Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 5 maart 2019 om 21:53
Oja, ik moet koffiecupjes bestellen.Betty_Slocombe schreef: ↑05-03-2019 21:52Ik zal wel weer een chagrijn zijn, maar ik lees liever over eten.
dinsdag 5 maart 2019 om 21:54
Wie niet?Betty_Slocombe schreef: ↑05-03-2019 21:52Ik zal wel weer een chagrijn zijn, maar ik lees liever over eten.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 5 maart 2019 om 21:55
Hier uiteraard glutenvrije rechtsdraaiende soya-wijn.Pipistrello schreef: ↑05-03-2019 20:48Ben je ook aan het aftellen? Ik heb al 3 kratten bier klaar staan.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
dinsdag 5 maart 2019 om 21:57
Haha, ik wilde juist vragen wat de dames aten tijdens het voetbal kijken.Betty_Slocombe schreef: ↑05-03-2019 21:52Ik zal wel weer een chagrijn zijn, maar ik lees liever over eten.
dinsdag 5 maart 2019 om 21:58
Betty_Slocombe schreef: ↑05-03-2019 21:52Ik zal wel weer een chagrijn zijn, maar ik lees liever over eten.
Ik had net een halve snicker.
dinsdag 5 maart 2019 om 21:59
Betty_Slocombe schreef: ↑05-03-2019 21:52Ik zal wel weer een chagrijn zijn, maar ik lees liever over eten.
Hier dan
Niet zeuren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ook dat, maar het is ook nogal sociaal drukkend in mijn flat. Boodschappen worden met argusogen bekeken en beoordeeld op milieu-aspecten en ander gezondheidsvoordeel.
En zo kunnen gezellig alle buren meefeesten.
Wat dat betreft kan ik toch beter bier halen.
dinsdag 5 maart 2019 om 22:00
dinsdag 5 maart 2019 om 22:03
Klopt, ik ben ze allemaal. Om voor wat contrast te zorgen voor mijn hoofd-identiteit. Hard werken, maar dan heb je ook watBetty_Slocombe schreef: ↑05-03-2019 21:59Ik kan er niet echt inkomen, de afgelopen weken. Wat het is? Vandaag kreeg ik ineens de ingeving dat alle vervelende forummers gewoon een en dezelfde persoon zijn (ik las ergens dat iemand dat gelooft) en ik weet niet of ik dat een geruststellende of enge gedachte vind.
Like a great eternal Klansman
(Dead Kennedys)
(Dead Kennedys)
dinsdag 5 maart 2019 om 22:07
Geen nood! Ik ga hier aankomende zondag verslag doen van de eerste motoGP wedstrijd van dit seizoenBetty_Slocombe schreef: ↑05-03-2019 21:52Ik zal wel weer een chagrijn zijn, maar ik lees liever over eten.
Is weer eens wat anders.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
dinsdag 5 maart 2019 om 22:08
AeonOfWinter schreef: ↑05-03-2019 22:07Geen nood! Ik ga hier aankomende zondag verslag doen van de eerste motoGP wedstrijd van dit seizoen![]()
Is weer eens wat anders.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ja, dat zou natuurlijk helemaal wat zijn.JollyRider schreef: ↑05-03-2019 22:03Klopt, ik ben ze allemaal. Om voor wat contrast te zorgen voor mijn hoofd-identiteit. Hard werken, maar dan heb je ook wat
Of dat jullie allemaal door mij verzonnen zijn, maar goed, dat soort gedachtes probeer ik meestal hardop weg te zingen: waarom zou ik al die ellende relatie- en zwangertopics immers bedenken?
Ik vind bijna niets zo relaxt als op een motorcircuit zitten en races kijken, Wat ik dan kijk is niet relevantAeonOfWinter schreef: ↑05-03-2019 22:07Geen nood! Ik ga hier aankomende zondag verslag doen van de eerste motoGP wedstrijd van dit seizoen![]()
Is weer eens wat anders.
dinsdag 5 maart 2019 om 22:11
Ik moet juist mijn kratten bier in het donker naar huis smokkelen. De Hema-taart ook. Anders staan alle buren hier op de stoep.
dinsdag 5 maart 2019 om 22:13
Ik kocht vandaag iets bij de Hema, liet mijn klantenpas scannen, zegt de kassa-mevrouw: ow, u bent bijna jarig.Pipistrello schreef: ↑05-03-2019 22:11Ik moet juist mijn kratten bier in het donker naar huis smokkelen. De Hema-taart ook. Anders staan alle buren hier op de stoep.
Stond een gratis tompouce op haar scherm.
dinsdag 5 maart 2019 om 22:17
Hah, ja ik had er mail over.
En ook mail van Tele2 dat ik 3 gratis tompoucen kom halen (kadootje ivm fusie met ??) en ook nog 3 voor vriend.
dinsdag 5 maart 2019 om 22:18
Ohw, op je verjaardag snel heen dan!
dinsdag 5 maart 2019 om 22:20
dinsdag 5 maart 2019 om 22:25