Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Knussels voor iedereen

@Blons Haarlem en Utrecht zijn vast te dichtbij, maar Groningen is volgens mij ook leuk. Nijmegen ook, maar dat is dacht ik ook carnaval.
Mijn durp is ook leuk, maar dat heb je in twee uur wel gezien 😝
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Nijmegen is inderdaad ook karnaval, wel meer binnen dan op straat.
Wel een hele leuke stad!
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Haarlem en Groningen kennen we al goed, net als Den Haag, Rotterdam en Nijmegen.
Utrecht is nog wel een goeie Popje! Verder dan het station ben ik daar nog maar 1 keer gekomen! Ik ga even zoeken naar een hotel pal in het centrum. Lekker struinen, eten en daarna zonder taxi of ov naar het hotel.

Kia :-D Lekkere Minion!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
@Blond Utrecht is echt heel leuk. Was er een week geleden nog.

Ik vind het in vergelijking met Amsterdam altijd lekker knussig. Mocht je tips zoeken, je weet me te vinden.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik klop nog bij je aan Popje!
Goedemorgen allen!

Wat een heerlijk weekend en veel te snel voorbij. Heerlijk genoten van de marvel marathon met mijn lief en gisteren door de stad waar hij woont gestruind en op een terrasje gezeten.

Nu al zin in volgend weekend, dan ga ik mij weer lekker uitdossen en carnaval vieren :-D

Fijne dag en geniet van het zonnetje! :sun:
Eat glitter for breakfast and shine all day
Dag knusseltjes,
Ik ga er denk ik wat minder zijn. Het gaat niet goed met Maman en ze heeft de 'mismoed'. Maar ik hoop dat jullie wel actief blijven knusselen in ons mooie topic! Ik hou jullie in elk geval op de hoogte als er nieuws van onze knussel reine is. :bigkiss:
Oudblond , Is ze een beetje levensmoe , of hoe noem je dat ? In ieder geval ik ge duimen dat ze weer erboven komt . :bigkiss:
Sterkte met Maman, Blond!
Goedemorgen lieve mensen!
Een vrolijk berichtje, het is heerlijk weer, en ik kreeg zojuist een mega briljant andijvie-idee wat betreft de kattenbakken :proud:.
Ja dat is ontzettend mutsig maar ik word gewoon blij van praktische ideeën.
(Nu hopen dat de poezels het er ook mee eens zijn, maar ze zijn vrij makkelijk dus dat komt wel goed.
Ik werk op woensdag in de middag dus sochtends heb ik tijd en energie (geen idee waarom maar sochtends ben ik een beetje hyper :blob:) om in huis te rommelen.

He ik ben helemaal blij, jullie ook hoop ik.
Oudblond: sterkte met Maman!
phoebe nu wil ik wel weten wat betreft de kattenbak . Verder heb ik opnieuw slecht nieuws gekregen . IK ben zo moe om te vechten .
Ik wil gewoon gelukkig zijn en dat is gewoon teveel gevraagd.
Wat vervelend Walburgis!
Houd je taai :hug: :hug: :hug:

Wat betreft de bakken, ik weet nog niet helemaal zeker of de dames het wat vinden.
Beetje moeilijk uit te leggen.
Ik woon in een oud bovenhuis, met in de gang een kleine inbouwkast waar 1 bak staat. De vorige bewoners hebben daar namelijk een luikje in gemaakt.
Nu stond daar nog meer zooi, wat ik opgeruimd heb en de kleine gftbak op het balkon gezet zodat er plek is voor twee bakken naast mekaar.
En dan staan ze dus geen van tweeën meer in de weg maar in die inbouwkast met luikje. Echt, dat ik daar niet eerder op gekomen ben!
(Nu nog ff de katten zover krijgen dat ze ze allebei gebruiken)

Nutteloze nieuws van vandaag: er zit sinds een tijdje een klein spinnetje in mijn huis. Die mag blijven want die eet vliegjes, en dat doet hij ook dus ik heb hem omgedoopt tot huisspin en heb hem Sebastiaan genoemd :biggrin: .
Ben hem alleen nu wel kwijt... :'( ;-D O_o
Als de katten hem opgevroten hebben doe ik ze wat... :thunder:
Pheebs: Ik heb op die plek een lade gemaakt op wieltjes, met een gat er in. Daar staat de kattenbak en die kan ik dus makkelijk naar me toe rollen uit de kast. Gelukkig gebruiken de mannekes 1 bak!

Nachtje :hug:
Je mag me pb'en als ik iets voor je kan betekenen.
goedenavond
Dat is een nogal een luek idee , waarom zouden ze dat niet gebruiken .
Blond hoe gaat het met u maman ? Ik schrijf op een andere topic , daar als je wil kun je het lezen . Hoeft niet hoor .
Beetje hetzelfde met Maman. Ziek, ellendig en ze heeft inderdaad de moed een beetje opgegeven. Morgen hebben we een gesprek met haar arts. Die wil haar nog wel eens net dat beetje kracht geven om weer verder te gaan.

Ik ga even kijken nachtje.
ow dat is niet niets , hopelijk vind ze weer de vreugde terug in haar leven . Oud worden is een hobbelig weg voor velen . Afijn duimen maar dat de arts haar die vreugde en moed kan vinden voor haar .
Die zit kennelijk op Viva :P

https://www.libelle.nl/mensen/vrouw-zwa ... rste-date/
No
Is het zwanger door de pil of iets anders Lolly
lollypopje schreef:
28-02-2019 11:46
Die zit kennelijk op Viva :P

https://www.libelle.nl/mensen/vrouw-zwa ... rste-date/
Blijkbaar! Maar eh.... 3 keer zwanger door de pil heen. Na keer 1 zou ik het wel weten. En na keer 2.... eh..... :blond:
o wel ik heb een keer ergens gelezen over een dame die er acht had in een keer . Papa was nergens te lezen in dat boekje .
Dan lijkt mij de kans vrij groot dat ze die pil niet goed slikt en/of ermee loopt te rotzooien.
Het is geen tovermiddel, als je dat ding niet slikt volgens de gebruiksaanwijzing dan heeft het weinig zin he...
Lijkt me overigens vrij logisch maar goed dat weet die vrouw blijkbaar niet...

Oudblond: sterkte met Maman :rose:
Pheebs er zijn echt vrouwen die de pil goed gebruiken maar bij wie die niet naar behoren werkt. Ik kan ook niet op de pil vertrouwen omdat ik niet weet wat er wel of niet opgenomen wordt door mijn lijf, zelfs niet als ik niet gespuugd heb of diarree kreeg (Crohn).
Maar eh, dat weet je na 1 keer ook wel lijkt mij en dan zoek je andere oplossingen.
nog een hororverhaal voor degene die de pil niet slikken , hier in de omtrek is er een gezin met 20 + kinderen . Ik neem ook geen pil meer .
Oudblond schreef:
28-02-2019 12:47
Pheebs er zijn echt vrouwen die de pil goed gebruiken maar bij wie die niet naar behoren werkt. Ik kan ook niet op de pil vertrouwen omdat ik niet weet wat er wel of niet opgenomen wordt door mijn lijf, zelfs niet als ik niet gespuugd heb of diarree kreeg (Crohn).
Maar eh, dat weet je na 1 keer ook wel lijkt mij en dan zoek je andere oplossingen.
Ja inderdaad...
Er is genoeg keuze wat dat betreft...
Ja of ze vindt het stiekem niet zo erg om kinderen te krijgen...
Kan ook natuurlijk.
Goedemorgen lieve Knussels,

Nog een paar uurtjes werken en dan sta ik in de startblokken voor carnaval.
De pakjes hangen op en de schmink staat klaar. Ik zal dus een paar dagen afwezig zijn en druk bezig zijn met polonaises lopen en genieten van heerlijke biertjes.

Fijn weekend allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven