Er is hoop!
donderdag 14 februari 2019 om 11:46
Voor iedereen die eindeloos aan het solliciteren is en niks kan vinden: Blijf volhouden, er is hoop! Het is mijn man gelukt na jaren werkloosheid, ditjes en datjes banen, heel veel brieven (en afwijzingen), toch nog een gewone stabiele baan te vinden.
Nooit gedacht dat het zou lukken. Ik zo blij dat ik gewoon iedereen wil aanmoedigen om vooral niet op te geven!
Nooit gedacht dat het zou lukken. Ik zo blij dat ik gewoon iedereen wil aanmoedigen om vooral niet op te geven!
donderdag 14 februari 2019 om 12:49
Wat fijn voor je man! Ben zelf ook lang werkloos geweest en heb nog steeds niet de baan die ik wil maar ben in ieder geval weer aan het werk want ik was er bijna aan onderdoor gegaan met al die afwijzingen, het financieel steeds moeilijker krijgen want je reserves raken op etc.
Dan zijn dit soort berichten een goede motivatie om niet op te geven.
Dan zijn dit soort berichten een goede motivatie om niet op te geven.
donderdag 14 februari 2019 om 13:03
Gefeliciteerd! Zo fijn om weer onafhankelijk te zijn en lekker aan het werk te zijn. Ik ben ook lang werkloos geweest. Geen jaren gelukkig, maar voor mijn gevoel wel, aangezien ik het al vrij vlot een doelloos bestaan begon te vinden, zo zonder werk. Heb nu een compleet andere baan dan waar ik voor ben opgeleid, dus ook dat is echt wel mogelijk.
I'm not crazy. My reality is just different than yours.
donderdag 14 februari 2019 om 13:19
Inderdaad! Misschien is het ook een beetje geluk hebben, maar net op het moment dat je denkt: "Nee dit is de laatste sollicitatie die ik verstuur", is die laatste toch de beslissende.MockTurtle schreef: ↑14-02-2019 13:03Gefeliciteerd! Zo fijn om weer onafhankelijk te zijn en lekker aan het werk te zijn. Ik ben ook lang werkloos geweest. Geen jaren gelukkig, maar voor mijn gevoel wel, aangezien ik het al vrij vlot een doelloos bestaan begon te vinden, zo zonder werk. Heb nu een compleet andere baan dan waar ik voor ben opgeleid, dus ook dat is echt wel mogelijk.