Knusselend het nieuwe jaar in! ❤
maandag 31 december 2018 om 12:16
Welkom (terug) Knussels!
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee
.
Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic
.
* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.
Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.
Fijn als je mee komt tetteren!
Liefs,
Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.
Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee

Een kleine ode aan de knussels *
Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht
Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel
Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn
Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar
Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.
.
Lees hier het ontstaan van dit topic.
overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800
En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.

maandag 4 maart 2019 om 08:09
lollypopje schreef: ↑04-03-2019 08:06@Bubbles ik heb er geen en mis het niet. Al scheelt het wel dat ik mijn bank heb uitgezocht op ligkwaliteit![]()

Ik niet dus goed excuus om dat ding niet weg te doen.
Ff nagekeken, scheelt me 5 euro als ik het 2e digi abb opzeg.
Ok dat is 60 euro in een jaar, maar goed dat scheelt dus geen drol, dus om daar nou een beetje minder comfort voor te hebben, ik weet het niet...
He wat lekker, je druk maken om dit soort flutonderwerpen na een paar dagen stress..

maandag 4 maart 2019 om 10:05
@pheebs ik zou hem zelf weg doen, maar ik kijk dan ook nooit tv op bed
heb er nu ook geen op de slaapkamer, en ik mis hem niet. Man kijkt wel nog graag wat, maar die kijkt vooral youtube-filmpjes en die pakt zijn tablet wel.
Wie ik gelijk geef ... ligt denk ik ook wat aan de context. Als het voor je vriend een erg belangrijk onderwerp is waar je over twijfelt, en/of het was de druppel boven op een emmer aan twijfel en gehink van jouw kant, dan snap ik het eigenlijk ook wel. Dan kan het soms gewoon even op zijn qua begripvol zijn, en dan moet dat er even uit om daarna weer fijn verder te kunnen. Dat zegt vervolgens niets over hoe lief/leuk/geweldig hij jou verder vindt. Of ergens juist wel, hij vindt jou zo de moeite waard dat hij zich jouw getwijfel aantrekt, het maakt hem iets uit hoe jij denkt over dingen. Niet te boos op hem worden hoor, hij is ook maar een mens. En ja, relaties zijn lastig! Maar zeker ook mooi, leuk, fijn

Wie ik gelijk geef ... ligt denk ik ook wat aan de context. Als het voor je vriend een erg belangrijk onderwerp is waar je over twijfelt, en/of het was de druppel boven op een emmer aan twijfel en gehink van jouw kant, dan snap ik het eigenlijk ook wel. Dan kan het soms gewoon even op zijn qua begripvol zijn, en dan moet dat er even uit om daarna weer fijn verder te kunnen. Dat zegt vervolgens niets over hoe lief/leuk/geweldig hij jou verder vindt. Of ergens juist wel, hij vindt jou zo de moeite waard dat hij zich jouw getwijfel aantrekt, het maakt hem iets uit hoe jij denkt over dingen. Niet te boos op hem worden hoor, hij is ook maar een mens. En ja, relaties zijn lastig! Maar zeker ook mooi, leuk, fijn

maandag 4 maart 2019 om 11:35

maandag 4 maart 2019 om 16:09
Oww het gaat mij niet erom wie gelijk heeft hoor...
Ik snap zn reactie wel, zeker als hij even niet veel kan hebben.
Maar ik heb ook mijn grenzen.
Ik heb de knoop doorgehakt, de tv gaat van mijn slaapkamer af.
Niet omdat jullie niet zo'n ding op de slaapkamer hebben maar omdat ik het niet meer wil.
1 is genoeg.
Meteen dat 2e interactieve ding weggebracht naar een afgifte punt, hoppa.
Nader bericht, goed gesprek met vriend gehad, we hebben het uitgepraat ☺
Bubbels gaat lekker
!
Fijne avond allen!
Ik snap zn reactie wel, zeker als hij even niet veel kan hebben.
Maar ik heb ook mijn grenzen.
Ik heb de knoop doorgehakt, de tv gaat van mijn slaapkamer af.
Niet omdat jullie niet zo'n ding op de slaapkamer hebben maar omdat ik het niet meer wil.
1 is genoeg.
Meteen dat 2e interactieve ding weggebracht naar een afgifte punt, hoppa.
Nader bericht, goed gesprek met vriend gehad, we hebben het uitgepraat ☺
Bubbels gaat lekker
Fijne avond allen!

dinsdag 5 maart 2019 om 12:15
lollypopje schreef: ↑04-03-2019 08:06@Bubbles ik heb er geen en mis het niet. Al scheelt het wel dat ik mijn bank heb uitgezocht op ligkwaliteit![]()

Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
dinsdag 5 maart 2019 om 12:17
Phoebe-returns schreef: ↑05-03-2019 11:35Goedemorgen allen,
Ik ben er even een tijdje niet, ik vergeet jullie uiteraard niet maar de 40 dagen tijd begint morgen met Aswoensdag.
Even geen geforum voor mij heb ik besloten.
Succes met alles en tot snel!
Liefs Bubbels
Ben ik net op tijd om je even gedag te zeggen?
Dikke knuffel en tot over 40 dagen?

Hoop dat de rust je goed doet.
Nog even over je vriend: het klinkt alsof jouw twijfel op dat moment hem raakt in zijn gevoel van veiligheid. Al dan niet terecht. Maar misschien gewoon een weetje m.b.t. wat er aan zijn kant gebeurt (als mijn idee klopt hè). Hij zal het ook wel spannend vinden af en toe, een nieuwe relatie.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
dinsdag 5 maart 2019 om 12:25
Oh Blondje, daar schrik ik van. Ach, ik hoop zo voor je dat het weer de goede kant op gaat.
Ik had het knussel-topic even links laten liggen de afgelopen dagen, en nu lees ik dit. Had je eerder een hart onder de riem willen steken. Dikke, dikke knuffel.
Ik had het knussel-topic even links laten liggen de afgelopen dagen, en nu lees ik dit. Had je eerder een hart onder de riem willen steken. Dikke, dikke knuffel.

dinsdag 5 maart 2019 om 12:31
Nachtje, ik ben bang dat ik ook niet veel advies heb als Nederlandse voor jouw situatie. Maar wel heel veel sterkte. 
Hier gaat het eigenlijk wel goed.
Mijn stressvolle en chaotische werktijd is achter de rug. Ben nu bezig met bijslapen, herstellen, hergroeperen.
De stress komt er uit in de vorm van schouder- en rugklachten en af en toe hoofdpijn (de laatste weken al), dus goed voor mezelf zorgen is nu het motto.
Eerste stap is gezond eten en stoppen met snoepen. In plaats van een paar kilo eraf, zijn er de laatste 2 maanden een paar kilo bij gekomen.
Snoepen ben ik nu al weer een paar dagen vanaf gelukkig.
Dikke knuf voor iedereen!

Hier gaat het eigenlijk wel goed.
Mijn stressvolle en chaotische werktijd is achter de rug. Ben nu bezig met bijslapen, herstellen, hergroeperen.

De stress komt er uit in de vorm van schouder- en rugklachten en af en toe hoofdpijn (de laatste weken al), dus goed voor mezelf zorgen is nu het motto.
Eerste stap is gezond eten en stoppen met snoepen. In plaats van een paar kilo eraf, zijn er de laatste 2 maanden een paar kilo bij gekomen.

Dikke knuf voor iedereen!

dinsdag 5 maart 2019 om 14:26
Ja dat realiseerde ik me dat ook.Coerage schreef: ↑05-03-2019 12:17Ben ik net op tijd om je even gedag te zeggen?
Dikke knuffel en tot over 40 dagen?![]()
![]()
Hoop dat de rust je goed doet.
Nog even over je vriend: het klinkt alsof jouw twijfel op dat moment hem raakt in zijn gevoel van veiligheid. Al dan niet terecht. Maar misschien gewoon een weetje m.b.t. wat er aan zijn kant gebeurt (als mijn idee klopt hè). Hij zal het ook wel spannend vinden af en toe, een nieuwe relatie.
We hebben het alweer uitgepraat hoor, maar leerzaam was het wel voor mij.
Ik vind het ook fijn dat we overal open over praten. Dat zorgt soms voor discussies, i.m.o volkomen normaal in een relatie.
Jaaaa tot over 40 dagen, dank je wel!
Denk ook dat het me rust geeft, na eerst ff flink afkicken maar dat lukt vat.
Ik heb er zin in.
Kussen, knuffels en tot in de pruimentijd

dinsdag 5 maart 2019 om 18:17
Nanny_Gytha_Ogg schreef: ↑05-03-2019 14:34Tot met pasen, lieverd!![]()
Ik heb net een forum-pauze gehad, bij mij wordt het denk ik heel standaard geen alcohol. Is toch al beter voor me![]()

Dag lieverds, tot met pasen

dinsdag 5 maart 2019 om 18:22
Dag lieffie! En als je ons toch nog tussendoor een keer echt nodig hebt, dan weet je ons te vinden. (enkel dit topic en dan het forum weer dicht).

dinsdag 5 maart 2019 om 22:02
Yep, morgen weer alles normaal gelukkig.
Niet dat ik er iets van heb gemerkt verder. Alleen dat de gemeente dicht bleek toen ik telefonisch een afspraak wilde verzetten.
Heb je karnaval gevierd Kia?
Niet dat ik er iets van heb gemerkt verder. Alleen dat de gemeente dicht bleek toen ik telefonisch een afspraak wilde verzetten.

Heb je karnaval gevierd Kia?
donderdag 7 maart 2019 om 17:08
Oh, ik zie de koffie nu pas. Lekker Ingelke, denk dat ik er zo maar eens even eentje ga maken. Nog geen koffie op vandaag. 
Blond-met-de-poezels, hoe is het met Maman nu?
Ik denk aan jullie.
Hier deels een shitdag, deels een goede dag. Voor mezelf ben ik lekker bezig. Ben iets nieuws aan het leren dat leuk en nuttig is. En voor het eerst sinds jaren gedoken in het doen van belastingaangifte. Dat liet ik altijd door mijn accountant doen, maar nadat ik vorig jaar van accountant was veranderd, realiseerde ik me dat ik het waarschijnlijk ook wel zelf kan. Daar lijkt het inmiddels ook op - heb geen hele ingewikkelde dingen als ZZP'er.
Shitdag: mijn lief doet weer moeilijk en op dit soort dagen denk ik niet dat we er uit gaan komen. Hij zit enórm in de slachtofferrol en lijkt alle pogingen om het schip varende te houden (onbewust) te saboteren. Grom.

Blond-met-de-poezels, hoe is het met Maman nu?
Ik denk aan jullie.
Hier deels een shitdag, deels een goede dag. Voor mezelf ben ik lekker bezig. Ben iets nieuws aan het leren dat leuk en nuttig is. En voor het eerst sinds jaren gedoken in het doen van belastingaangifte. Dat liet ik altijd door mijn accountant doen, maar nadat ik vorig jaar van accountant was veranderd, realiseerde ik me dat ik het waarschijnlijk ook wel zelf kan. Daar lijkt het inmiddels ook op - heb geen hele ingewikkelde dingen als ZZP'er.
Shitdag: mijn lief doet weer moeilijk en op dit soort dagen denk ik niet dat we er uit gaan komen. Hij zit enórm in de slachtofferrol en lijkt alle pogingen om het schip varende te houden (onbewust) te saboteren. Grom.
donderdag 7 maart 2019 om 17:09
Knap hè? Belastingaangifte uitpluizen zonder koffie!

donderdag 7 maart 2019 om 17:29
Nog niets terug gelezen...
Een week forumvrij werd zomaar zo'n 6 weken amper forummen.
Merk dat ik even geen zin had en dat juist dit topic even onder mijn negeer stond. Maar langzaam kom ik weer terug hoor. En het gniffelen om Dappertjes reacties over teleurstellingen enseau lokte me weer even hierheen.
En idd knap hon. Ik doe het je niet na. Ik ben heel blij met mijn accountant. Afgelopen jaren heeft hij heel wat zooi voor me opgelost en vooral ook heel veel voor me bespaard. Maar uhm... waarom zonder koffie?
Een week forumvrij werd zomaar zo'n 6 weken amper forummen.

En idd knap hon. Ik doe het je niet na. Ik ben heel blij met mijn accountant. Afgelopen jaren heeft hij heel wat zooi voor me opgelost en vooral ook heel veel voor me bespaard. Maar uhm... waarom zonder koffie?