vriendin in Leeuwarden

22-03-2009 17:33 3 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik ben een leuke meid, 27 jaar en woon nu bijna een jaar samen in Leeuwarden.

Het lijkt mij erg leuk om meer mensen uit Leeuwarden te leren kennen. En wie weet kan daar een mooie vriendschap uit voort bloeien. Ik ben geen stapper, hou wel van terrasjes, winkelen, thee drinken, en meer van dat soort dingen.

Mocht dit je aanspreken, zet dan hier even een reactie neer.....

Wie weet tot spreeks, ;)

Groetjes!
heeej hallo,

lees net je verhaal en herken er veel in :-)

Ik woon nu zo'n 4 jaar in leeuwarden en werk hier ook. Ben 29 jaar en ben inmiddels anderhalf jaar getrouwd en 2 jonge kindjes (dochtertje van anderhalf en zoontje van 3 weken). Ben zelf ook al paar jaar geen stapper meer en hou ook erg veel van shoppen (denk ik toch wel mijn grootste hobbie haha), terrasje, thee leuten, films kijken, met mijn kindjes spelen.. ach zoveel :-)

Lijkt me erg leuk om met je in contact te komen Je mag me mailen op niet23@hotmail.com

Groetjes Anita
Hoi,

Ik ben wel wat jonger dan jullie, maar wou toch even reageren. Ik ben 20 jaar en woon sinds augustus in Leeuwarden. Ik studeeer hier Pedagogiek en heb een eigen appartementje. Het is best lastig om leuke en nieuwe mensen te ontmoeten, dus daarom ging ik hiereens rond kijken. Ik ben ook geen stapper, maar lekker terrasje, theater, filmpje..kan ik me altijd wel in vinden.

Groetjes,

Jitske. jitsketje@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven