Een wondertje in 2009....?
woensdag 18 maart 2009 om 16:27
Na 31365 berichten in ene een nieuw topic.
AARDVERSCHUIVING...!
Een wondertje in 2009?
Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008
BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
AARDVERSCHUIVING...!
Een wondertje in 2009?
Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 20081e kindjeVibeke30 BD 5 juli 1e kindjeGuppie30Maart 2008 BD 8 juli2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 BD 12 juli1e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008
BD 15 april1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 UD 14 Sept.1e kindjeShyte31Mei2e kindjeRing198127April 2007 BD 22 juni1e kindjeAllis30Jan. 20081e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje
dinsdag 24 maart 2009 om 11:35
Zo ik heb even bijgelezen.
Leuk Snaai een doopfeest. En fijn dat je toch geen borstontsteking hebt.
Aruba hebben jullie al een nieuw huis op het oog?
Hoe jij over borstvoeding denkt, dat had ik eerst ook hoor. “Geen kermis aan mijn tepels!”
Maar het valt me reuze mee.
Leuke kinderwagen trouwens! Lekker stoer.
Maxem sinds een paar dagen worden die poepverhalen heel herkenbaar! Sjongejonge wat kan er veel poep uit zo’n klein ventje komen.
Surface fijn dat je de kleine zo goed voelt. Doe rustig aan he.
Marloussie je voelt ook al plopjes lees ik, super zeg!
Vibeke koud hier he?
Leuk Snaai een doopfeest. En fijn dat je toch geen borstontsteking hebt.
Aruba hebben jullie al een nieuw huis op het oog?
Hoe jij over borstvoeding denkt, dat had ik eerst ook hoor. “Geen kermis aan mijn tepels!”
Maar het valt me reuze mee.
Leuke kinderwagen trouwens! Lekker stoer.
Maxem sinds een paar dagen worden die poepverhalen heel herkenbaar! Sjongejonge wat kan er veel poep uit zo’n klein ventje komen.
Surface fijn dat je de kleine zo goed voelt. Doe rustig aan he.
Marloussie je voelt ook al plopjes lees ik, super zeg!
Vibeke koud hier he?
dinsdag 24 maart 2009 om 14:09
hallo!
Rits, leuk dat je er ook weer bent! Mis onze slappe praatjes wel hoor! Maar het is wel beter voor mijn huis...
ha,ha met die poep, grappig hoor, zo herkenbaar, er staat bij mij nu al standaard een emmer in de badkamer, kan ik dingen in de week zetten!
Ga jij je kleine man nog laten dopen?
Aruba, jij kreeg toch vandaag weer een echo? hoe is het geweest?
Veertje, Kathleen stopt omdat ze het zat is. Geen idee of er een vervanger komt, zo verdiep ik me er eerlijk gezegd ook niet in. Is veertje ook fan?
Ben net op nacontrole bij de vlos geweest, was erg leuk en gezellig. Even pronken met de kleine! Jeetje is wel een raar idee hoor dat ik daar mischien nooit meer kom, had meteen weer zoiets dat ik toch wel een derde zou willen. Maar dat is omdat ik daar al die dikke buiken zag. Gaat straks vanzelf wel weer over!
Rits, leuk dat je er ook weer bent! Mis onze slappe praatjes wel hoor! Maar het is wel beter voor mijn huis...
ha,ha met die poep, grappig hoor, zo herkenbaar, er staat bij mij nu al standaard een emmer in de badkamer, kan ik dingen in de week zetten!
Ga jij je kleine man nog laten dopen?
Aruba, jij kreeg toch vandaag weer een echo? hoe is het geweest?
Veertje, Kathleen stopt omdat ze het zat is. Geen idee of er een vervanger komt, zo verdiep ik me er eerlijk gezegd ook niet in. Is veertje ook fan?
Ben net op nacontrole bij de vlos geweest, was erg leuk en gezellig. Even pronken met de kleine! Jeetje is wel een raar idee hoor dat ik daar mischien nooit meer kom, had meteen weer zoiets dat ik toch wel een derde zou willen. Maar dat is omdat ik daar al die dikke buiken zag. Gaat straks vanzelf wel weer over!
dinsdag 24 maart 2009 om 15:16
Jaa jammer dat we niet meer zoveel slap kunnen ouwehoeren Snaaitje! Ik vind het lastig hoor een ritme vinden. De kleine steeds voeden en tussendoor moet ik alles plannen. Dat is wel wennen. Vandaar dat ik nu weinig online ben.
Ik heb nu hier bijgelezen maar heb nog niet op hyves gekeken. En de kleine huilt weer dus ik moet snel door.
Nee mijn kleine manneke wordt niet gedoopt. Wij zijn niet echt gelovig.
Aruba vandaag echo? Spannend! Hoe laat moest ze?
Ik heb nu hier bijgelezen maar heb nog niet op hyves gekeken. En de kleine huilt weer dus ik moet snel door.
Nee mijn kleine manneke wordt niet gedoopt. Wij zijn niet echt gelovig.
Aruba vandaag echo? Spannend! Hoe laat moest ze?
dinsdag 24 maart 2009 om 15:23
dinsdag 24 maart 2009 om 15:32
dinsdag 24 maart 2009 om 15:42
Syennaj, moest ook gelijk aan je meisje denken toen ik het nieuws van K3 hoorde.
Maxem, tot de Kerst wel heel veel hoofdpijn gehad en af en toe een aanval, maar sinds de Kerst helemaal hoofdpijnvrij!
Ana, lekker zo'n weekendje weg, je had ook nog geluk met het weer.
Aruba, spannend je echo. Dit is toch ook je 20-weken echo?
Heb eindelijk een buikfoto op de hyves gezet.
Maxem, tot de Kerst wel heel veel hoofdpijn gehad en af en toe een aanval, maar sinds de Kerst helemaal hoofdpijnvrij!
Ana, lekker zo'n weekendje weg, je had ook nog geluk met het weer.
Aruba, spannend je echo. Dit is toch ook je 20-weken echo?
Heb eindelijk een buikfoto op de hyves gezet.
dinsdag 24 maart 2009 om 16:22
Hier nu ook op 34 weken en 5 dagen... vandaag bij de gyn geweest en alles zag er goed uit!!! Vermoedelijke gewicht van de kleine is nu 5,5 pond.. dan zou het uitkomen op een mooie 7,5 pond.. Ik vraag me de hele tijd af waar dan die overige kilo's vandaan komen!!!
Vanacht wel erg last van mijn heupen gehad.. kon echt mijn draai niet vinden..
Aruba, hoe was je echo?
Marloussie, gewledig dat alles goed was!! !5 weken alweer.. pffff... wat gaat de tijd toch hard he..?!
Vanacht wel erg last van mijn heupen gehad.. kon echt mijn draai niet vinden..
Aruba, hoe was je echo?
Marloussie, gewledig dat alles goed was!! !5 weken alweer.. pffff... wat gaat de tijd toch hard he..?!
dinsdag 24 maart 2009 om 16:32
Hahaha, hallo! Nee dit was niet de 20 weken echo hoor. Alhoewel het wel had gekunt. Kindje lijkt nog steeds iets voor de lopen en ze doen hier de echo vanaf 18 weken. Maar ze hebben hem niet meteen gedaan want ik moet voor de 20 weken echo naar een ander ziekenhuis. Daar hebben ze betere apparatuur. Dit echoapparaat heeft sneeuw.
Wél is de kinderwagen binnen! Zondag besteld en vandaag al binnen. Ben er blij mee.
Geslacht heb ik niet naar gevraagd. Heb me netjes ingehouden want vriend was niet mee en dat is toch wel iets bijzonders natuurlijk.
Shyte, wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat.
Lalie. Hoe was jou echo, vertel vertel!!!!
Buikenfoto's, leuk!
Wél is de kinderwagen binnen! Zondag besteld en vandaag al binnen. Ben er blij mee.
Geslacht heb ik niet naar gevraagd. Heb me netjes ingehouden want vriend was niet mee en dat is toch wel iets bijzonders natuurlijk.
Shyte, wat fijn om te lezen dat het goed met je gaat.
Lalie. Hoe was jou echo, vertel vertel!!!!
Buikenfoto's, leuk!
dinsdag 24 maart 2009 om 16:37
Owja, ik hem me eens ziek gemeld. Mijn manager: GoedZo! Denk je eindelijk eens aan jezelf. De aller eerste keer dat ik me echt ziek meld. (wel eens één keer ziek naar huis gegaan) Had vandaag zo'n vervelende spanning/trekkend gevoel. De gyn. zei harde buiken of gewoon groeipijn. Ik denk gewoon groeipijn want hard is mijn buik dan niet. Maar moest ook 3 keer even gaan zitten omdat het zwart voor mijn ogen werd. Even bijtanken dus!
dinsdag 24 maart 2009 om 17:02
Goed zo, Aruba!
Haai, Snok! Dat gaat hard bij jou, zeg!
Gaat er iemand uit K3? Goh, ik krijg dat soort nieuws dus echt niet mee, hier....
Zo lief, krijg net een mailtje van vaders vriendin. Mijn oude wieg staat daar nog op zolder! Zij wil 'm wel opnieuw bekleden en dan meenemen in de auto als ze hier naartoe komen in juni. Begon er helemaal van te huilen. Vind dat zo lief!
Zal volgende week eens kijken hoe groot ie is, of ie uberhaupt wel past in de auto!
Haai, Snok! Dat gaat hard bij jou, zeg!
Gaat er iemand uit K3? Goh, ik krijg dat soort nieuws dus echt niet mee, hier....
Zo lief, krijg net een mailtje van vaders vriendin. Mijn oude wieg staat daar nog op zolder! Zij wil 'm wel opnieuw bekleden en dan meenemen in de auto als ze hier naartoe komen in juni. Begon er helemaal van te huilen. Vind dat zo lief!
Zal volgende week eens kijken hoe groot ie is, of ie uberhaupt wel past in de auto!
dinsdag 24 maart 2009 om 21:33
Shyte! Hoe is het met je? Wat gaat het hard bij jou, je hebt zeker ook al een behoorlijk dikke buik? Alles goed met je kleine man?
Aruba, goed zeg van je echo! wat knap dat je, je in kon houden, nou ja, nog eventjes en dan weet je het!
fijn dat je kinderwager er nu al was en dat hij helemaal naar je zin is!
Goed dat je, je ziek hebt gemeld, denk aan jezelf en aan je kleine!
snok, ook al bijna op het eind, spannend! ben je er al helemaal klaar voor of moet je nog een hoop doen?
Marloussie, superlief zeg van die wieg! leuk hoor, wij hebben ook een wieg waar mannetje in gelegen heeft. vind het ookwel erg leuk hoor een wieg!
Deerne, fijn zeg dat je al zo lang geen hoofdpijn hebt gehad, wie weet komt het niet meer terug na je zwangerschap, bij mij is het ook weggebleven na de eerste. SUPER! Nou had ik het niet zo heel erg vaak, maar ben toch wel erg blij dat het weg is, duim ik voor jou ook voor!
Kun je een beetje bijslapen nou je verlof hebt, of gaat het slapen niet meer zo heel goed?
mijn kleine is zo verkouden, ze hoest heel erg en heeft daardoor pijn in haar keel, is echt zielig. Ze ligt ook al bijna de hele dag te slapen, hoop dat ze vannacht nog slaapt....
Aruba, goed zeg van je echo! wat knap dat je, je in kon houden, nou ja, nog eventjes en dan weet je het!
fijn dat je kinderwager er nu al was en dat hij helemaal naar je zin is!
Goed dat je, je ziek hebt gemeld, denk aan jezelf en aan je kleine!
snok, ook al bijna op het eind, spannend! ben je er al helemaal klaar voor of moet je nog een hoop doen?
Marloussie, superlief zeg van die wieg! leuk hoor, wij hebben ook een wieg waar mannetje in gelegen heeft. vind het ookwel erg leuk hoor een wieg!
Deerne, fijn zeg dat je al zo lang geen hoofdpijn hebt gehad, wie weet komt het niet meer terug na je zwangerschap, bij mij is het ook weggebleven na de eerste. SUPER! Nou had ik het niet zo heel erg vaak, maar ben toch wel erg blij dat het weg is, duim ik voor jou ook voor!
Kun je een beetje bijslapen nou je verlof hebt, of gaat het slapen niet meer zo heel goed?
mijn kleine is zo verkouden, ze hoest heel erg en heeft daardoor pijn in haar keel, is echt zielig. Ze ligt ook al bijna de hele dag te slapen, hoop dat ze vannacht nog slaapt....
dinsdag 24 maart 2009 om 22:14
quote:syennaj schreef op 24 maart 2009 @ 15:23:
Oh je bent alweer weg, jammer!
Ben helemaal blij, heb net kaarten besteld voor het zomerfestival van studio 100. rij 1 stoel 1 en 2. Hoop dat we niet al te veel aan de zijkant zitten. Maar klinkt wel als aardige plaatsen, is toch wel belangrijk om wat te kunnen zien voor die kleine.
[/bGaan jullie naar K3, want veertje heeft er het de hele tijd over dat ze zo graag naar k3 wil.
Ik vroeg me al af wanneer ze een keer in de buurt kwamen.
Waar is studio 100?
En wat kosten de kaartjes want dan moet ik ook maar eens op zoek naar kaartjes.
Oh je bent alweer weg, jammer!
Ben helemaal blij, heb net kaarten besteld voor het zomerfestival van studio 100. rij 1 stoel 1 en 2. Hoop dat we niet al te veel aan de zijkant zitten. Maar klinkt wel als aardige plaatsen, is toch wel belangrijk om wat te kunnen zien voor die kleine.
[/bGaan jullie naar K3, want veertje heeft er het de hele tijd over dat ze zo graag naar k3 wil.
Waar is studio 100?
dinsdag 24 maart 2009 om 22:18
woensdag 25 maart 2009 om 09:10
quote:Anastacia 34 schreef op 24 maart 2009 @ 22:14:
[...]
Waar is studio 100?
Het is het zomerfestival van studio 100, dus K3 komt, piet piraat, mega mindy, bumba, plop, echt allemaal. de kaarten kosten 25 euro en je kunt ze bestellen bij de topticketline. Het is in Ahoy in rotterdam.
Succes vandaag bij de pipopoli, waardeloos hoor! Hoop dat ze wat voor jullie kunnen betekenen!
[...]
Waar is studio 100?
Het is het zomerfestival van studio 100, dus K3 komt, piet piraat, mega mindy, bumba, plop, echt allemaal. de kaarten kosten 25 euro en je kunt ze bestellen bij de topticketline. Het is in Ahoy in rotterdam.
Succes vandaag bij de pipopoli, waardeloos hoor! Hoop dat ze wat voor jullie kunnen betekenen!
woensdag 25 maart 2009 om 10:23
Ik ben er!
Vannacht weer die pijn. Net even gegoogled maar het is typisch bandenpijn. Zo'n naar krampend gevoel bij mijn schaambot. Net alsof ik ongesteld moet worden. Wel schrikken af en toe hoe pijnlijk dat kan zijn zeg.
Hoe was/is dat bij jullie? Ook veel last van gehad?
Al met al heb ik tot nu toe maar een pijnlijke zwangerschap he. Als de bevalling dan maar pijnloos is
Ana, heel het weekend niet gepoept? Jeetje. Hopelijk kom je weer wat verder vandaag. Je blijft wel het ziekenhuis in en uitlopen he.
Vannacht weer die pijn. Net even gegoogled maar het is typisch bandenpijn. Zo'n naar krampend gevoel bij mijn schaambot. Net alsof ik ongesteld moet worden. Wel schrikken af en toe hoe pijnlijk dat kan zijn zeg.
Hoe was/is dat bij jullie? Ook veel last van gehad?
Al met al heb ik tot nu toe maar een pijnlijke zwangerschap he. Als de bevalling dan maar pijnloos is
Ana, heel het weekend niet gepoept? Jeetje. Hopelijk kom je weer wat verder vandaag. Je blijft wel het ziekenhuis in en uitlopen he.