Uitgerekend 2e helft oktober 2019 met tabel

19-02-2019 09:09 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die uitgerekend in de tweede helft van oktober.
TABEL IS VOL

Naam Lfd (v/m) Kindje Ronde UD Afsprkn Bijz.heden
JoyeuxNoel 30/35 1 1 13 okt 16 april echo+nipt, 29 april gynaecoloog :heart:
Duna_2015 33/36 2 8 19 okt 27 maart termijnecho, 2 april afspraak verloskundige en gynaecoloog :heart:
Annemyn90 23/27 1 1 31 okt 9 april termijnecho :heart:
Pavo07 28/34 2 7 22 okt 5 april termijnecho :heart:
mk aug & ma nov
xx__Juffie 27/30 1 5 25 okt 30maart echo :heart:
Mutsie91 27/28 1 5 24 okt :heart:
CherryBlossom- 27/33 1 23 26 okt 10 april termijnecho :heart:
Saqua 35/35 2 5 26 okt 5 april echo :heart:
ma sept
Marina-87 31/40 2 2 27 okt :heart:
Manon 28/30 1 13 27 okt
Leasol 31/33 1 5 27 okt termijn echo 3 april :heart:
Borisdeporis 22/24 1 1 28 okt :heart:
Mariëlle2uit7 30/30 3 5 28 okt
Noriyuki 34/34 5 2 29 okt
Lavendel27 28/30 3 1 30 okt 21 maart echo
Yellow-89 30/32 2 3 31 okt :heart:
Lize1 28/32 1 5 29 okt
Extra plekje ?/? ? ? okt
Extra plekje ?/? ? ? okt
Lapapaya :hug:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:16
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.69% gewijzigd
Lavendel, wauw wat een goed nieuws!!! Gefeliciteerd!!!! Geniet van dit goeie nieuws!

Saqua, pff vervelend van dat wakker liggen. Heb ik ook gehad een paar weken terug, nu lijk ik juist in coma te liggen. Hopelijk wordt t voor jou ook beter.

Annemyn, hoe is jullie bezichtiging gegaan? Wel fijn dat dat zo snel geregeld kan worden!

Ik ben niet meer misselijk gelukkig, en heb tegen mn collegas verteld vd zwangerschap, was erg leuk :love:
Lavendel, wat fijn van je baan! Heerlijk gevoel moet dat geven. En goed ook, want verlof is niet zo lang dus ze hebben natuurlijk gewoon een goed iemand. Of je dan zwanger bent zou niet uit moeten maken, maar megafijn hoor!

Marina, lastig is die onzekerheid he? Nog een week, dan heb je iig iets meer zekerheid.

Met klussen heeft het volgens mij vooral te maken met verven op terpentinebasis. En dan nog: als je niet snuiven boven een emmer verf staat loopt het vast wel los, maar ja, je neemt toch vaak het risico niet hè haha.

Misselijk nog niet. Vooral immense honger ja. Dat vaker vegetarisch eten lukt niet zo goed, heb enorme behoefte aan vlees :-?
Hallo allemaal!

Lijkt me leuk om af en toe mee te schrijven! Ik ben niet heel actief op internet maar toch fijn om af en toe met onzekerheden hier terecht te komen. Ik ben dagelijks aan het googlen. Wie herkent dit ook?

Leeftijd: (m) 32 (v) 28
Ronde: vijfde ronde
Kinderen: eerste kindje
Uitgerekend rond 29 oktober.
anoniem_63ff47a2498a5 wijzigde dit bericht op 05-03-2019 18:47
1.56% gewijzigd
JoyeuxNoel schreef:
05-03-2019 12:43

Annemyn, hoe is jullie bezichtiging gegaan? Wel fijn dat dat zo snel geregeld kan worden!

De bezichtiging was prima! We hebben nu een geweldig appartement midden in de stad maar ik merk met het grote woningtekort dat ik veel van mijn bestaande wensen moet laten varen en genoegen moet nemen met wat minder (qua locatie, afwerking etc.).

Hebben jullie al een woning?

Welkom Lize, gezellig :-D
Gefeliciteerd met jullie goede echo's

Verhuizen, ja wij gaan! Was al tijdje de planning. Nu met nr 3 op komst heel fijn een extra slaapkamer.

Tot vorige week was ik enorm misselijk, maar nu ik af en toe wat eet gaat het beter. Al gooide ik vanmorgen mn vitamines er direct uit, oeps.

Deze week hebben wij de echo, ben benieuwd naar de uitgerekende datum.
Door het extra eten is mn platte buik al 4 maanden, in 2 weken tijd:)
@mamarjan, herkenbaar van het eten.. Ik heb zo'n honger de hele tijd. Het liefste wil ik ook vet eten haha. Jij staat nog niet in de tabel zie ik? Wanneer heb je de echo?

@Annemyn90, lijkt me idd lastig nu met de huidige woningmarkt. Aan de andere kant is je eigen appartement ook meer waard natuurlijk (als het koop is dan..).

Welkom Lize1!

@Saqua, oeh lastig dat je nu zo'n behoefte hebt aan vlees. Geef je er nu ook aan toe of? En balen van het wakker liggen, dat heb ik ook regelmatig nu. Ik ben dan vroeg wakker en val niet meer in slaap terwijl ik nog zo moe ben!

@Joyeuxnoel, leuk dat je het al op je werk hebt verteld! Hopelijk blijft de misselijkheid een beetje onder controle.

@Lavendel, super van je vast contract. Gefeliciteerd!

@Duna & Cherry, jullie hebben morgen de echo! Hoe gaat het met de zenuwen? Op naar mooie hartjes :heart: .

Ik vind het niet erg om de tabel bij te houden maar wel fijn als iedereen dan even in het vetgedrukt aangeeft wat er veranderd moet worden :-D.
@ pavo ik heb de echo donderdag
Poging 0, 3e kindje.
Ja, morgen 1e echo. Vind wel spannend. Maar blijf positief.

Duna, schrijf jij nog mee? Succes morgen.
Hoi!
Ik wil zeker nog meeschrijven, maar het is allemaal nogal hectisch hier het afgelopen jaar en vooral nu met de afwikkeling van de verkoop van mijn moeder haar huis (ivm ziekte en overlijden van mijn moeder). Dus ik probeer regelmatig mee te schrijven, maar meestal lukt het niet zo goed...

Ik ben echt super zenuwachtig voor morgen. Op een of andere manier super bang dat het niet goed is, maar heb er eigenlijk geen gegronde reden voor...
Voel me in ieder geval wel echt zwanger en begin ook echt al een buikje te krijgen (nu 8 weken dus dat wordt nog wat).

Verder zit ik met een dilemma. Ik wilde eigenlijk net van baan gaan wisselen en dat houdt ook in dat ik van loondienst naar ZZP-er ga... maar of dat dat nu slim is? Als ik problemen krijg met de zwangerschap heb ik als ZZP-er geen inkomen natuurlijk... niet geheel handig. Maar het geeft me wel meer vrijheid om te doen wat ik wil en moet doen omdat er nog zoveel geregeld moet worden aan alle kanten... Vind het echt een moeilijke keuze. Zijn er meer mensen die deze keuze hebben gemaakt of die mensen kennen die die keuze hebben gemaakt?
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Welkom Lize, gezellig dat je mee komt schrijven!

Duna en Cherry, heel veel succes bij de echo's vandaag, we zullen duimen!

Duna, ik ken twee vriendinnen die zijn geswitcht van vast contract naar ZZP. De ene is recent bevallen dus is nog niet gestart maar de ander al wel een jaar of vijf en dat gaat prima. Een andere vriendin deed het al jaren voordat ze zwanger werd en die vindt het ideaal nu met een jong kind ivm die flexibiliteit, maar wil uiteindelijk als haar kind ouder is wel weer een vaste baan.

Ik geef wel toe aan de behoefte aan vlees en zout. Blijkbaar heeft mijn lichaam dit nodig dus ik volg dat gevoel maar. Het zal hopelijk afzwakken zodat ik straks weer minder behoefte heb haha.

Lag gisteren om negen uur in bed en heb goed geslapen dus heb geloof ik de 2.5 uur wakker liggen de nacht ervoor weer gecompenseerd :biggrin:
Duna: ik zelf ben Zzper. Wat gewoon belangrijk is nu denk ik is een potje bij elkaar sparen. Wij gaan nu ook een appart potje bij elkaar sparen stel ik moet er eerder uit door de zwangerschap. Ik heb dan geen loon wat binnen komt. Ook met zwangerschapsverlof krijg ik niks binnen. Ben gastouder dus als ik geen opvang kan bieden geen geld. Als je dan al wat geld achter de hand gespaard hebt krijg je daar niet zo stress om. En ook goed om te weten is als het niet loopt kun je dan met het loon van je man rond komen. Zodat je nooit in de knoei komt.
Ikzelf vind het heerlijk geen baas boven mij. We hebben hier nog een meid van 6 rond lopen (Dochter van vriend) dus ik kan mooi alles om haar heen gaan plannen. Ook straks met de baby hoef ik hem/haar niet weg te brengen om te werken want werk komt bij mij.
Ik ben zooo benieuwd naar jullie echo’s van vandaag!
Hopelijk hebben jullie een mooie uitslag gekregen😁.
Succes met de echo’s vandaag hopelijk mooi en goed nieuws!

Ik lig ziek op de bank dus zal later weer uitgebreider reageren

Welkom lize!
Ik ben ook zo benieuwd naar de echo's!

Beterschap Lavendel!
Lavendel wat fijn van je baan! En beterschap.
Zie vandaag ook weer een aantal echo’s gepland staan! Ben benieuwd. Zo spannend!!

Hier nog steeds alles goed. Geen kwaaltje te bekenen. Hoogstens een beetje moe.

Leuk al die verhuis plannen! Wij blijven lekker zitten waar we nu zitten :)
Hebben jullie trouwens al nagedacht of jullie de nipt test willen gaan doen?
Ik duim ook zo dat de echo's goed zijn!

Wij willen wel de nipt. Ik ben al wat ouder dus wil wel weten of de kans groot is op afwijkingen.

Lavendel, veel beterschap!
Ik ben ook benieuwd!!

Wij gaan waarschijnlijk ook voor de nipt. Weet nog niet of we met of zonder nevenbevindingen gaan doen.
Pavo, wat is dat met die nevenbevindingen dan?

Ik vind het trouwens echt gênant hoeveel honger ik heb. Ik blijf maar eten. Nou at ik sowieso al veel (snelle spijsvertering) maar nu is er helemaal geen houden meer aan.

Hebben jullie ook zo'n honger?
Wij gaan ook voor nipt.
Ik duim voor goede echo's!
Live your life with love and laughter
Heel herkenbaar, ik heb super honger telkens en word heel naar als ik niet op tijd wat eet !

Als je voor nevenbevindingen kiest dan kijken ze naast down, edwards en patausyndroom ook naar andere (zeldzame) chromosoomafwijkingen. Kort samengevat!
Ook ik ben erg benieuwd hoe jullie echo was!
Morgen ochtend ben ik aan de beurt, en dat heb ik ook wel even nodig. Ik ben sinds vrijdag de hele dag misselijk, dat ik eigenlijk niks meer kan. Als ik maar iets van eten ruim, heb ik al moeite om niet m’n maag inhoud er uit te gooien...
Dit betekend ook dat ik het maandag maar m’n baas verteld heb. Ik trek het niet om lang rechtop te zitten. Helaas werkt het bij mij niet echt om vaak kleine beetjes te eten. Morgen de gemberthee maar eens proberen.
Gelukkig wordt er goed op gereageerd, ziek is ziek, wordt er dan gezegd. Collega’s vinden het ook allemaal vooral verveld voor mij.

Morgen de echo moet dus even uitwijzen of alles goed is, misschien scheelt dat al was in de misselijkheid (stress dat het misschien toch niet goed zit, kan niet echt mee werken)

Ook nog iets leuks te melden? Ja zeker:
M’n moeder en stiefvader zijn zo enthousiast, dat ze nu al met tassen babykleding komen... te schattig al die kleine kleertjes. :facepalm:
Wij gaan ook voor de nipt.

Spannend morgen Mutsie! Ik ga voor jullie duimen.

Ahhh ja babykleertjes heb ik ook al gehad van mn familie, zo schattig he :love:
Voor wat betreft de echo van vandaag... we hebben een knipperend lichtje gezien! Super fijn! Dat geeft zo'n geruststellend gevoel en zorgt er nu langzaam voor dat we het echt gaan geloven. Op deze echo had ze het idee dat ik 7 weken zwanger ben en dat kon ook wel kloppen met de informatie die ik haar kon geven over mijn cyclus en zo. Dus ik denk dat mijn uitgerekende datum niet op 19 oktober uitkomt, maar eerder op 23 of 25 oktober. Voor nu maar gewoon op 19 laten staan, dat komt wel met de termijnecho :)
Ik ben overigens nu al elke avond mijn broek aan het losknopen omdat het te strak zit... dat is wel echt vroeg met 7 weken toch? Of hebben jullie dat ook?

We krijgen nog voor de zomer wel een buffer om eventuele problemen op te vangen, maar we willen van dat geld ook heel graag andere dingen doen in en om huis (o.a. babykamer en onze eigen slaapkamer opknappen, alle kozijnen laten schilderen en de tuin opknappen want onze 2 jarige kan niet over de kinderkopjes crossen met zijn wagenpark, haha). Dus vind het eng om als ZZP-er aan de slag te gaan. Misschien dat ik het gewoon even uitstel tot volgend jaar en bij mijn huidige werkgever de mogelijkheid ga bespreken om tijdelijk een halve dag minder te werken zodat ik meer tijd over houd om een eigen bedrijf op poten te zetten... keuzes, keuzes....

@ Lavendel: beterschap!

Wat betreft de NIPT test... ik weet het nog niet. Bij de vorige zwangerschap niet laten doen omdat we waarschijnlijk toch niet kunnen besluiten om dan het kindje weg te laten halen. Maar nu heb ik toch meer de neiging om het wel te doen.... ben alleen nog niet zeker van mijn keuze. Wat is jullie overweging om het juist wel of juist niet te doen?

@ mutsie: ik hoop dat je je snel beter voelt en dat inderdaad de stress gewoon maakt dat het nu zo heftig is. Wel leuk al die kleertjes! Lekker van genieten :)
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
@Duna, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Gefeliciteerd en geniet er van :yes:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven