Wat moet ik doen
zaterdag 9 februari 2019 om 03:57
Hoi iedereen,
Mijn ex en ik zijn al even uit elkaar.
Voor haar is dit 4 Oktober voor mij is dit nog maar van 27 December.
Ze is terug thuis gaan wonen op 4 oktober maar hebben daarna nog geprobeerd voor terug samen te komen.
Op 27 December heeft ze me dan gezegd dat ze dat niet kon.
Even kort ons verhaal.
Wij zijn een kleine 2 jaar samen geweest en het ks niet allemaal even vlot gegaan, ik heb me beter voorgedaan dan ik was omdat ik schrik had voor niet goed genoeg te zijn.
Ik heb al meerdere relaties gehad maar heb nog nooit tegen iemand kunnnen zeggen “ik hou van je”.
Nu dus wel!
Ik heb haar soms links laten liggen omdat elke keer als het naar een volgende stap ging ik schrik kreeg voor de pijn die zou komen moest het gedaan zijn.
Maar onze liefde was altijd zeer intens en zeer oprecht.
Dus even terug 27 December officieel gedaan.
6 Januari is ze naar mij gekomen en hebben we samen een filmpje gekeken en al snel is daar meer van gekomen hetzelfde voor de week erna.
19Januari (mijn verjaardag) heeft ze een weekendje wellness gepland, in mijn gedacht iets dat je doet als je samen bent??
Wel het was zeer fijn en we hebben echt genoten, ook van elkaar.
Ondertussen had ik echt van die momenten van ik wil u.. zoals het nu is, dat lukt me niet ik word gek van dat over en weer gedoe!
Afgelopen zaterdag zijn we gaan eten met vrienden en ook dit was zeer leuk.
Achteraf is de bom ontploft...!! De ruzie werd hevig en er werd gescholden zij heeft me 2x geslagen omdat ik jaloers was op iemand waar ze ondertussen mee aan het sturen was op Tinder.
Na even geen contact belt ze me vannacht (een week later) in tranen op omdat ze onderweg naar huis was na een date en omdat ze haar er absoluut niet oké bij voelde.
Achteraf heeft ze me gedeblokkeerd op whatsapp en stuurde ze me: “Sorry dat ik zo lelijk heb gedaan de laatste dagen...het doet gewoon enorm veel pijn! Bedankt voor de telefoon het deed deugd x”
Ik zeg: “Das oké.. heb verdien dat wel na wat ik je heb aangedaan!
Graag gedaan!”
Ik stuur ook nog slaapwel en zet haar naam erachter. Hier reageert ze op kan je aub niet mijn naam sturen?
Ik weet dat ze dat niet fijn vindt omdat we elkaar altijd aanspraken met koosnaampjes. Ik kan toch geen schat ofzo gaan gebruiken?
Nu wat moet ik hier mee doen?
Wilt ze me terug? Kan ik haar terugkrijgen?
Merci!!
Mijn ex en ik zijn al even uit elkaar.
Voor haar is dit 4 Oktober voor mij is dit nog maar van 27 December.
Ze is terug thuis gaan wonen op 4 oktober maar hebben daarna nog geprobeerd voor terug samen te komen.
Op 27 December heeft ze me dan gezegd dat ze dat niet kon.
Even kort ons verhaal.
Wij zijn een kleine 2 jaar samen geweest en het ks niet allemaal even vlot gegaan, ik heb me beter voorgedaan dan ik was omdat ik schrik had voor niet goed genoeg te zijn.
Ik heb al meerdere relaties gehad maar heb nog nooit tegen iemand kunnnen zeggen “ik hou van je”.
Nu dus wel!
Ik heb haar soms links laten liggen omdat elke keer als het naar een volgende stap ging ik schrik kreeg voor de pijn die zou komen moest het gedaan zijn.
Maar onze liefde was altijd zeer intens en zeer oprecht.
Dus even terug 27 December officieel gedaan.
6 Januari is ze naar mij gekomen en hebben we samen een filmpje gekeken en al snel is daar meer van gekomen hetzelfde voor de week erna.
19Januari (mijn verjaardag) heeft ze een weekendje wellness gepland, in mijn gedacht iets dat je doet als je samen bent??
Wel het was zeer fijn en we hebben echt genoten, ook van elkaar.
Ondertussen had ik echt van die momenten van ik wil u.. zoals het nu is, dat lukt me niet ik word gek van dat over en weer gedoe!
Afgelopen zaterdag zijn we gaan eten met vrienden en ook dit was zeer leuk.
Achteraf is de bom ontploft...!! De ruzie werd hevig en er werd gescholden zij heeft me 2x geslagen omdat ik jaloers was op iemand waar ze ondertussen mee aan het sturen was op Tinder.
Na even geen contact belt ze me vannacht (een week later) in tranen op omdat ze onderweg naar huis was na een date en omdat ze haar er absoluut niet oké bij voelde.
Achteraf heeft ze me gedeblokkeerd op whatsapp en stuurde ze me: “Sorry dat ik zo lelijk heb gedaan de laatste dagen...het doet gewoon enorm veel pijn! Bedankt voor de telefoon het deed deugd x”
Ik zeg: “Das oké.. heb verdien dat wel na wat ik je heb aangedaan!
Graag gedaan!”
Ik stuur ook nog slaapwel en zet haar naam erachter. Hier reageert ze op kan je aub niet mijn naam sturen?
Ik weet dat ze dat niet fijn vindt omdat we elkaar altijd aanspraken met koosnaampjes. Ik kan toch geen schat ofzo gaan gebruiken?
Nu wat moet ik hier mee doen?
Wilt ze me terug? Kan ik haar terugkrijgen?
Merci!!
zaterdag 9 februari 2019 om 04:55
zaterdag 9 februari 2019 om 06:36
AmenJollyRider schreef: ↑09-02-2019 04:55Wat je moet doen:
1. Zelf wat minder hysterisch doen
2. Een relatie zoeken met iemand die wat minder hysterisch doet
3. Haar achter je laten
4. Wat aan je Nederlands doen
zaterdag 9 februari 2019 om 07:50
dit behalve 4 want dit is VlaamsJollyRider schreef: ↑09-02-2019 04:55Wat je moet doen:
1. Zelf wat minder hysterisch doen
2. Een relatie zoeken met iemand die wat minder hysterisch doet
3. Haar achter je laten
4. Wat aan je Nederlands doen
Don't cry, buy a bag and move on.
zaterdag 9 februari 2019 om 09:09
Ok, alternatief:
4. Een Vlaams forum zoeken
5. Nooit meer beweren dat Belgen beter Nederlands spreken dan Nederlanders. Nederlands=wat Nederlanders spreken. Sinds De stomme van Portici willen jullie daar niet meer bij horen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
zaterdag 9 februari 2019 om 09:14
Samenvatting: TO's relatie is uit sinds begin oktober maar hij weet dat pas sinds eind december.Lucifer2018 schreef: ↑09-02-2019 09:10Ik heb het 2x gelezen maar eerlijk gezegd.... Snap er geen hout van.
Ex blijft hem echter aan het lijntje houden. Ze spreken nog af en doen gezellige dingen. Er wordt volgens mij zelfs gescharreld. TO blijft dus hopen op een hereniging maar ex date ook vrolijk met anderen. Ze blocken en unblocken elkaar constant.
Zoiets.