Een wondertje in 2009....?

18-03-2009 16:27 3397 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.

AARDVERSCHUIVING...!

Een wondertje in 2009?

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008

BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
Marloussie succes en veel plezier vandaag!
Succes zometeen Marloussie. Wanneer horen we je weer?
Veel succes straks Marloussie!

Ben nu in Nederland, heerlijk. Al flink geshopt bij de hema en V&D, hoop dat ik alles straks meekrijg in het vliegtuig... Maar het is natuurlijk vooral leuk om mijn familie weer te zien!
Hee vibeke, gezellig zo lekker dichtbij! Goed zeg, lekker geshopt! Heb je dingen van nijntje gekocht bij de v&d?

Oh Marloussie denk aan je!

Je hbt trouwens helemaal gelijk Aruba, was dat vergeten. Arme mammaD, hoe zou het met haar gaan?

En met degene met die avatar met dat schatiige kindje op dat bankje, weet even niet meer hoe ze heet
Zit te denken wie je bedoelt maar geen idee. Avater met een kindje. Nee weet het niet.

Ja ben ook benieuwd hoe het met haar zal zijn. Heel zwaar dat ze natuurlijk ook een half jaar minstens niet zwanger mocht raken he.

Wat leuk dat je in NL bent!
Hee arubaatje!
Weet het alweer Patty!
Hallo!
Gelukkig had jij dat niet he? Was wel eng hoor!
Ben op mijn werk hoor. Niet boos zijn als ik niet reageer
heee! Gaat alles goed?
Nou inderdaad gelukkig. Kneep hem wel ja. Zo zuur dat je dan zo lang moet wachten. En dat bovenop al het verdriet.

Ze gaan morgen de kinderwagen opsturen. Groot pakket. Eind van de week binnen denk ik!

Wat heb jij er voor één Snaai?
Nee hoor begrijp het volkomen!

Kleine is niet zo lekker, is heel erg verkouden en moet eel hard hoesten en heeft helemaal keelpijn daar van, zielig!!

Heb deze!

Gaaf zeg, je wagen! Willen wel foto's zien he?
Kan geen plaatje vinden van jouw agen. Welke kleur heb je?
Owja Patty4life. Die lees/spreek ik hier op het forum nog wel eens ja. En Drew, ben ik ook benieuwd naar.
Zwart met wat fel oranje. Heb jij die rode ?

Maak je er veel gebruik van?

Toch gevonden, mooi hoor!
Keelpijn is rot! Een van de vervelendste pijntjes.
Ja,hij is bordeaux rood. Is wel een sjieke kleur vind ik. Past mooi bij de rest van het huis, we hebben veel aubergine, lijkt erg op elkaar.

Ja gebruik ehm supervaak, je kunt de cosie erop klikken en ik gebruik hem ook wel vaak als bedje, kan ze lekker slpaen, net als nu ze niet zo lekker is, vind ik het wel fijn om goed op haar te kunnen letten.

Klinkt mooi zeg jouw kleuren!
Ja zo zielig bij die kleintjes, gaen doet haat ook pijn, heb net babyhoestdrank gekocht.
Ja die ja!

Gebruik jij hem ook veel als kinderwagen? Als de kleine groter is wil ik toch graag over naar de buggy.
Ja dat klik je de maxicosi erop en dan zit ze lekker hoog en dan kan je haar goed in de gaten houden bedoel je. Ja kan me voorstellen.
ja, een buggy is ook erg handig, maar de bugaboo rijdt toch 1000 keer lekkerder als een buggy hoor. Dus als ik weg ga neem ik de buggy en anders lekker de wagen. Maar nu past ze nog niet in een buggy
Ga even de kleine tempraturen,, ze voelt ineens zo warm, ben zo terug

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven