Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
@Pheobe eten na koken is ook wel handig :P
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
coco met mij gaat het goed
lollypopje schreef:
20-02-2019 19:01
:biggrin:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
walpurgisnacht schreef:
20-02-2019 20:13
coco met mij gaat het goed
Dat is fijn :lips:
lollypopje schreef:
20-02-2019 19:01
Ja dat vond ik ook dus ik schreef het er maar ff bij voor de zekerheid voor het geval iemand zou denken dat we dat vergaten :proud:

Goedemorgen lieve mensen
Afbeelding
Lekker ontbijtje Phoebs!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Ik maakte de fout naar de Lees Ook te kijken. Viva moet duidelijk zich nog eens verdiepen in de betekenis van vreemdgaan :facepalm:
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Die heb ik geblokkeerd.
Wat ging er mis dan? (geen vreemd gaan dus ;-D)
Coerage schreef:
21-02-2019 08:04
Die heb ik geblokkeerd.
Wat ging er mis dan? (geen vreemd gaan dus ;-D)
volgens hen is cuckolding vreemdgaan. Dat is een relatie waarbij de vrouw seks heeft met een ander en dit de man dan juist word ontzegt (, even simpel gesteld). Dit gebeurd dus met medeweten en toestemming van de man. Nu heb ik geen ervaring met vreemdgaan, maar volgens mij is dat dan juist niet het geval.
Goedemorgen lieve knussels!

Stress om de verstopping van de afvoer was nergens voor nodig, werkmannetje is hooguit een kwartier binnen geweest en toen was het verholpen. Dus de rekening zal niet enorm hoog uitvallen.
Daarna een lekkere wandeling met mams en hun logeerhond gemaakt.

Nu weer braaf een dag op kantoor.

Fijne dag allemaal!

Ohh lekker ontbijt :kwijl:
Eat glitter for breakfast and shine all day
Fijn dat de stress niet nodig bleek Beppie 💋
Grrrrr had vandaag een afspraak, last minute afgezegd. Overmacht, dus begrijpelijk, maar echt zwaar aan het balen.

Hoe is het hier verder?
Vervelend popje!

Hier gaat het prima, door spierpijn in mijn bovenbenen loop ik een beetje moeilijk, maar verder mag ik niet klagen

Bijna weekend!
Wat heb je gedaan Beppie?

Hier al weekend en nu weet ik niet wat ik met mijn dag moet :P
goedemorgen
ik heb ook weekend , zullen we samen onze kop erover breken?
Hier staat het vlees al op voor vanavond en ik ben verder gegaan met een creatief projectje. Nu even tv kijken.
Een beetje te fanatiek geweest tijdens het lesje kickboksen van gisteravond, Popje

Ik heb om half 1 weekend (maar nu al geen zin meer om te werken dus het forum is een uitstekende afleiding), dan snel even in de stad een ring ophalen (verjaardagscadeautje maar hij was te groot dus heb hem geruild voor een maatje kleiner) en dan snel naar de fysio, vanavond kook ik voor mijn ouders en broertje.
Morgenochtend is er een verrassingsontbijt voor de verjaardag van vriend van mijn zusje. Daarna rij ik door naar mijn lief en zetten we hopelijk onze Marvel marathon voort..
Oeh Marvel, tof! Veel plezier!
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Heyyy Kia, je bent er weer! Hoe is het nu?

Hier ook weer thuis, was even 2 nachtjes logeren. Lekker uitgewaaid!

Goed weekend allen!
twilight84 schreef:
23-02-2019 10:16
Heyyy Kia, je bent er weer! Hoe is het nu?

Hier ook weer thuis, was even 2 nachtjes logeren. Lekker uitgewaaid!

Goed weekend allen!
Lekker uitwaaien! Wat fijn zeg. Hoe gaat het verder?

Hier mwah, ik voel me nog niet echt top. Komt wel weer. Heb een leuk weekend voor de boeg en volgend weekend ook :) .
:hello:
Het wordt een prachtige dag! Ik ga wandelen, even over de markt en voor het eerst sinds lang wat baantjes zwemmen.

Logeren is altijd leuk Lichtje! Man en ik zijn op zoek naar een leuk stadje voor een weekendje weg. We wilden naar Den Bosch maar kwamen er net op tijd achter dat het daar volgende week carnaval is :@@:
Iemand tips? En dus niet in het Zuiden ;-D
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
23-02-2019 10:30
:hello:
Het wordt een prachtige dag! Ik ga wandelen, even over de markt en voor het eerst sinds lang wat baantjes zwemmen.

Logeren is altijd leuk Lichtje! Man en ik zijn op zoek naar een leuk stadje voor een weekendje weg. We wilden naar Den Bosch maar kwamen er net op tijd achter dat het daar volgende week carnaval is :@@:
Iemand tips? En dus niet in het Zuiden ;-D
Ik weet nog wel een prachtig appartement midden in een Geldersch stadje die met de carnaval leeg staat, inclusief twee knussel katten. :proud:
Als er ook een butler is die voor ontbijt e.d. zorgt hebben we een deal! :-P
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
23-02-2019 10:39
Als er ook een butler is die voor ontbijt e.d. zorgt hebben we een deal! :-P
Belt Minion even, is vast te regelen. Ik heb nog wel een sexy pakje voor hem, stond hem zo beeldig de vorige keer. :proud:
Afbeelding
Hey Kia :bigkiss:

Ja, Blondje, hier in het zuiden barst straks het karnaval los.
Gelukkig kan ik dat zonder kleerscheuren aan me voorbij laten gaan. ;-D
Ik kom vandaag jouw kant op, vriendin opzoeken. Denk dat we wel lekker gaan wandelen met de hond.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven