Interval ruitenwisser
zondag 10 februari 2019 om 10:05
zondag 10 februari 2019 om 10:55
zondag 10 februari 2019 om 10:58
Je moest eens weten PaardjeJollyRider schreef: ↑10-02-2019 10:56Ik vind de interval van een Kia best agressief trouwens, echt alsof je een regelmatige zweepslag krijgt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 10 februari 2019 om 10:58
JollyRider schreef: ↑10-02-2019 10:56Ik vind de interval van een Kia best agressief trouwens, echt alsof je een regelmatige zweepslag krijgt
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 10 februari 2019 om 11:08
*Gaat het huwelijksaanzoek heroverwegen...*
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
zondag 10 februari 2019 om 11:17
Schat, ik rij een degelijke Duitser
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 10 februari 2019 om 11:17
Schat, ik rij een degelijke Duitser
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
zondag 10 februari 2019 om 11:21
Daarnaast, wat de een prettig vindt, vindt de ander niet. Regensensors kunnen heel goed werken, maar ik heb ook in auto's gereden waarin deze niet goed af te stellen waren.
zondag 10 februari 2019 om 11:21
Ik ook, maar om een andere reden.
Zo lang zij rijdt en de ruit schoon is ze alles kan zien, zal het mij werkelijk worst wezen op welke manier ze de ruitenwissers bedient.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 10-02-2019 11:26
0.18% gewijzigd