Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 5 maart 2019 om 22:37
Pipistrello schreef: ↑05-03-2019 22:35Ik weet nu wie jij bent!
Jij bent mijn vriend en je kijkt boven in bed. Net kwam je even beneden een dansje doen (en wat drinken pakken) en weer naar boven.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 6 maart 2019 om 00:51
Ik ben net wakker en de eerste plaatjes die ik op fb zie is van Johan in zijn briljante karakteristieke houding met die arm wijzend naar links met nummer 14 uiteraard. Ik hoefde de kranten er niet voor te lezen. Dan weet je het al
Mooie prestatie al heb ik niets met 020.
woensdag 6 maart 2019 om 05:12
woensdag 6 maart 2019 om 07:44
yasmijn schreef: ↑06-03-2019 00:51Ik ben net wakker en de eerste plaatjes die ik op fb zie is van Johan in zijn briljante karakteristieke houding met die arm wijzend naar links met nummer 14 uiteraard. Ik hoefde de kranten er niet voor te lezen. Dan weet je het al
Mooie prestatie al heb ik niets met 020.
Joh
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 6 maart 2019 om 12:54
Soms, als taalfout of spellingsfout in een titel me erg ergert, staf ik een openingspost met de tekst 'titel graag aanpassen'. Werkt meestal wel goed.
Vanmorgen stond er een topic 'Kinderallimemtatie'. Ik dat gestaft met de tekst ' graag aanpassen naar Kinderalimentatie'
Nu is de titel 'Kinderalimemtatie'
Nog maar eens gestaft dus...
Vanmorgen stond er een topic 'Kinderallimemtatie'. Ik dat gestaft met de tekst ' graag aanpassen naar Kinderalimentatie'
Nu is de titel 'Kinderalimemtatie'
woensdag 6 maart 2019 om 13:00
Marana-- schreef: ↑06-03-2019 12:54Soms, als taalfout of spellingsfout in een titel me erg ergert, staf ik een openingspost met de tekst 'titel graag aanpassen'. Werkt meestal wel goed.
Nu is de titel 'Kinderalimemtatie'![]()
Ik verbaasde me over de topictitel:
Ex uit elkaar
Ik kreeg de raarste beelden voor me. Moeten we hem uit elkaar schroeven?
Is ie uit elkaar gevallen?
woensdag 6 maart 2019 om 13:03
Ik heb hem voor je aangepastMarana-- schreef: ↑06-03-2019 12:54Soms, als taalfout of spellingsfout in een titel me erg ergert, staf ik een openingspost met de tekst 'titel graag aanpassen'. Werkt meestal wel goed.
Nu is de titel 'Kinderalimemtatie'![]()