Urine op kweek?
donderdag 14 februari 2019 om 12:22
Hallo,
sinds een paar dagen heb ik (vooral in de middag) last van een branderig gevoel in mijn vagina. Nu heb ik al eens eerder deze klachten gehad en toen kwam er een blaasontsteking uit de test. Nu kwam dat er niet uit, maar 'zetten ze het op kweek'. Morgen kan ik bellen voor de uitslag. Kan er iemand vertellen wat dit 'op kweek zetten' precies inhoud? Kan er dan alsnog een blaasontsteking uitrollen? Kan er iets anders uitkomen? Wie van jullie heeft ervaring?
Of is er iemand die ook het branderige gevoel herkent? Het is niet constant aanwezig. Verder zijn er geen andere klachten.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, aangezien ik nogal huiverig ben voor uitslagen van testen.
Groetjes!
sinds een paar dagen heb ik (vooral in de middag) last van een branderig gevoel in mijn vagina. Nu heb ik al eens eerder deze klachten gehad en toen kwam er een blaasontsteking uit de test. Nu kwam dat er niet uit, maar 'zetten ze het op kweek'. Morgen kan ik bellen voor de uitslag. Kan er iemand vertellen wat dit 'op kweek zetten' precies inhoud? Kan er dan alsnog een blaasontsteking uitrollen? Kan er iets anders uitkomen? Wie van jullie heeft ervaring?
Of is er iemand die ook het branderige gevoel herkent? Het is niet constant aanwezig. Verder zijn er geen andere klachten.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen, aangezien ik nogal huiverig ben voor uitslagen van testen.
Groetjes!
donderdag 14 februari 2019 om 12:27
Ah ok thanks, superleuke naam heb je trouwens haha
donderdag 14 februari 2019 om 12:27
Ze zetten het een nachtje in de broedstoof op een speciaal kweekbodempje en dan kunnen ze na 24u zien of er bacterieel gegroeid zijn en welke.
Het enige wat je daar uit kan halen is alsnog eek blaasontsteking. Dus je hoeft je wat dat betreft geen zorgen te maken dat een ineens enge dingen uitkomen.
Of is het op kweek naar het zkh gegaan?
Het enige wat je daar uit kan halen is alsnog eek blaasontsteking. Dus je hoeft je wat dat betreft geen zorgen te maken dat een ineens enge dingen uitkomen.
donderdag 14 februari 2019 om 12:30
Nee, het is echt een 24-hours kweek inderdaadkiwibanaansap schreef: ↑14-02-2019 12:27Ze zetten het een nachtje in de broedstoof op een speciaal kweekbodempje en dan kunnen ze na 24u zien of er bacterieel gegroeid zijn en welke.
Bedankt voor je antwoord.
donderdag 14 februari 2019 om 12:31
Ze druppelen wat urine op een voedingsbodem. Waarschijnlijk meerdere bodems, en kunnen dan zien of het een bacterie, virus enz is.
Dit kan 24 uur maar ook meer dagen duren.
Dit kan 24 uur maar ook meer dagen duren.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.