereld wacht om ontdekt te worden
vrijdag 1 februari 2019 om 14:06
vrijdag 1 februari 2019 om 14:10
vrijdag 1 februari 2019 om 14:17
Oh dat lezen ze waarschijnlijk helemaal niet. Had ooit op mijn profiel staan dat rokers beter alleen konden reageren als ze met een stoppoging bezig waren, ofzoiets. In korte tijd 3 matches van rokers. En als ik dan vroeg of ze gestopt waren alleen maar vragen "nee hoezo?" Nou... heb je m'n profiel gelezen? "huh nee dat doe ik nooit, kijk alleen naar de foto".. Echt waar, 3 keer achter elkaar!Lidl’s-Annie-Aardbei schreef: ↑31-01-2019 15:07Zulke dingen maak ik ook mee hoor, maar dan andersom. Match met een man die zegt nooit kinderen te willen terwijl ik wél in mijn profiel zet dat ik kinderen heb.
Toen ik dit overigens beschreef tegen een man met wie het wél tot een date gekomen was zei die "Oh ik kijk ook altijd alleen naar de foto". Die is het dus ook niet geworden
(Niet alleen daarom overigens)
The owls are not what they seem
vrijdag 1 februari 2019 om 14:19
Ik houd altijd nog een soort van sollicitatieronde tijdens de chat.LadyL0101 schreef: ↑01-02-2019 14:17Oh dat lezen ze waarschijnlijk helemaal niet. Had ooit op mijn profiel staan dat rokers beter alleen konden reageren als ze met een stoppoging bezig waren, ofzoiets. In korte tijd 3 matches van rokers. En als ik dan vroeg of ze gestopt waren alleen maar vragen "nee hoezo?" Nou... heb je m'n profiel gelezen? "huh nee dat doe ik nooit, kijk alleen naar de foto".. Echt waar, 3 keer achter elkaar!
Toen ik dit overigens beschreef tegen een man met wie het wél tot een date gekomen was zei die "Oh ik kijk ook altijd alleen naar de foto". Die is het dus ook niet geworden
(Niet alleen daarom overigens)
Zo van, ik heb astma dus match nooit met rokers, jij rookt toch niet he?
zaterdag 2 februari 2019 om 09:13
Ik had ooit een date met een jongen.we gingen uit eten. Op de menukaart stonden nergens prijzen op. Het begint bij mij dan al te kriebelen. Alles was net iets te luxe. Tijdens de date had hij het vooral over geld. Dus ik vroeg of hij een bijbaantje had. Waarop hij antwoordde "Ik vind mezelf wel meer waard dan 5 of 6 euro per uur". Conclusie: nooit gewerkt voor zijn geld en het was de laatste date met hem.
zaterdag 2 februari 2019 om 10:41
Beter toch, heb je er in elk geval iets aan.Meisje2304 schreef: ↑02-02-2019 10:39Ja daar stond hij natuurlijk op he. Stelde voor om te splitten , maar had betaald toen hij "naar de wc" ging
zaterdag 2 februari 2019 om 10:52
rijkeluizoon dan wss ? waren jullie nog jong toen?Meisje2304 schreef: ↑02-02-2019 09:13Ik had ooit een date met een jongen.we gingen uit eten. Op de menukaart stonden nergens prijzen op. Het begint bij mij dan al te kriebelen. Alles was net iets te luxe. Tijdens de date had hij het vooral over geld. Dus ik vroeg of hij een bijbaantje had. Waarop hij antwoordde "Ik vind mezelf wel meer waard dan 5 of 6 euro per uur". Conclusie: nooit gewerkt voor zijn geld en het was de laatste date met hem.
je kan hem dan niet kwalijk nemen dat hij nooit een bijbaantje had denk ik , als je toch geld krijgt ...
zaterdag 2 februari 2019 om 11:04
Haha ja een rijkelui zoon. Hij was 20. Ikzelf werkte altijd voor mijn geld - al sinds mijn twaalfde. Dat hij geen baantje had gehad stoorde mij niet zozeer direct, maar de uitspraak "Ik vind mijzelf wel meer waard dan.." - knapte ik op af.
zaterdag 2 februari 2019 om 15:22
Haha, wat een contrast in uiterlijk, thanx! Met de eerste beschrijving zou ik wel op date gaan, met de tweede word ik liever niet gezien...thanx schreef: ↑01-02-2019 07:30Heerlijk topic!
Ze had haar haren in een haast-ongekamde staart. Make-up ontbrak geheel, haar wenkbrauwen waren tot 1 wenkbrauw gegroeid. Rauwranden onder haar afbrokkelende nagels, afgebladerde nagellak op haar tenen, haar kledingkeuze: een shirtje met een eenhoorn en een mintgroene korte fladderbroek.
zaterdag 2 februari 2019 om 15:48
Toen ik een jaar of 18 was, net op kamers en single heeft een vriendin mij proberen te koppelen aan een vriend van haar vriend. Hij moest echt geweldig zijn bla.. Ik werd wel nieuwsgierig dus ik had met hem afgesproken in een café. Toen ik hem zag wist ik het eigenlijk al, absoluut niet mijn type. Pafferig en nogal een kakker met zo'n opstaand boordje. Maar wilde het toch een kans geven en dacht misschien is gewoon vriendschappelijk ook leuk want ik had nog niet zoveel vrienden in mijn nieuwe woonplaats.
