Wie kan dit sukkeltje helpen?

20-03-2009 16:27 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo lieve mensen,

Ik heb denk ik wat hulp nodig.

Ik ben een leuke meid, leuke vrienden/studie/werk. Maar daar stopt het.. Ik heb nog nooit een echte echte relatie gehad. Én hier moet eens verandering in komen, ik ben toe aan een echte relatie.

Vroeger ben ik gepest, en dat heeft ervoor gezorgd dat ik niet erg zelfverzekerd was. Ik ben gaan eten, en ben flink aangekomen. Wat natuurlijk niet hielp! Hier is verandering in gekomen. Ben nog wel wat dikker, maar zie er goed uit, en zit lekker in mijn vel.

ik sta in alle vlakken sterk in mijn schoenen, behalve in de liefde.

Er zijn altijd wel jongens geweest die me leuk vonden, maar nooit die perfecte jongen. Die bleef altijd onberijkbaar. Al heb ik achter af het gevoel dat ik ze misschien wel zelf weg gejaagd heb.

Nou heb ik een tijdje terug een leuke jongen leren kennen. Ik moet wel zeggen, het was in de kroeg. We hebben een tijd staan praten, en nou ben ik natuurlijk stiekem verliefd aan het worden op hem. Nou heb ik een klein berichtje gekregen op hyves, maar verder geen contact gehad.

Vanavond treed hij op in het dorp, met zijn band.

Ik wil hem vanavond graag weer spreken, en hoop stieken dat er iets meer uit komt.

Hoe ga ik dit aanpakken? Tegen echt leuke jongen durf ik vaak ineens niks meer. ik begin gesprekken met andere mensen midden in ons gesprek. En terwijl ik dat doe, baal ik van mezelf. Ook gebeurt het dat ik stil val, of veel te lompe/rare opmerkingen maak.

Oh... wat ongemakkelijk, hehe. Ik ben een sukkeltje!

Kan iemand helpen?

Alvast bedankt!! XX
Alle reacties Link kopieren
Wat nou 'ik ben een sukkeltje?' Je hebt een date!!!!!!!!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven