Zwanger worden vanaf februari 2009 Versie II

11-03-2009 14:42 3078 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zal me eerst even kort voorstellen. Ik ben "Poffertjes" en het is afgeleid van een troetelnaam! Ben 30 jaar en ben begin februari gestopt met de pil omdat mijn vriend en ik graag een kleintje willen! Ik vind het moeilijk om het niet te zeggen dus wil graag gezellig kletsen met meiden die in hetzelfde schuitje zitten :-)

Groet en ik hoop dat jullie ook gezellig mee gaan doen!

Poffertjes

naamleeftijdGestopt perNODUitgerekendPoffertjes313 februari ZWANGER!!! 4 maart 2010

31 augustus vlk

10 augustus echo Tatlitatli31half februari ZWANGER!!! 1 januari 2010

4 augustus vlk Bowie792914 februari ZWANGER!!! 10 januari 2010

25 augustus 20 weken echo Peach8227januari ZWANGER!!! 18 december 2009

28 juli echo Meiske198128oktober 2008 ZWANGER!!! 20 januari 2010

1 september 20 weken echo Liedjepiedje2214 februari ZWANGER!!! Giorra3614 februari ZWANGER!!! 13 februari 2010

21 juli echo Miss8325augustus 2008 ZWANGER!!! 13 november

26 juni echo Meis198029december 2008 ZWANGER!!! 18 december 2009 Korrel2514 februari2 juni Skullcandy28december 20082 juli Muppet31349 februari13 augustus Toadette341 februari16 juli Paulita35februari ZWANGER!!! 19 november 2009

Hierbij een nieuwe poging!
quote:tatlitatli schreef op 21 maart 2009 @ 23:54:

@meiske: wat balen van die schimmelinfectie. Heb je dat regelmatig? Ik vind trisporal (itraconazol) echt het beste helpen. Dan ben je er tenminste in 1x vanaf. Wat is vaak? De laatste keer was in november geloof ik. Heb toen gebeld om een recept en zo gekregen. Dat heette Fluconazol. Die moet je met water innemen en dan ben je er vanaf. Weet niet wat dat van jou is?
Qua muziek hou ik van R&B, maar ook dance. Ik ben 1x bij Sensation White geweest. Dat was echt gaaf! Dit jaar gaan we waarschijnlijk naar het Indian Summer Festival (= in Noord-Holland). Maar het meest hou ik van muziek wat je hoort in bijv. "Dirty Dancing"
@allemaal, ik luister veel gospel, nederlandstalige muziek en R&B.

@Toadet, stoer dat het gelukt is!!

Ik heb trouwens ook even mn plaatje gewijzigd. Is wat vrolijker
@ toadette binnen de 2 uur dus!!!! knap hoor...een hele prestatie!! ja bij sommige feesten is het ineens een hoog 16 jarig gehalte....was laatst bij trance energy geweest en daar voelde ik me eigenlijk wel jong, liep duidelijk wat ouder publiek ...feest viel alleen wat tegen...was te soft voor me

@ peach ...hahahah dus ik had ff een bakkie bij je kunnen doen?
Ik luister (verrassend ) veel mediterrane volksmuziek. Turks, Grieks, Armeens , maar ook Portugees en Spaans. De muziek heeft vaak een trieste ondertoon (of boventoon haha) maar ik hou er wel van. Ik vind het ook leuk om de Turkse volksdansen te dansen, zoals halay of zeybek. Zeybek is echt van Egeische regio, waar mijn man vandaan komt.

Verder ben ik wel fan van de (oudere) spaanstalige muziek van Shakira. Misschien omdat ik in die tijd in Madrid studeerde, want er is veel "betere" spaanse muziek natuurlijk.

Voor ons huwelijksfeest konden we de muziek voor onze openingsdans maar niet kiezen. Uiteindelijk zijn we gegaan voor een liedje van Shakira uit de film ' Love in the time of cholera': Hay amores. Het refrein is als volgt:

"hay amores, que se vuelven resistentes al los danos

como el vino que mejora con los anos

asi crece lo que siento yo por ti"

"er zijn liefdes, die bestand zijn tegen schade

zoals de wijn die beter wordt met de jaren

zo groeit ook mijn liefde voor jou''

De muziek, een zuidamerikaanse bolero paste perfect bij de sfeer in een hoteltuin omring door palmbomen in de schemering met een graadje of 40

Zoals jullie wel zien, ben ik een vrij sentimenteel figuurtje
if we all light up, we can scare away the dark...
Thans meiden, w.b. antibiotica en medicijnen, kan me er dan best druk om maken. Ik stoom veel nu en het lijkt wel wat te helpen. T is nog niet weg, maar ik zal braaf doorgaan met stomen en zout water.

PMS ja dat ken ik, ik heb het volgens mij na mijn bevalling erger gekregen. Ik moet wel zeggen dat het de laatste tijd veel beter gaat. En het gekke is, is dat ik zonder de pil te slikken minder last ervan lijk te hebben. Ik ben bijv. afgelopen maand geen 1 keer boos geworden haha. Heel vervelend vind ik PMS. Maar hoe erg heb jij het dan Muppet?

@Toa: wat goed zeg, petje af hoor!

Ik houd van dance muziek om lekker uit je dak te gaan en vrolijk te zijn en ook van sentimentele muziek, muziek die je gevoel raakt (bijv. Andrea Bocelli).

Ik wacht op nieuwe zwangeren....
@Tatli: wij zijn vorig jaar in Turkije geweest en daar hadden ze ook een clubdance. Maar het nr was in het Spaans. Komt dat vaak voor in Turkije denk je?
Ben klaar met werken en heb dus weekend! Heerlijk.

Volgens mij vroeg iemand iets over vergeten folium. Ik heb bij de xenos een pillenbakje gehaald waarop de dagen van de week staan. Zo kan je voor de hele week je tabletten uitzetten en vergeet je het niet meer. Bijkomend voordeel is dat het potje niet zo opzichtig op de aanrecht hoeft te staan. Kosten 0,50eurocent.

In mijn omgeving weet nog steeds vrijwel niemand dat we zwanger willen worden en ik moet zeggen dat ik er nu ook minder mee bezig begin te zijn. Toen ik vorige week ongesteld werd leek er een soort knopje om te zijn gegaan.

Het komt wanneer het komt en mezelf gek maken, tja daar word ik geen vrolijker mens van. Mijn man is een heel nuchter type en langzaam aan begin ik sommige dingen over te nemen van hem. En ik merk dat dat me veel rust geeft.

Muziek: bijna altijd en overal, van beef,roosbeef en de dijk tot coldplay,kings of leon,milow,saybia,U2 en vampire weekend. Zoek ook vaak naar nieuwe bandjes.

Ben bij tiesto, Bon jovi, Lenny,Blof,de dijk en beef geweest. Wil in het najaar ook graag naar coldplay. Naast conerten vind ik het ook erg leuk om naar de schouwburg en theaters te gaan.

Vooral van die kleine toneelvoorstellingen vind ik erg leuk.

Grappig ook dat je langzaam aan steeds meer dingen van elkaar te weten komt.

Het weer hier is iets minder dan gister maar ik ga zo toch lekker met de het bos in, groetjes allemaal!
@meis: fijn dat je je wat rustiger en nuchterder voelt. Jezelf gek maken heeft inderdaad geen zin. We kunnen alleen maar ons best doen en afwachten...

@meiske: tja, de meeste Turken spreken of verstaan geen Spaans (of Engels haha) maar buiten de Turkse muziek die erg populair is, luisteren Turken natuurlijk ook wel naar Engels- of Spaanstalige nummers. Of het was een bekend partynummer en is gewoon mee- of overgenomen door iemand die daar werkte...

Ik kan me wel herinneren dat we een keer in Izmir in een barretje waren, waar een bandje o.a. La Bamba speelde. Mijn Spaans is niet heel goed, maar wat zij ervan maakten

Terwijl nu ook niet zo moeilijk is.... yo no soy marinero, soy capitan, soy capitannnnnnnnnnnnnnnnn (ik ben geen matroos, ik ben kapitein) .
t is hier nog steeds heerlijk weer alleen jammer dat het huishouden en de was gedaan moeten worden
@korrel, de ochtend van het concert hoorde pofferman dat er nog kaartjes waren en heeft ze besteld. 's Avonds zaten we in de Arena te genieten en mee te zingen! Super!

@tatli, haha bij concerten is het altijd druk inderdaad. Daarom wil ik altijd zitplekken. Dan staan ze tenminste niet tegen je aan te douwen.

@skull, nee... poffermans heeft veel bijnamen maar geen pannenkoek haha! Misschien wel een mooie nieuwe voor hem! Thanks voor de tip!

Maar..hoor ik gewoon een gabber in ons midden? Was je een echte met lang haar bovenop en kaal daaronder met een aussi??

@peach, gelukkig maar dat je lekker heb kunnen slapen! Ik ben ook niet van de trance.. .word ik ook zenuwachtig van! Verder vind ik heel veel leuk!!

@bowie, dat verbaasd met niet hoor dat je David Bowie fan bent. Hihi hoe zou dat nou komen!! Geen dag zonder muziek bij mij... In de auto, als ik thuis ben, als ik wakker word...heerlijk! Kan soms echt gek zijn op een beetje ruige gitaarmuziek. Poffermans is ook een echte muziekliefhebber. En we houden wel van hetzelfde soort! Soms kan ik heerlijk meezingen met hoe slecht NIck en Simon tot aan Coldplay, Counting Crows, U2, Kings of Leon, enz. Ik sta voor heel veel open!!

@allen, wij zijn net even in A'dam geweest en een nieuwe setje gekocht bij Marlies Dekkers. Echt zo cool! Ben er helemaal happy mee. Vanochtend gezellig in de tuin gewerkt en een heleboel oud hout eruit getrokken. Klaar voor de lente en de zomer!!

Ik ga nu even ballen draaien, lekker met frietjes en sugar snaps. Wat eten jullie vanavond? Houden jullie een beetje van koken??

Fijne avond! M.
@ poffer hahahahaha ja ik was een echte...geschore haar,bomber,aussie ,nike air max...t hele plaatje compleet

tja

marlies dekkers!!!!! cool!!!! heeft t mannetje betaald of moest je t zelf aanschaffen

en hier word t avondeten wat bestellen....meestal op zondag wat makkelijks
@Poffertjes. Cool een echte Marlies Dekkers. Die zijn prijzig he? Wel te mooi gewoon.

Wij hebben vanmiddag boontjes met gehakt, paprika, uitjes en sate op. Een pakje van Maggi. En nu eten we broodjes uit de oven. Ik heb geen hekel aan koken. Maar ik vind het altijd wel veel tijd kosten. Ik hou het liefst gewoon van groenten, aardappels, lekker vlees en goede jus.
@ skull en nu een tutje geworden? hihi ik lach me dood! Ik heb mijn Marlies zelf betaald. Heb laatst al een nieuw dekbed gekregen van mijn mannetje. Maar wil echt niet anders dan Marlies... zit zo lekker! Jammer inderdaad dat ze zo duur zijn...

Maar afhaal kan ook zo lekker zijn.... wij hebben hier een geweldige pizzaboer in de buurt uit Italie. Echt zo lekker... als je je ogen dicht doet dan lijkt het net alsof je in Italie bent :-)

@ liedje, dat is ook mijn lievelingsmaal! Maar manlief is niet zo gek op aardappels. Probeer dus veel te varieren.. Vind koken wel leuk als ik lekker de tijd heb. Doordeweeks is het meer een must. Even snel een maaltje...
@skullcandy, wat grappig dat je zo into de gabber was! ik zat vroeger meer richting de punk kant....als ik foto s terug zie schrik ik me dood!

Ja je had best een bakkie kunnen doen hier haha!

@poffertjes, wat leuk zeg marlies dekkers!! ik wil ook ooit nog zo n setje kopen. Meestal koop ik ze bij de hennes...Bij mij zit vaak alles wel goed. Ik heb een aantal jaar geleden een borstvergroting laten doen( ik was echt plat!). Daardoor zitten de meeste bh s wel goed....alhoewel ik wel merk dat het de laatste tijd toch wat slapper word daar

Vriend is nu lekker aan het koken, hij heeft me net ook heel lief opgehaald uit mn werk! gebakken aardappels met stoomgroenten en een vegaburger worden het : )
@ peach, hihi een punker ook nog! Zo gaaf.... al die verschillende stromingen.. Ik was maar heel gewoon.... '

Wat een bofkont dat de setjes van de Hennes passen. Ik heb altijd ruzie met die dingen.

Geniet lekker van je eten! En fijne avond!

Gr. M.
@Tatli: wij zaten in een resort waarbij een animatieteam was, dat bestond uit allemaal jongens en meiden uit verschillende landen. Dus misschien dat dat het is.
Haha wat grappig de oud punker en een ex gabber verenigd op ons topic

Ik was vroeger meer type hockeymeisje, braaf, blond staartje, gymnasium, veel mooie kleding maar ook wel goedkopere tussendoor (ik had toen een garderobe waar ik nu nog jaloers op zou zijn, maar ja met maat 36 staat alles net iets leuker haha). Oh zullen veel mensen denken: dan was je zeker ook arrogant, maar dat was ik dan net weer niet. Mijn kracht was denk ik wel dat ik echt met alles en iedereen kon opschieten. Tegenwoordig ben ik wel iets selectiever in mijn contacten (en minder naief).

Ik zou zo graag in lingerie van de H&M passen, niet om alles daar nu te kopen maar gewoon een paar extra voor de leuk. Helaas zit dat er met mijn 75f niet in. Ik slaag vrijwel altijd bij freya, die hebben leuke (kleurrijke) setjes voor rond de 80/100 euro en dat is met mijn maat echt goedkoop. Ben benieuwd wat dat gaat opleveren als ik zwanger ben, ik hoop toch dat ik op de een of andere manier niet een nog grotere cupmaat krijg. Help!

Koken vind ik overigens heel leuk en ik vind het ook belangrijk om gezond te eten, dus liever geen pakjes en veel vers en als het even kan biologisch. Ik maak echt drie keer liever zelf een pizza dan dat ik er een uit de diepvries in de oven stop. En het hoeft niet veel tijd te kosten. Vanavond aten we bijvoorbeeld: kabeljauwfilet gestoomd in witte wijn uit oven, verse pasta en een salade van veldsla en tomaten. Klaar in 15 minuten. Meestal kook ik in het weekend wel iets uitgebreider maar ik zit nu met dat stomme huiswerk (nee het is nog steeds niet af ). Helaas is mijn man echt een prutser in de keuken, dus ik kook toch wel veel vaker dan hij.

Oja, nog steeds geen hier. Weet niet wat ik ervan moet denken....
tatlitatli wijzigde dit bericht op 22-03-2009 20:39
Reden: moeilijk woord: kabeljauw, kabeljau, kabbeljau, kabeljou, kabbeljouw......
% gewijzigd
ik heb een hekel aan koken. Dus meestal eten we in het weekend uitgebreid (mits we afspraken hebben) en dan kookt mijn man. Doordeweeks eten we dus makkelijk, omdat ik dan kook (aangezien ik thuis ben). Alleen vandaag hadden we een verjaardag overdag, waardoor we vanavond pizza hebben gegeten.

Ik was vroeger een rustig, lief, verlegen meisje. Ik zag er altijd netjes uit. Geen merkkleding. Ik gaf niet om mode (nog steeds niet).

Ik baal er van dat de meeste lingerie kant heeft, daar kan ik namelijk niet tegen. Daar krijg ik jeuk van. Dus dat is jammer. Ik ben wel blij dat ik nu een cup C heb, daarmee kan ik wel wat leukere lingerie vinden. Dan met mijn E-cup.
@ poffer hahaha een tutje!!!!????? nee dat absoluut niet!! hahaha

@ peach hihi een punker...gelukkig!!! nou voel ik me niet t buitenbeentje hier en ja die foto's van vroeger haha te erg!!

@tatli ...75F !!!??? jeetje nee dan kom je er niet met die h&m setjes....heb je nooit last van je rug? bij mij zitten die h&m setjes ook wel goed maar zou ze t liefst ook wel wat groter willen (de boobs)
Haha skull, die ogen zijn grappig (en groot). Tijdens de zwangerschap krijg je sowieso grotere boobs, misschien wil je daarna zo snel mogelijk weer een kleiner maatje.

Lijkt mij heerlijk makkelijk hoor een kleinere cup, maar ja het gras is altijd groener bij de buren he. Last van m'n rug heb ik eigenlijk niet. Tegenwoordig past het ook wel beter bij m'n figuur (mt 40-42) een grotere cup te hebben en valt het niet heel erg meer op. Toen ik jonger was had ik dan misschien een iets kleiner cup maar bij maat 36 valt het aanzienlijk meer op. Tel daar lang blond haar tot bijna op de bil en een hoop naiviteit bij en je kan je voorstellen dat ik er behoorlijk last van heb gehad (of eigenlijk van vieze, enge kerels). Tegenwoordig ben ik zo'n bitch dat ze niet meer durven, of ze vinden me gewoon te oud en te dik

Ik baal, ik heb weer eens last van zondagavond-slapeloosheid. Nog maar even tv kijken en dan toch proberen te slapen...
hahahaha ik denk dat t bij mij omgekeerd zal zijn ....dat ik gelijk naar de chirurg ren zodra ze beginnen te krimpen na de zwangerschap

en ja kan me dan goed voorstellen dat je last had van die vieze kerels ...van die creeps die je zeker er op moest wijzen dat dat niet je ogen waren waar ze hun praatje mee hielden?

truste
@ tatli, haha mooi verhaal! Tegenwoordig zo'n bitch geloof ik niets van... Haha...

@allen, toen ik maatje of 2 groter was van kleding had ik DD, maar nu maar een c'tje. Ben ik eigenlijk wel heel gelukkig mee... Mijn rug is mijn zwakke plek en met grotere boobs had ik wel snel last van mijn rug. Maar blijkbaar was het allemaal spekkie omdat het er nu af is... hihi! Ben benieuwd wat het straks wordt als ik zwanger ben of na de zwangerschap. Misschien worden het wel Pickwick theezakjes.....
Goedemorgen dames,

Ik heb vannacht liggen spoken (lees: overgeven), dus ik voel me niet zo lekker vandaag. Waarschijnlijk gisteren wat verkeerds gegeten.

Gisteren bij een vriendin geweest vanwege haar verjaardag. Maar zij drinkt alcohol (nog steeds) terwijl ze zwanger is! Hoe stom kan je zijn?!
Ohh vreselijk vind ik dat als vrouwen gewoon drinken tijdens de zwangerschap. Ik had ook een kennisje die dat deed (sowieso een raar mens eigenlijk, zie haar gelukkig nooit meer) en godzijdank is het met haar dochtertje allemaal goed gekomen maar het is volgens mij bewezen dat je zelfs van 1 avondje doorzakken een kindje met FAS (zo heet het toch?) kan krijgen. Ik zag er pas iets over bij NOVA/ Een Vandaag ofzo.

Ik ken ook wel vrouwen die compleet het tegenovergestelde doen en die bijna niks meer durven drinken of eten. Dat gaat mij dan ook weer te ver. Maar alcohol en roken zijn echt not done. Je hebt ook wel vrouwen die door roken met de smoes " anders levert het meer stress op" , nou sorry ik heb zelf gerookt (lang en veel) en ben cold turkey (haha) gestopt. Zonder moeite, zonder stress. Als je iets echt wilt, kan je het vaak ook.

Zo zeg wat een moraalridder ben ik op de vroege maandagochtend!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven