Durf te vragen, deel 15
vrijdag 7 december 2018 om 12:26
Beantwoord de vraag van je voorganger en stel een nieuwe.
Laatste vraag in het laatste deel:
Valt het jou ook op dat de rubriek lees ook vaak gevuld wordt met topics van het forum?
Laatste vraag in het laatste deel:
Valt het jou ook op dat de rubriek lees ook vaak gevuld wordt met topics van het forum?
woensdag 13 februari 2019 om 20:40
Op kamertemperatuur laten komen. Gietijzeren grillpan lekker heet laten worden. Vlees oliën en beetje zout en peper (nee, daar wordt t vlees op deze manier niet droog van).
Kort grillen aan beide zijden en er een mooi ruitpatroon in proberen te maken. Dan uit de pan in folie, laten rusten en dan trancheren en heerlijk opeten!
Hoe vaak per week eet jij vlees of vis bij de hoofdmaaltijd?
Kort grillen aan beide zijden en er een mooi ruitpatroon in proberen te maken. Dan uit de pan in folie, laten rusten en dan trancheren en heerlijk opeten!
Hoe vaak per week eet jij vlees of vis bij de hoofdmaaltijd?
donderdag 14 februari 2019 om 09:51
Ja, net gekregen. Ben wel benieuwd hoe de verhaaltjes nu over komen qua gender specifieke zaken.
In de jaren 80 ging de gender neutrale opvoed trend weer over in een gender specifieke periode. Nu staan we weer aan het begin van de gender neutrale periode.
Wat vind jij van de gender neutrale trend die weer terug komt/is?
In de jaren 80 ging de gender neutrale opvoed trend weer over in een gender specifieke periode. Nu staan we weer aan het begin van de gender neutrale periode.
Wat vind jij van de gender neutrale trend die weer terug komt/is?
donderdag 14 februari 2019 om 11:24
Eerlijk gezegd heb ik me daar nooit mee bezig gehouden bij mijn kinderen en zelf als kind kan ik me ook niets van herinneren dat ik in een speciale ( of niet ) richting opgevoed werd.
Voedt op zoals jij denkt dat het goed is en luister naar wat je kind je aangeeft aan behoeftes zou ik zeggen.
Ben jij trendgevoelig ?
Voedt op zoals jij denkt dat het goed is en luister naar wat je kind je aangeeft aan behoeftes zou ik zeggen.
Ben jij trendgevoelig ?