Onredelijk?

23-03-2009 23:29 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
-
Hij geeft toch keurig aan dat het om een vriendin gaat. Als hij iets wil verbergen zegt hij wel vriend.

Ik vind het juist een mooie eigenschap dat hij naar haar toe gaat als zij er doorheen zit, dat zijn m.i. de basisvoorwaarden voor een vriendschap.

Dat jij er moeite me hebt is echt jouw probleem. Wel kan je met hem bespreken dat je het moeilijk vindt, zolang je maar niet van hem verwacht dat hij het oplost door bijv. niet meer naar haar toe te gaan.

Als je het -in eraf zou halen, had je er dan net zoveel moeite mee gehad?
Ben het met Ivy eens...

Als hij echt iets te verbergen had, dan zou hij niet zeggen dat het een vriendin betreft maar een vriend.

Verder zou ik uitkijken over hoe je dit met hem gaat bespreken. Ik heb er nog eens over nagedacht en je geeft hem een goede aanleiding om nu al tegen je te gaan liegen (over zijn contact met haar)....
Hij kent haar net zo lang als jou. Dus twee maanden.. Zij heeft problemen en hij is daarbij haar steun en toeverlaat. Ze zal toch wel vriendschappen hebben met een sterkere basis, waar ze met haar verdriet terecht kan? Ik zou hier ook vraagtekens bij plaatsen en me afvragen of de motieven van beide partijen wel zo zuiver zijn.
Nou, om te liegen dat een "vriendin"een vriend is, dan ben je heel erg dom, of je denkt dat je partner dat is. Ooit gaat ze echt wel een vrouwenstem horen, of iemand vertelt het haar. dus zeggen dat het om een man gaat, omdat je iets te verbergen hebt, is een recept voor op je bek gaan.

Verder denk ik dat linndaatje de goede vragen stelt. waarom is dit contact zo bedreigend voor je?
bailey, je omschrijft je relatie als een relatie die redelijk soepel verloopt. Voor iemand die net een nieuwe relatie heeft en nog in de verliefdheidsfase zou horen te zitten vind ik dat een erg zuinige omschrijving.

De relatie verloopt ook niet echt 'soepel', integendeel. Hij heeft naar nu blijkt een paar lijken in de kast zitten waar jij niet alles van mag weten.

Dat jij hem niet vertrouwt als hij naar buiten loopt om te telefoneren en jij het gesprek niet mag volgen lijkt me logisch. Jouw alarmbellen gaan terecht rinkelen als hij een 'vriendin' midden in de nacht moet 'redden' en hij daar verder vaag over blijft. Waarom kon jij niet mee om te helpen? En waarom komt ze niet gewoon bij jullie over de vloer?

Je vrouwelijke intuïtie spreekt luid en duidelijk, luister er goed naar. Dat beklemmende gevoel ergens bij je hart, dat moet je zeer serieus nemen. Er klopt iets niet, daar heb je helemaal gelijk in. Wat je er mee doet is aan jou.
quote:return_of_kreng schreef op 24 maart 2009 @ 09:40:

Nou, om te liegen dat een "vriendin"een vriend is, dan ben je heel erg dom, of je denkt dat je partner dat is. Ooit gaat ze echt wel een vrouwenstem horen, of iemand vertelt het haar. dus zeggen dat het om een man gaat, omdat je iets te verbergen hebt, is een recept voor op je bek gaan.

Verder denk ik dat linndaatje de goede vragen stelt. waarom is dit contact zo bedreigend voor je?Haha...inderdaad dom! Maar geloof me, ik ken ze die dat gedaan hebben. En uiteindelijk werd inderdaad de vrouwenstem gehoord...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven