Iemand om te vergeten

18-02-2019 06:58 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zit met een probleem. Een jaar geleden heb ik een collega op werk best wel lang leuk gevonden. Ik was echt verliefd. Nu had zij mij afgewezen, wat kan gebeuren. Ze zei toen ook dat ze er last van had dat ik achter haar aanliep. Dus daarmee ben ik toe ook mee opgehouden ondanks dat ik vond dat zij net zo goed achter mij aanliep.

Vervolgens bleef het oogcontact tussen ons. Ook kwam ze altijd alleen naar mij toe met eventuele vragen en legde ze altijd haar hand op de mijne. Ook ergere dingen zoals dat ik een paar keer haar nagels in mijn rug voelde en haar hand op mijn kont. Maar ze ging ook naar de leidinggevende om te vragen of ik niet kon worden overgeplaatst. Doordat ik dat wist kwam haar gedrag bij mij steeds meer en meer als claimend over en op een dag ben ik kwaad op haar geworden en was de overplaatsing een feit. Ik heb haar niet uitgescholden of iets.

In het begin wilde ik haar niet meer zien en heb haar dan ook een paar keer genegeerd. Daar spijt van gekregen en haar uiteindelijk geappt met de woorden dat zij mij wel pijn had gedaan, maar dat ik wil dat het goed kwam en of ze een keer met me wilde praten. Geen reactie, had ik ook niet verwacht want ze had me vaker genegeerd via WhatsApp. Daarna kon ze nog niet eens “hoi” of “doei” tegen me zeggen.

Laatst hadden we een etentje met de organisatie en misschien was het de wijn, maar ze deed gewoon weer leuk tegen me. Gewoon oogcontact en met een glimlach met me praten. De keer dat ik haar daarna zag was het weer helemaal niks. Mij expres niet aankijken op het moment dat ik haar begroet bijvoorbeeld.

Ik zou het liefst haar willen vertellen dat ik haar nu definitief niet meer wil zien. Ik wil dat ze het weet. Maar voordat ik dat doe wil ik vragen of jullie misschien een verstandigere optie weten.
Haar gewoon niet meer zien?
Waarom moet je dat haar vertellen, dat doet ze toch ook niet bij jou?
Jullie zijn een jaar of 16 en werken bij de Burger King ofzo?
We used to be friends...
CourtneyTT schreef:
18-02-2019 10:40
Haha! Overplaatst naar de friet.

Sorry TO! Ik denk dat ze een spelletje met je speelt. Ze klinkt erg berekend. Trap er niet in. Gewoon 'hoi' in de wandelgangen. Meer (contact) niet.
Ik vermoed dat het gedrag bij het etentje zo was om de buitenwereld niks te laten merken.
CourtneyTT schreef:
18-02-2019 10:40
Haha daar lijkt het idd op. Jammer alleen dat het precies is wat me irriteerd.
zimi schreef:
18-02-2019 13:34
Ik vermoed dat het gedrag bij het etentje zo was om de buitenwereld niks te laten merken.
Ze heeft er juist voor gezorgd dat de buitenwereld alles weet.
greenmoustache schreef:
18-02-2019 10:56
Haha! Overplaatst naar de friet.

Sorry TO! Ik denk dat ze een spelletje met je speelt. Ze klinkt erg berekend. Trap er niet in. Gewoon 'hoi' in de wandelgangen. Meer (contact) niet.
Je zou zomaar gelijk kunnen hebben, berekend is ze zeker. Ik zal wel door blijven gaan met ‘hoi’ zeggen, het zou alleen leuk zijn als zij dat dan ook zou doen.
Als zij jou heeft laten overplaatsen en jou nu expres niet aankijkt, heeft het weinig zin om haar te laten weten dat je geen contact met haar wil. Zo te lezen wil zij juist geen contact met jou en vindt zij dat jij ergens te ver in bent gegaan. Het enige wat je kunt doen is niet meer meegaan in evt. spelletjes en accepteren dat jullie vriendschap (of wat het dan ook was) voorbij is
Ze is gemeen. Haar vertellen dat ze jou heeft gekwetst is net wat ze wil horen. Gun het haar niet.
Staalhard negeren.
» » Kadanz » Songtekst Dagen dat ik je vergeet

Kadanz - Dagen dat ik je vergeet

Soms geloof ik
Dat er nooit iets is gebeurd
Tussen ons tweeën
Er is geen spoor meer
Alles uitgewist, ik heb je verdreven
Onze liefde is voorbij
Ik red me best, ik voel me vrij
En er zijn dagen dat ik je vergeet

Al mn vrienden
Die je nooit wou zien
Ze zijn gebleven
Rook in bed en drink weer veel te veel
Het is m'n leven
Onze toekomst is voorbij
En er zijn dagen dat ik je vergeet

Maar dan dring je weer binnen
Telkens onverwacht
Is het verbeelding
Sta je naast me ben jij het die daar lacht
Hou je me altijd in je macht
Raak ik je nooit kwijt

In de stad, overal op straat
Kom ik je tegen
Zoveel mensen met dezelfde loop als jij
Dezelfde kleren
Onze liefde is voorbij
En er zijn dagen dat ik je vergeet.

Maar dan dring je weer binnen
Telkens onverwacht
Is het verbeelding
Sta je naast me, ben jij het die daar lacht
Raak ik je nog kwijt

Raak ik je nog kwijt...
Alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gekeken, maar laatst kwam ik haar tegen op straat. Ze liep bijna tegen me aan en dit was expres, ze had me gezien. Zo jammer hoe zij doet en ik begrijp dit soort dingen niet.
Tetisheri schreef:
03-03-2019 05:18
Alweer een tijdje geleden dat ik hier heb gekeken, maar laatst kwam ik haar tegen op straat. Ze liep bijna tegen me aan en dit was expres, ze had me gezien. Zo jammer hoe zij doet en ik begrijp dit soort dingen niet.
“Maar ze zei natuurlijk niks tegen me.” Dit moest er nog tussen, te vroeg op versturen gedrukt.
Als je een reactie hebt geplaatst en je bent iets vergeten, kun je op het potloodje met vierkantje eromheen klikken (tweede symbool van links) om je reactie nog te wijzigen.
Tetisheri schreef:
03-03-2019 05:18

Klinkt alsof je nog steeds verliefd op haar bent, als haar gedrag je nog steeds bezighoudt en je het wilt begrijpen. Ik zou niet eens meer proberen het te begrijpen. Je weet immers al lang dat je beter bij haar uit de buurt kunt blijven en haar beter kunt negeren. Lijkt me ook wel zo handig voordat je straks weer iets zegt of doet, wat zij tegen jou gebruikt en waardoor je ontslagen wordt bij je ‘overplaatsplek’. Als je je vanaf het begin beide zo onprofessioneel gedragen hebt dat er één overgeplaatst moest worden, is je werkgever het bij nog meer toestanden voorgoed zat, verwacht ik.
TO,

Gewoon altijd negeren. Of ze nu wel of niet contact met je zoekt. Geen aandacht aan schenken, gewoon nul!

Komt ze een keer naar je toe om te vragen wat er aan de hand is, dan pas zeggen dat je niets met haar te maken wil hebben en dat ze uit je buurt moet blijven. Je hebt er al genoeg ellende mee meegemaakt en dat je bedankt voor de rol als voetveeg. Dikke doei.

Zoiets
Je moet het leven niet te serieus nemen. Je overleeft het toch niet!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven