Interval ruitenwisser

10-02-2019 10:05 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zat net met een vriendin in de auto en ipv dat ze de ruitenwisser op interval zette tikte ze iedere paar seconde het ding handmatig aan. Zijn er meer mensen die dat doen? En zo ja, wáárom? Ik snap er niks van...
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
10-02-2019 10:47
De waarheid is dat vriendin het compleet gedachteloos deed (ruitenwisser, niet het autorijden) en het daarna vooral heel lollig vond dat Kia zich er zo druk om maakte :proud:
:whip:
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de interval van een Kia best agressief trouwens, echt alsof je een regelmatige zweepslag krijgt
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
10-02-2019 10:56
Ik vind de interval van een Kia best agressief trouwens, echt alsof je een regelmatige zweepslag krijgt
Je moest eens weten Paardje :cry:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
10-02-2019 10:56
Ik vind de interval van een Kia best agressief trouwens, echt alsof je een regelmatige zweepslag krijgt
;)
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
10-02-2019 10:58
Je moest eens weten Paardje :cry:
Toyota rijden i.p.v. die gekke Koreaanse zooi
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
10-02-2019 11:00
Toyota rijden i.p.v. die gekke Koreaanse zooi
:'(

*Gaat het huwelijksaanzoek heroverwegen...*
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
10-02-2019 11:00
Toyota rijden i.p.v. die gekke Koreaanse zooi
Schat, ik rij een degelijke Duitser :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
10-02-2019 11:00
Toyota rijden i.p.v. die gekke Koreaanse zooi
Schat, ik rij een degelijke Duitser :proud:
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Andersom schreef:
10-02-2019 10:48
Want je kent haar interval? Niet elke interval is gelijk, mijn vorige auto had een prima interval, mijn huidige niet.
Daarnaast, wat de een prettig vindt, vindt de ander niet. Regensensors kunnen heel goed werken, maar ik heb ook in auto's gereden waarin deze niet goed af te stellen waren.
Marana-- schreef:
10-02-2019 10:24
Precies dit. Team vriendin ;-D
Ik ook, maar om een andere reden.
Zo lang zij rijdt en de ruit schoon is ze alles kan zien, zal het mij werkelijk worst wezen op welke manier ze de ruitenwissers bedient.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 10-02-2019 11:26
0.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
rosanna08 schreef:
10-02-2019 11:17
Schat, ik rij een degelijke Duitser :proud:
Alles beter dan een Koreaan :mrgreen:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Kia•Ora schreef:
10-02-2019 11:08
:'(

*Gaat het huwelijksaanzoek heroverwegen...*
:there:
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven