Wat als ik de waarheid vertel?
vrijdag 1 maart 2019 om 15:32
Noudan heb je nog 1 dag de tijd om het te vertellen, en dan kunnen er 2 dingen gebeuren:
hij is boos op je en vertrekt onmiddellijk
hij is geschrokken , vraagt hoe het kon gebeuren, en dat je nooit meer moet liegen daarom, en dat hij van je houdt.
veel meer smaken zijn er niet volgens mij.
hij is boos op je en vertrekt onmiddellijk
hij is geschrokken , vraagt hoe het kon gebeuren, en dat je nooit meer moet liegen daarom, en dat hij van je houdt.
veel meer smaken zijn er niet volgens mij.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
vrijdag 1 maart 2019 om 15:39
Dan zorg je dat je hem wel ziet.
Of desnoods bellen.
.
Het is raarder als hij van niks weet, als hij bij je ouders komt. Dat zou genant zijn.giantdiamond schreef: ↑01-03-2019 15:38Okee, alleen zie ik hem niet meer tot die zondag. Is bellen raar?
impala wijzigde dit bericht op 01-03-2019 15:40
4.76% gewijzigd
.
Eens. Ik vind dit vrij begrijpelijk, ik snap wel dat je niet bij iemand met wie je net aan het daten bent meteen je hele ziel en zaligheid en pijnlijke geschiedenis op tafel gooit. Als je de waarheid had verteld, had dat zeker vragen opgeleverd, als je had gezegd dat je liever niet wilde vertellen waar je woonde o.i.d. zeker óók.MinkeDeWit schreef: ↑01-03-2019 15:35Dit is toch niet zo heel erg. Het is niet alsof je bij je ex woonde. Dat zou ik wel een probleem vinden. Maar ik vind leugentjes voor het gemak ook geen schande. Soms heb je geen zin om al je ellende en narigheid gelijk op tafel te gooien.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
vrijdag 1 maart 2019 om 15:43
Waren er maar meer manieren om contact te leggen...
vrijdag 1 maart 2019 om 15:43
Ik begrijp de leugen niet zo goed. Als je had verteld dat je bij je tante woont bijvoorbeeld is dat toch niet zo gek? Zie het in ieder geval niet als een aanleiding voor moeilijke vragen. Maar goed het is al gebeurd, ik zou het hem vertellen en niet wachten tot het uitkomt. Als je kan uitleggen waarom je hebt gelogen en je excuses er voor aanbiedt, dan laat je zien dat je wel eerlijk kan zijn.
vrijdag 1 maart 2019 om 18:32
Toen ik mijn huidige vriend leerde kennen, zat ik in dezelfde situatie als jij.
Ik woonde alleen wel bij mijn ouders, maar had niet gedacht een nieuwe relatie te starten. Al ben ik wel altijd eerlijk naar hem geweest.
Dus eerlijkheid is wel het beste. Gewoon rustig vertellen met het oog op wat jullie nu hebben en je toekomst.
Alles is nu gelopen zoals het is.
Ik woonde alleen wel bij mijn ouders, maar had niet gedacht een nieuwe relatie te starten. Al ben ik wel altijd eerlijk naar hem geweest.
Dus eerlijkheid is wel het beste. Gewoon rustig vertellen met het oog op wat jullie nu hebben en je toekomst.
Alles is nu gelopen zoals het is.