Eerst vond ik het geloof ik nog wel gezellig maar dat werd al snel minder door zijn opschepperige gedrag. Toen ie stond af te rekenen werd quasi nonchalant de vouwportemonee met de briefjes er in, even schuin open gehouden naar mijn kant. Of ik wel even zag hoeveel er in zijn portemonnee zat...
Toen vroeg hij of ik bij hem wilde komen eten. Ik wist toen nog niet zo goed hoe iemand af te wijzen. En mijn vriendin en vriend zaten een beetje te stoken dat als ik hem eenmaal leerde kennen hij echt heel leuk was.
Hij vertelde in geuren en kleuren dat hij uitgebreid voor me wilde gaan koken want dat kon hij als de beste. Dus ik dacht nou vooruit, misschien wel gezellig. Toen hij een karige kant en klare oven pizza op tafel zette was ik toch lichtelijk verbaasd.
Verder viel het me eigenlijk wel op dat hij constant over zichzelf praatte, mij geen vragen stelde en dat hij nogal op schepte over dat ie geld had. Prima maar bij mij maak je daar geen indruk mee.
Eigenlijk had ik er eigenlijk niet zo heel veel zin meer in. Ook niet met hem gezoend of wat gelukkig. Maar goed... ik was in die week ook jarig en dat wist hij. En die vriend van mijn vriendin kwam ook langs. Dus had ik hem meer uit beleefdheid uitgenodigd om ook langs te komen.
Ik sta intussen in de keuken samen met wat vriendinnen de hapjes voor de gasten te bereiden en zet ondertussen de frituur aan. Zie ik hem vanuit mijn ooghoek ineens een klodder spuug in het frituurvet lanceren (!) Dus ik zeg verschrikt; Wat doe jij nou?! Zegt ie, "ja dat hoort zo om te kijken of het frituurvet al heet genoeg is"... En dat de spuug door de hitte wel weer opgelost zou worden.!?!!
Uiteraard is er geen bitterbal meer de frituur in gegaan en heb ik het spul weggemikt. No need to say dat ik meteen helemaal genezen was van die gast. Ik had hem de dag er na voorzichtig laten weten dat nog een date er niet in zat omdat ik alleen vriendschap voelde.
Toen heeft ie een paar dagen later nog een keer smekend met een fles wijn bij me op de stoep gestaan. Of ik me niet toch nog wilde bedenken. Nou sorry, nee. Ik vond het wel een beetje zielig maar dit ging hem niet worden.
Eerst vond ik het geloof ik nog wel gezellig maar dat werd al snel minder door zijn opschepperige gedrag. Toen ie stond af te rekenen werd quasi nonchalant de vouwportemonee met de briefjes er in, even schuin open gehouden naar mijn kant. Of ik wel even zag hoeveel er in zijn portemonnee zat...
Toen vroeg hij of ik bij hem wilde komen eten. Ik wist toen nog niet zo goed hoe iemand af te wijzen. En mijn vriendin en vriend zaten een beetje te stoken dat als ik hem eenmaal leerde kennen hij echt heel leuk was.
Hij vertelde in geuren en kleuren dat hij uitgebreid voor me wilde gaan koken want dat kon hij als de beste. Dus ik dacht nou vooruit, misschien wel gezellig. Toen hij een karige kant en klare oven pizza op tafel zette was ik toch lichtelijk verbaasd.
Verder viel het me eigenlijk wel op dat hij constant over zichzelf praatte, mij geen vragen stelde en dat hij nogal op schepte over dat ie geld had. Prima maar bij mij maak je daar geen indruk mee.
Eigenlijk had ik er eigenlijk niet zo heel veel zin meer in. Ook niet met hem gezoend of wat gelukkig. Maar goed... ik was in die week ook jarig en dat wist hij. En die vriend van mijn vriendin kwam ook langs. Dus had ik hem meer uit beleefdheid uitgenodigd om ook langs te komen.
Ik sta intussen in de keuken samen met wat vriendinnen de hapjes voor de gasten te bereiden en zet ondertussen de frituur aan. Zie ik hem vanuit mijn ooghoek ineens een klodder spuug in het frituurvet lanceren (!) Dus ik zeg verschrikt; Wat doe jij nou?! Zegt ie, "ja dat hoort zo om te kijken of het frituurvet al heet genoeg is"... En dat de spuug door de hitte wel weer opgelost zou worden.!?!!
Uiteraard is er geen bitterbal meer de frituur in gegaan en heb ik het spul weggemikt. No need to say dat ik meteen helemaal genezen was van die gast. Ik had hem de dag er na voorzichtig laten weten dat nog een date er niet in zat omdat ik alleen vriendschap voelde.
Toen heeft ie een paar dagen later nog een keer smekend met een fles wijn bij me op de stoep gestaan. Of ik me niet toch nog wilde bedenken. Nou sorry, nee. Ik vond het wel een beetje zielig maar dit ging hem niet worden.