Kopen zonder kijken

dinsdag 26 februari 2019 om 07:47
Ja vond ik ook vreemd. Ik denk dat de ouders wel betaald hebben, hij zei zoiets van ja, mijn vader had al gezegd dat ze ons wel wilden en konden steunen als er nood was.
Ik vind die makelaar icm die Bob wel een leuk stel.
“We vinden het huis nu al helemaal leuk”
“Dat verdwijnt wel als je over de drempel stapt”
Ik vind die makelaar icm die Bob wel een leuk stel.
“We vinden het huis nu al helemaal leuk”
“Dat verdwijnt wel als je over de drempel stapt”

dinsdag 26 februari 2019 om 07:55
Ik snap wel dat je mee doet aan zo'n programma. De woningmarkt is een gekke huis op het moment. Waar ze nu zaten woonde ze ook niet fijn dus veel heb je niet te verliezen. Ze houden ook rekening met je wensen.
Ik vond het eigenlijk wel een saai programma. Het enige leuke moment van de 45 minuten is dat ze de woning voor het eerst zien. Okè, vooruit, als ze het huis na de verbouwing zien is ook leuk.
Ik vond het eigenlijk wel een saai programma. Het enige leuke moment van de 45 minuten is dat ze de woning voor het eerst zien. Okè, vooruit, als ze het huis na de verbouwing zien is ook leuk.

dinsdag 26 februari 2019 om 10:31
Vind het lijken op de linker kleur van de eerste foto, "zelfstandig" heet het.poldervrouw schreef: ↑25-02-2019 22:28ik vond die muren boven mooie kleur hebben. . dat groenige.. iemand enig idee qua kleur ?
vond dat donkerblauwe in de badkamer ook wel grappig
https://www.histor.nl/onze-kleuren/woon ... roentinten
Of deze

“Don’t look back – you’re not going that way.”
dinsdag 26 februari 2019 om 12:26

donderdag 28 februari 2019 om 04:38
Tja, ze waren al langer op zoek naar een woning, dan kun je er ook voor kiezen om niet op vakantie te gaan en geen geld te lenen van ouders.

donderdag 28 februari 2019 om 07:24
donderdag 28 februari 2019 om 07:28
De nieuwbouwwijk was al jaren een zandbak/modderpoel wat erg tegenviel, ik kan me dat wel voorstellen. En wat de vakantie betreft, wie weet hebben de ouders juist wel gezegd: Die vakantie laten jullie lekker doorgaan, jullie werken er hard genoeg voor, voor ons is het geen probleem om bij te leggen en dat komt goed.
Waarom altijd meteen zo oordelen?

donderdag 28 februari 2019 om 17:19
PciesOh-happy-day schreef: ↑28-02-2019 07:28De nieuwbouwwijk was al jaren een zandbak/modderpoel wat erg tegenviel, ik kan me dat wel voorstellen. En wat de vakantie betreft, wie weet hebben de ouders juist wel gezegd: Die vakantie laten jullie lekker doorgaan, jullie werken er hard genoeg voor, voor ons is het geen probleem om bij te leggen en dat komt goed.
donderdag 28 februari 2019 om 17:44
Maar je weet toch hoe groot een huis is als je het koopt?friezinnetje2014 schreef: ↑28-02-2019 07:242 jaar zijn ook jaren he?![]()
het huis waar ze in woonden was te klein, de kleinste was volgens mij een dik jaar, dus mss idd 2 jaar op zoek

donderdag 28 februari 2019 om 23:17
En dat maakt dat jij het gaat zien, en ook reageert op een topic hierover op viva. dus geslaagd! Ook zo volslagen achterlijk was het eigenlijk niet.
vrijdag 1 maart 2019 om 08:14
Oh-happy-day schreef: ↑28-02-2019 23:17En dat maakt dat jij het gaat zien, en ook reageert op een topic hierover op viva. dus geslaagd! Ook zo volslagen achterlijk was het eigenlijk niet.

“Don’t look back – you’re not going that way.”

vrijdag 1 maart 2019 om 11:12
Deze professionele vaklui vertrouw ik wel. Er zijn andere programma's waar men de verbouwing en inrichting uit handen geeft aan amateurstellen die soms nog nooit hebben geklust. En VT wonen vertrouw ik mijn huis ook wel toe.SweetFirefly schreef: ↑25-02-2019 20:52Ik begrijp niet dat mensen dit zouden doen. De beslissing van de koop alleen al vind ik vreemd maar om dan ook de hele verbouwing en inrichting uit handen te geven? Hebben die mensen dan geen eigen mening en smaak?
Er is bovendien lang met de stellen gesproken,ze hebben formulieren ingevuld met hun wensen over de locatie,inrichtingsstijl moodboards etc
En bovendien kun je zo lekker een klushuis kopen en de vaklui verbouwen het naar je wensen. En er zal vast wel wat geschonken worden of het nu goederen of werkloon is. Lekker toch thuiskomen in je kant en klare huis! Je hoeft zelf niet meer te klussen ideaal.

vrijdag 1 maart 2019 om 11:15
Omdat het op viva in is om je kinderen op hun 18e het huis uit te schoppen en niets meer voor ze te willen betalen.Oh-happy-day schreef: ↑28-02-2019 07:28De nieuwbouwwijk was al jaren een zandbak/modderpoel wat erg tegenviel, ik kan me dat wel voorstellen. En wat de vakantie betreft, wie weet hebben de ouders juist wel gezegd: Die vakantie laten jullie lekker doorgaan, jullie werken er hard genoeg voor, voor ons is het geen probleem om bij te leggen en dat komt goed.

vrijdag 1 maart 2019 om 11:16
Het huis was ook te klein voor een gezin. Dat kan je wel aan zien komen. Daarbij kunnen die ouders zeggen dat ze gewoon op vakantie moeten gaan maar is het nog aan hun om ja te zeggen tegen het geld van de ouders.Oh-happy-day schreef: ↑28-02-2019 07:28De nieuwbouwwijk was al jaren een zandbak/modderpoel wat erg tegenviel, ik kan me dat wel voorstellen. En wat de vakantie betreft, wie weet hebben de ouders juist wel gezegd: Die vakantie laten jullie lekker doorgaan, jullie werken er hard genoeg voor, voor ons is het geen probleem om bij te leggen en dat komt goed.

vrijdag 1 maart 2019 om 11:50
Ik maak mij niet druk over die vakantie hoor, maar wat jij schrijft vind ik een beetje gek. Het zijn volwassen mensen met kind, dan zit je toch niet te wachten op ' toestemming' van ouders? Zo praat je tegen kinderen onder de 18.Oh-happy-day schreef: ↑28-02-2019 07:28De nieuwbouwwijk was al jaren een zandbak/modderpoel wat erg tegenviel, ik kan me dat wel voorstellen. En wat de vakantie betreft, wie weet hebben de ouders juist wel gezegd: Die vakantie laten jullie lekker doorgaan, jullie werken er hard genoeg voor, voor ons is het geen probleem om bij te leggen en dat komt goed.