Hotel Londen
zondag 24 februari 2019 om 16:17
We willen met de kinderen een lang weekend naar Londen, vliegen op Londen Stansted en van daaruit kun je in een half uur met de Stansted Express naar het centrum. Nu zijn we op zoek naar een betaalbaar hotel, mag best 20-30 minuten reizen zijn naar het centrum, maar dan wel makkelijk met de metro bijvoorbeeld.
Iemand tips? Als ik bij booking.com kijk zie ik alleen maar behoorlijk prijzige hotels (of met slechte recensies)
Iemand tips? Als ik bij booking.com kijk zie ik alleen maar behoorlijk prijzige hotels (of met slechte recensies)
zondag 24 februari 2019 om 18:43
Ik vond de Premier Inn Tower Bridge een prima hotel. Gewoon heel basic, maar prima service en ontbijt. Zo kwamen we om 7 uur ‘s ochtends doodmoe aan en het inchecken was pas vanaf 14:00 uur, maar we kregen toch alvast 2 kamers. En een keer kwam ik met mijn dochter te laat voor het ontbijt, maar we mochten toch nog ontbijten. Verder prima badkamer met fijne douche en een goed bed.
zondag 24 februari 2019 om 18:44
zondag 24 februari 2019 om 19:03
Ik vond Motel One wel een fijn hotelletje.
https://www.motel-one.com/nl/hotels/londen/
Self-love is the greatest middle finger of all time
zondag 24 februari 2019 om 19:07
.Roodkaarsje schreef: ↑24-02-2019 19:03Ik vond Motel One wel een fijn hotelletje.
Zeker fijn, maar wel duurder dan €100 en verder buiten het toeristische centrum (meer voor zakelijk bezoek geschikt).
anoniem_383063 wijzigde dit bericht op 24-02-2019 21:15
1.91% gewijzigd
zondag 24 februari 2019 om 19:11
Wij zijn vorig jaar 2x in premier inn verbleven. Heerlijke bedden en de mogelijkheid tot twee kamers naast elkaar met een tussendeur. Het ontbijt is gratis voor kinderen tot 15/16 jaar als een volwassene die boekt.
Als je met de trein (stanstedexpress doet er wel 45 minuten over) gaat boek van te voren de kaartjes online. Kinderen zijn goedkoper.
Ook als je met de bus/metro gaat in Londen, zorg dat je bij de automaat voor het opladen van de oystercard de discount er op laat zetten door een medewerker voor je kinderen. Zijn ze jonger dan 11 reizen ze gratis met de bus/metro.
Als je met de trein (stanstedexpress doet er wel 45 minuten over) gaat boek van te voren de kaartjes online. Kinderen zijn goedkoper.
Ook als je met de bus/metro gaat in Londen, zorg dat je bij de automaat voor het opladen van de oystercard de discount er op laat zetten door een medewerker voor je kinderen. Zijn ze jonger dan 11 reizen ze gratis met de bus/metro.
anoniem_339707 wijzigde dit bericht op 24-02-2019 19:12
2.46% gewijzigd
zondag 24 februari 2019 om 19:12
Soms zijn er concerten in zowel het stadion als in de arena (ernaast). Als je op zo’n moment gaat, zou ik als ik jou was een hotel op loopafstand boeken. Dan is het echt niet te doen om na afloop een metro te pakken. Ook Uber is dan nog best lastig.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
zondag 24 februari 2019 om 19:28
zondag 24 februari 2019 om 19:31
Days Waterloo is 15 minuten lopen vanaf de big Ben. Fijn hotel, ben er vaker geweest en de wijk is prima on s'avonds doorheen te lopen..
Columbia hotel aan de noordkant van Hyde Park. Oud gebouw maar prima kamers, prima ontbijt.
In de zomermaanden is Princess Garden ook een goede optie. Ligt schuin tegenover het science museum en Natural history museum. Zijn de rest van het jaar studentenkamers, maar in de zomer een prima verblijfplaats.
Je hebt ook nog Best western Maitrise tussen Paddington en Camden. Kleine maar nette kamers.
Heb ik alle bovenstaande een of meerdere keren overnacht en allemaal waren goed bevallen. Elke keer als ik ga loop ik deze langs om de prijzen te vergelijken.. alle 4 liggen vlak bij metrostations en dicht bij grote attracties. Goede wijken waar ik s'avonds ook prima kan rondlopen zonder onveilig te voelen ..
Columbia hotel aan de noordkant van Hyde Park. Oud gebouw maar prima kamers, prima ontbijt.
In de zomermaanden is Princess Garden ook een goede optie. Ligt schuin tegenover het science museum en Natural history museum. Zijn de rest van het jaar studentenkamers, maar in de zomer een prima verblijfplaats.
Je hebt ook nog Best western Maitrise tussen Paddington en Camden. Kleine maar nette kamers.
Heb ik alle bovenstaande een of meerdere keren overnacht en allemaal waren goed bevallen. Elke keer als ik ga loop ik deze langs om de prijzen te vergelijken.. alle 4 liggen vlak bij metrostations en dicht bij grote attracties. Goede wijken waar ik s'avonds ook prima kan rondlopen zonder onveilig te voelen ..
zondag 24 februari 2019 om 19:33
Dank je voor deze informatie, ik heb t gelijk gecheckt en er is idd op dezelfde datum een concert in beide veneus. Ik ga een hotel in de buurt van het stadion zoeken.. dan beter overdag met ov reizen.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
zondag 24 februari 2019 om 20:44
Hoe kom je hierbij? Ik ga binnenkort met dochter en betaal 42 pond voor een retour als ik nu boek.
zondag 24 februari 2019 om 21:02
Via deze site:
https://www.stanstedexpress.com/booking ... -selection
Volgens mij hoe eerder je boekt hoe goedkoper. Net weer gecheckt maar is voor ons vieren 42 pond retour.
Edit: ik zie inderdaad als je binnenkort gaat dat het duurder is; dan zouden we op 75 pond zitten voor ons vieren. Dus zaak vroeg te boeken.
zondag 24 februari 2019 om 21:42
Dan zou ik toch eens kijken bij national express. Dan ben je wat langer onderweg dan met de trein, en ik had nog de pech dat ik in het begin van de spits zat, maar ik vond het leuk om gewoon lekker uit het raam te kijken in Londen.
https://www.nationalexpress.com/en
https://www.nationalexpress.com/en
maandag 25 februari 2019 om 10:03
Ik zou niet in Archway gaan zitten, daar is juist in de omgeving van het metrostation heel veel gedoe de laatste tijd.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"