Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
Hoi meiden,

Nou, de lente is weer voorbij hè?

Wat leuk om steeds meer van jullie te lezen.

Zal ook een duitje in de zak doen :

Ik was vroeger een echt paardenmeisje. Hing in al mijn vrije uurtjes op de manege met mijn vriendinnetjes

Op den duur had ik ook zelf een paard, en tot mijn 18e ben ik hier volledig in op gegaan. Toen werd de liefde voor paarden langzaam minder.

Qua muziek: Ook altijd en overal, ik zou het beste een avondje kunnen stappen met Meis1980 & Bowie Ik ben dol op bandjes kijken, en Lowlands is dus echt een paradijs voor mij.

Momenteel wordt ik ook helemaal blij van de Kings of Leon, Saybia, Incubis. En Pearl Jam en Nirvana blijf ik ook geweldig vinden

Wij hebben ook een abonnement bij het theater en gaan heel regelmatig naar een cabaretier of (kinder-)toneelstuk.

Ik hou ook erg van koken. Vooral in het weekend ga ik graag lekker los door te koken voor vrienden uit de boeken van Jamie Oliver.

Door de weeks beperkt het zich veeral tot een vlugge salade, groenten aardappeltjes & vlees, of een lekkere pasta hap.

Na de zwangerschap zijn mijn borsten terug gegaan van een flinke D-cup naar een kleine C-cup. Ik vind het wel prima!

De lingerie van H&M past mij om de een of andere reden helaas nooit

Meiske: O jee, wat vervelend dat je maag zo van streek is.

Ik snap ook niet dat mensen drinken en roken tijdens een zwangerschap. Kan me er ook best druk om maken, maar goed… leven en laten leven hè?

Tatli: Grappig, ik had jou me anders voorgesteld dan dat je schrijft.

Misschien domme vraag hoor: maar Turken zijn vaak donker van haar toch? Kan me voorstellen dat je dan een aparte veschijning bent

Hoop dat jouw cupmaat ook gaat slinken na je zwangerschap, ben je niet zoveel geld meer kwijt aan lingerie.

Poffer: I just Marlies. Ik heb er 3 setjes van en een bikini. Hoe ziet jouw setje eruit?

Liefs, T
Stay with me, let\'s just breathe.
He Bah meiske, dan ga vandaag maar lekker rustig op de bank liggen.

Wat leuk al die info over muziek stromingen, borsten en koken. De onderwerpen lopen heel logisch in elkaar over!

Ik vind het heerlijk om te koken en kook ook vaak uit (makkelijke) kookboeken. Maar ik kan ook helemaal genieten van frietjes op de bank voor de tv.

He @Poffer, nog een Marliesje! Ik vind ze ook super maar ik vind de (oudere) versies eigenlijk iets mooier. Deze waren bijna allemaal zwart met allemaal aparte dingetjes erop. (stukjes leer op de schoudes of heel veel gekruiste bandjes) Die hele felle kleuren die ze nu gebruikt vind ik niet altijd even leuk. Met mijn 75b pas ik bijna alles maar ik vind de pasvorm en het materiaal wel erg belangrijk. Vandaar dat ik toch vaak bij de duurdere merken uitkom.

*Toen mijn vriendin 8maanden zwanger was, (in toaal was ze de hele zwangerschap 11kilo aangekomen) liepen er een paar mannen achter haar.

Met haar maatje 36 en inderdaad lange blonde haren werd ze van de achterkant toegefloten. Toen ze met haar dikke buik omdraaide hoorde je het fluiten abrupt stoppen.

Ben vandaag de hele dag vrij en ga lekker hardlopen en poetsen in huis.
@toa: kijk dat is goed nieuws, slinken lijkt me een goed plan

Enne, ik ben zelf geen Turkse hihi, gewoon hartstikke Nederlands. Ik kan ook echt niet voor Turkse doorgaan. Weleens geprobeerd omdat bij sommige musea/attracties in Istanbul de prijs voor Turken lager is (voor de grap, niet voor het geld hoor). Dan staat er in het Engels: price = 10 lira for everybody. En in het Turks: 5 lira voor Turken. Maar ze trappen er niet in. Zelfs niet als ik me met mijn grote zonnebril een beetje afzijdig hou.

Mijn man is dan wel Turks maar dat zou je ook niet zeggen, hij heeft wel donker haar, maar is lang (1.95) en heeft een vrij lichte huidskleur. Hij ziet er daarom niet traditioneel turks uit. In badplaatsen als Marmaris worden we altijd aangezien voor een buitenlands koppel en wordt mijn man steevast in het Engels aangesproken. Dat is wel grappig. Als ze merken dat hij Turks is, worden we opeens heel anders behandeld. Onder Turkse mannen die in het toerisme werken, leeft het misverstand dat buitenlandse vrouwen altijd wel op een flirt zitten te wachten ook al zit hun man ernaast. Als ze dan merken dat hij Turks is, weten ze niet hoe snel ze me met rust moeten laten Niet dat mijn man zo bezitterig is, godzijdank niet. Als ik ergens niet tegen kan zijn het bazige en bezitterige mannen.
if we all light up, we can scare away the dark...
hey meiden, wat leuk om zo meer over iedereen te weten te komen!

@ meiske, wat vreselijk zeg dat je moest overgeven, vind dat altijd zo naar. Hoe voel je je nu? kan je wel alles binnen houden?

Ik vind dat ook niet kunnen hoor als ze blijven roken of drinken....zou het zelf echt nooit doen!

Ik had vroeger net een a cup ( in een push up bh met vullling dan)Want het was nauwelijks iets. Vond het zo vreselijk, op mn 20ste heb ik een borstvergroting laten doen. Heb nu 75c. Mensen die ik het niet verteld heb hebben het nooit gezien. Eerst vulde ik alles zo op en nu niet meer. Het ziet er gelukkig heel natuurlijk uit.

Het materiaal van een bh vind ik ook belangrijk, als je zo n goedkope kante hebt, wordt je huid gewoon gescrubt! Maar vind ik met broekjes/strings ook, moet echt van zacht materiaal zijn!

@skullcandy, haha nee hoor je bent niet het enigste buitenbeentje hier! Toen ik 14 was begon ik naar nirvana gaan luisteren enzo, op een gegeven moment kreeg ik een vriendje die er erg punk uit zag. Hanekam enzo...toen is het balletje gaan rollen.

Heeft denk ik tot mn 18 e geduurd......gelukkig zie ik er nu weer een beetje normaal en onopvallend uit

Ik ga strakjes maar weer een ovutestje doen....ben benieuwd...
Ik kan niet rustig op de bank liggen. Ik heb geen "zitvlees". Bovendien moet ik vanmiddag nog naar mijn haptonoom. Niet dat ik er zin in heb.

Als ik zwanger zou zijn, dan stop ik meteen met alcohol drinken. Nu drink ik sowieso weinig alcohol, omdat ik er niet goed tegen kan. Maar het bewees voor mij weer dat ze zich zo slecht heeft voorbereid op de zwangerschap.
@peach: ik heb mijn ontbijt en liga gewoon binnen kunnen houden. Heb alleen een vol gevoel in mijn buik.

Ik heb vanochtend ook een ovulatietest gedaan, maar nog niets in zicht. Wat ik ook niet anders had verwacht.
Weet je wat ik zat te denken?

Volgens mij kun je in je profiel foto’s plaatsen en deze alleen inzichtelijk maken voor je “vrienden”.

Klopt dat?

Zo ja, dan is het misschien wel leuk om een foto van jezelf te uploaden, dan hebben we helemaal een goed beeld.

Of vinden jullie deze anonimiteit ook wel fijn? (Kan ik me ook goed voorstellen hoor, het is maar een idee!)

@Tatli: Nou joh… en ik gewoon denken dat je Turkse bent, hahaha

Maar goed, dank je voor de uitleg, ik heb het beeld nu scherp.

@Peach: Goed dat je die stap genomen hebt en nu gelukkig bent met je borsten!

Hopelijk blijven ze altijd mooi? Die van mij kunnen echt niet meer zonder BH hoor! Zelfs bij bikini’s let ik op dat het een beugelvariant is, haha.

@Meis: Geniet van je dag!!! Niet teveel poetsen hè?

@Meiske: Hopelijk knap je snel weer op.

@iedereen: Mijn menstruatie zou vandaag of morgen moeten doorzetten.

Merk wel dat ik een stuk relaxter ben dan de vorige keer. Duimen jullie weer voor me a.j.b.??

Liefs, T
@toad, tuurlijk duimen we voor je!!!!!! goed van je dat je er relaxter mee omgaat.

ik vind het wel leuk om een foto te doen wat alleen jullie kunnen zien,maar dan zeker weten niet de rest van het forum! weet alleen niet hoe ik nu vrienden word met iedereen...snap hem nog niet helemaal. ik ga ff kijken nu of ik jullie als vriend kan uitnodigen...

@meiske, fijn dat je je eten nu binnen houd. Overgeven is zooooo ellendig, ik ben er bijna panisch voor, geef mij maar diarree dan als ik mag kiezen
@ meiske, inderdaad wel gek... ik zou echt nooit alchohol gaan drinken als ik zwanger zou zijn....

@tatli, zeg moraalridder... is dit de bitch in jou waar je het over hebt? hihi.... Sorry hoor! Soms kan ik het gewoon niet laten om een beetje te plagen!

@toadette, EEN PAARDENMEISJE hihi... Ik had vroeger een vriendinnetje die daar helemaal gek op was en met My little Pony's speelden... en ik vond daar echt niets aan! Maar dat begreep zij niet...Maar dat je Marlies fan bent maakt alles goed! Ik heb een zwart setje met blauwe bandjes en een zwart setje met lippen erop en nu een zwart met bruine circus figuurtjes. Echt super!!

En natuurlijk duim ik voor je.... Ik wil meer vrolijke poppetjes!!
@ peach.. wat dacht je van allebei niet... overgeven... bleeehhh en diarree... kan je je al net zo beroerd van voelen!

@ allen Maar ik wil wel een fotootje plaatsen hoor alleen voor jullie! Ga ik wel even een leuke zoeken natuurlijk waar ik op mijn leukst op sta... heb namelijk ook teveel rare foto's. Kan het soms echt niet laten om rare bekken te trekken.
Als het zeker is dat de foto's alleen zichtbaar zijn voor vrienden, wil ik het ook wel doen.
@peach: ik ben ook panisch voor overgeven. Ik heb dan ook meteen gehuild toen het aan de gang ging. En ik ruik nu nog een beetje de geur
@poffertjes, tuurlijk diarree is ook vre-se-lijk. Maar heb liever 10 dagen diarree als 1 x kotsen!

@meiske, ik zou dat ook hebben hoor! als ik mensen zie kotsen op tv moet dat gelijk weg. Ik ben er gewoon bang voor! Misschien denk je die geur alleen te ruiken omdat je het zo vreselijk vind? In ieder geval ik snap je helemaal!

Wat heb je gisteren gegeten wat het zou kunnen zijn?

Is het echt zeker dat alleen vrienden je foto kunnen zien???ik moet het zeker weten anders durf ik niet haha!
quote:peach82 schreef op 23 maart 2009 @ 11:15:

Is het echt zeker dat alleen vrienden je foto kunnen zien???ik moet het zeker weten anders durf ik niet haha!quote:meiske1981 schreef op 23 maart 2009 @ 11:09:

Als het zeker is dat de foto's alleen zichtbaar zijn voor vrienden, wil ik het ook wel doen.Ik dacht het ergens gelezen te hebben maar kan het nu nergens vinden. Voor de zekerheid heb ik de vraag gesteld in het moderator-topic.
Ha meiden,

Niet alles gelezen dat doe ik vanmiddag wel als ik vrij ben.

Ik wil even melden dat ik bij de huisarts ben geweest. Fijne man, nam me erg serieus.

Optie 1: Nog niet genoeg Hcg in mn urine, wat vaker voor komt.

Optie 2: Wel een bevruchting geweest, maar is direct afgebroken waardoor mn cyclus van streek is.

Optie 3: Buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dus als ik pijn heb moet ik direct komen.

Optie 4: Toevallig is mn cyclus anders dan normaal.

Hij heeft geluisterd en gevoeld aan mn buik, merkte niks vreemds. Mag woensdag of donderdag weer testen. Als ik volgende week nog niet ongesteld ben, mag ik weer langskomen. Hij zegt: ik ga je nog niet pesten met inwendige onderzoeken.

Conclusie: GEDULD.

Groetjes, ga snel eten en aan weer aan het werk.
Goedemorgen allemaal,

Even weer bijgelezen! Is er al meer babynieuws?

Bowie: Tussen de positieve evoluatietest en het klussen zat ongeveer 19 uur.. De avond van de posi evotest waren we beiden in slaap gevallen, dus de middag erna ingehaald!

Toa: Ik test eind van de week. Heb nu niet echt PMS klachten, zoals opgezette borsten, wel wat gerommel in mijn buik. Ik heb echt geen idee of apart gevoel. Wil er niet mee bezig zijn, maar onbewust doe je het toch! En jij? Wanneer test jij?

Korrel: Normaal heb ik best veel PMS klachten. Had de laatste jaren een spiraal, dus alles ging vrolijk door. Last van borsten en buik, humeur was een dag voor doorzetten wisselvallig, huilen om niets. Op het moment dat ik ongi werd, waren ook alle klachten weg.

Toen ik 19 was, heb ik er wel de pil voor gehad, maar daar werd ik compleet afgestompt van. Dus vandaar ook keuze voor koperspiraal afgelopen jaren.
Liedje: Wat fijn dat de arts je serieus neemt. Kunnen ze nog geen bloedtest doen? Als je je erg druk maakt kun je daar misschien op aandringen?

Muppet: Ik moet dus vandaag of morgen ongesteld worden. Mijn cyclus is erg regelmatig, altijd 25 of 26 dagen.

Wanneer er woensdag nog niets is gebeurt, ga ik testen.

Voel niets raars aan borsten, buik of wat dan ook....

Voor jou dus nog wat langer wachten

Onbewust ben ik er ook wel mee bezig hoor. Zo zit ik veel meer te lezen op het forum (zal jullie wel zijn opgevallen vandaag, hahaha).

Maar ben me er wel nu wel erg van bewust dat het in ronde 1 & 2 echteen luckey shot zou zijn.
Sjonge jonge..wat een verhalen en wat leuk om muzieksmaken van iedereen te lezen. Een gabber..hahaha..daar had ik vroeger altijd zo'n hekel aan. Ook aan hockey en paardemeisjes en aan housefreaks (nu niet meer hoor!) Ik was zelf een nogal heftige puber..had grote kisten aan..veel blowen, roken en hield van alto muziek. Veel spijbelen, ect. Maar uiteindelijk is alles toch goed gekomen...heb gestudeerd, ben gestopt met roken en drink eigenlijk praktisch geen alcohol (nu al helemaal niet..maar heb daar ook echt geen trek in..)

Op dit moment vind ik Beth Hart helemaal te gek, ga ook regelmatig naar concerten van haar. Musicals en theater zijn ook favoriet en festivals in de zomer, die loop ik het liefst allemaal af! Indian summer...daar ga ik ook heen, grappig meiske..!

@toa: Gefeliceiteerd met je hardlooptijd!! En spannend je aankomende NOD, wat denk je? Ik heb het mijn dochter nog niet verteld, maar ze is 1 jaar, dus ik denk niet dat ze het nu begrijpt. Als ik straks een buik krijg enzo, dan probeer ik het haar wel uit te leggen..!

@meiske: Balen dat je je zo rot voelt. Hoop dat je snel weer beter wordt.

@miss: Gelukkig dat we weer wat van je horen. Ik herken je emoties. Aan de ene kant MOET je van jezelf blij zijn, maar je lijf wordt overgenomen en je hebt er geen controle over, en dat die vermoeidheid...bij mij was het de vorige keer met 3 1/2 maand over, toen voelde ik me zo blij, en je ging het zien én de vermoeidheid was over. Sterkte nog even, hoop dat je snel voor echo mag!

@iedereen: Heb na de geboorte van mijn dochter niet de mooiste borsten gekregen, groot en leeg..hahaha! Nu komen ze weer naar voren..joepie, maar de stevigheid is er helaas uit. Heb 80 F, dus tja..geen Hennes voor mij! Er zijn van die afschuwelijke meegroei bh's, die speciaal voor borstvoeding is, zijn erg handig.

Oh ja..heb vandaag gebeld: Kan 23 april voor echo...spannend!!

Duimen jullie voor me? Ik vind het best een beetje eng!!
Helaas, de foto' s zijn voor iedereen zichtbaar.

Geen goed idee dus!!
@ Paulita, O ik was even in de war met Giorra en dacht dat je dochter al 5 was.

Nee, dan kun je het nog wel makkelijk stil houden.

Spannend, de echo. Tuurlijk duim ik me helemaal klem.
@paulita, spannend zeg 23 april!!!

@muppet, misschien een goed teken dat je nog geen pms klachten hebt! tuurlijk ben je er onbewust mee bezig, is logisch toch.Ik hoop het voor je!

@liedje, welke dag ben je van plan weer te testen? het is toch wel raar dat je zolang overtijd bent...hoe voel je je nu?

@taod, nee dan is een foto erop zetten geen optie! misschien is hyves een idee?

Ik heb weer een ovutestje gedaan, nog steeds een heeeeel vaag streepje, leek wel oftie drie dagen geleden duidelijker was. Kan dat misschien komen dat je urine sterker was ofzo?
Heey peach,

Ben wel een beetje zenuwachtig onbewust, zo van zou het toch? Zou gelijk de eerste keer raak zijn..

Mijn borsten zijn iets gevoelig, met PMS zijn ze iets harder, toch ander gevoel.. Maar ik weet pas meer met een posi zwangerschapstest.. mijn moeder vroeg vanmorgen al of ik ongi was.. Zit dus ook al mee te rekenen.. Mannetje muppet staat te springen, die wil graag vader worden.. Maar goed, eind van de week weet ik meer..

Ovutest: Hij moet donkerder of gelijk zijn aan het teststreepje. Vrijdagmiddag was hij bij mij ook helder, maar niet zo sterk als het controlestreepje.. Zaterdagmiddag was hij donkerder.. Zondagmiddag geklust!

Volgens mij heeft het niets met urine te maken, maar meer met de hoeveelheid van LH.

Door het drinken verdun je de LH hoeveelheid en is het lastiger meten ws?
quote:peach82 schreef op 23 maart 2009 @ 11:15:

@meiske, ik zou dat ook hebben hoor! als ik mensen zie kotsen op tv moet dat gelijk weg. Ik ben er gewoon bang voor! Misschien denk je die geur alleen te ruiken omdat je het zo vreselijk vind? In ieder geval ik snap je helemaal!

Wat heb je gisteren gegeten wat het zou kunnen zijn?

Fijne verhalen! Maar goed hoort er ook bij. We hebben op een verjaardag van die koeken met een gekleurde vulling op en verder nog worst (kaas ben ik vanaf gebleven) en chips. Thuis hebben we nog pizza gegeten. En die lag vannacht in stukken in de wc

Als we ooit kinderen hebben, dan mag mijn man hun kots (sorry voor het woord) opruimen. Anders mag die een extra portie (die van mij) opruimen. Kan er niet tegen.
@liedje: succes met het geduld hebben!

@Paulita: nog 3 weken wachten voor je echo! Spannend!
Ik heb maat 75 C. Eerst had ik een goede cup B. Maar ben van maatje 36/38 naar 38/40 gegaan. Dit merkte ik als eerste aan mijn borsten. Ik vind ze mooi. Vroeger was ik verlegen, rustig, lief, ik deed geen vlieg kwaad, positief ingesteld, soms te positief, spijbelde niet, voelde me al schuldig als ik me ziek melde. Nu ben ik veeeeel spontaner, lekker gek, vrolijk, positief ingesteld, niet meer te positief, en ben tegenwoordig verre van verlegen, ik zeg waar het op staat.

Ik ga geen foto plaatsen als het voor iedereen zichtbaar is, hyves zou een idee zijn. Maar dan laat je wel heel veel van elkaar zien, bij mij staat er heel wat op tenminste.

@Meiske... lekkere verhalen verkondig je hier haha. Beroerd zeg. Hopelijk voel je je weer snel beter.

@Muppet...spannend, Ik hoop dat je muppet mannetje snel mag vertellen dat hij papa wordt.

@Peach. Ik ga denk ik donderdag weer testen.

@Paulita. Spannend binnenkort je echo. Hopelijk gaat alles goed, en kan je er lekker van genieten!

@Toadette. De huisarts wilde eerst nog rustig wachten en me niet opzadelen met inwendige onderzoeken en bloed testen. Dus geduld. Overmorgen test kopen en donderdag testen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven