Bloed/moe/tips
donderdag 7 februari 2019 om 17:22
Als eerste vraag ik hier niet om medisch advies. Weet dat dit niet mag.
Al tijden ben ik moe, griepachtige verschijnselen (tevens echte griep gehad, dikke maand terug).
Als kers op de taart kwam er vorige week snachts wat bloed omhoog (niet door hoesten overigens). Ook niet veel....
Vooral dit laatste zit mij niet lekker. Wel huisarts geraadpleegd (uiteraard). Ik krijg nu een bloedonderzoek.
Echter zit het mij niet lekker. Lijk wel 80 de laatste tijd. Moet ik meer op mijn strepen gaan staan en vragen om meer aanvullend onderzoek. Of eerst het bloedonderzoek maar afwachten....?
Normaliter het tegenovergestelde van hypochonder, maar begin mijzelf inmiddels gewoon zorgen te maken.
Eigenlijk wil ik met dit topic graag wat analyseren of ik mij nu aanstel of juist wat meer pit moet tonen bij de huisarts.
Bedankt!
Al tijden ben ik moe, griepachtige verschijnselen (tevens echte griep gehad, dikke maand terug).
Als kers op de taart kwam er vorige week snachts wat bloed omhoog (niet door hoesten overigens). Ook niet veel....
Vooral dit laatste zit mij niet lekker. Wel huisarts geraadpleegd (uiteraard). Ik krijg nu een bloedonderzoek.
Echter zit het mij niet lekker. Lijk wel 80 de laatste tijd. Moet ik meer op mijn strepen gaan staan en vragen om meer aanvullend onderzoek. Of eerst het bloedonderzoek maar afwachten....?
Normaliter het tegenovergestelde van hypochonder, maar begin mijzelf inmiddels gewoon zorgen te maken.
Eigenlijk wil ik met dit topic graag wat analyseren of ik mij nu aanstel of juist wat meer pit moet tonen bij de huisarts.
Bedankt!
donderdag 7 februari 2019 om 17:31
Blauwkleedje31 schreef: ↑07-02-2019 17:30Ja heb je een punt hoor. Heb er zelf gewoon niet zo'n lekker gevoel bij op een of andere manier. Maar ze kunnen idd ook niet lukraak allerlei onderzoeken gaan doen....
Die uitslagen zijn vaak al heel snel beschikbaar, dus nog even afwachten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 7 februari 2019 om 17:40
Afwachten. Schrijf alvast de vragen die in je opkomen op. Ikzelf heb weleens een bloedneus en bloedblaren in mijn mond gehad en ik heb daar nog nooit naar laten kijken. De arts zou vermoedelijk zeggen dat het hematomen zijn, door toast of chips kauwen of zo.
Sterkte!
Sterkte!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 7 februari 2019 om 17:43
Dat. Hier kun je gewoon binnenlopen bij de bloedafname in het ziekenhuis, je hoeft er geen afspraak voor maken. Nummertje trekken, even wachten, bloedafname, klaar.
1 of 2 werkdagen daarna is de uitslag er.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
donderdag 7 februari 2019 om 18:30
Toen ik bloed opgaf zat ik dezelfde dag nog bij de KNO arts, 2 keer zelfs. Ondertussen ook al een afspraak bij de longarts.
Uiteindelijk had ik dus een verwaarloosde longontsteking.
Uiteindelijk had ik dus een verwaarloosde longontsteking.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.