ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Eeuwige roem

Ben jij toevallig morgenmiddag ins stad? Ik moet daar naartoe, anders stuur ik 'm op hoor, ook geen probleem.
668, the neighbour of the Beast
leuk zeg, die foto's ikbenik!

Varisha: je fotoboeken worden morgen gepost.

Voor de liefhebbers, in mijn shoppie staan ook een paar grote maten kleren!
ohh en ik heb nog zo goed als nieuwe "sneakers" staan, maat 43, maar ik krijg blaren in die lage dingen.

dus als er nog meer dame's op grote voet leven en interesse hebben?
Nee ben morgen niet in de stad helaas. Als je het zou kunnen zenden heel graag. Ik mail je mijn adres goed?

Enne eeuwige roem is weel heeeel lang hoor! Maar ben je wel dankbaar is dat ook wat?

Bambino, ga even een kijkje nemen in je album.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
bambino, dat boek met de mooiste verhalen, zijn dat korte verhaaltjes of lange verhalen??
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
niemand trouwens mooie fuck me pumps in maat 40 over?
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Bambino, ik heb heeeeel veel gezien bij jou!

Zeg maar als je vindt dat ik te veel neem en bekijk rustig wat je ervoor terug zou willen, maar hier komt het:

- kinderkoffer 2

- Dekbedovertrek

- Slippers maat 24

- Vest maat 98-104

- Sloffen maat 25

- Baby dagboek

- De ketting

- De rode blouse

- verhalen voor het slapen gaan

En wat doet dat opneem ding precies?

Heel veel ik weet het, maar we willen vrij binnenkort proberen zwanger te worden en als ik zo vast dingen bij elkaar kan sprokkelen.

Trouwens ook een leuke taart topper! Wij nemen die van mijn ouders, hoewel er hier ook een andere staat die we al eerder gekocht hadden. Had er aan zitten denken om hem hier neer te zetten, maar daar twijfel ik nog teveel over.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:biol schreef op 24 maart 2009 @ 19:55:

niemand trouwens mooie fuck me pumps in maat 40 over?fuck me pumps? Is dat een merk ofzo
Is dat rooie ding een blouse of vest Bambino?
Whaha, dat noemen we tijdens shoppen met vriendennen altijd heel braaf F-me heels.

I looove fuck me pumps! Maar ik heb een ruime maat 41, en ik kan ook geen afstand doen van mijn pumps, dus ik kan je niet helpen.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ik kan niet lopen op fuck me pumps

Ik heb wel fuck me laarsjes uit Amerika, maat 8. Is dat wat?
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 24 maart 2009 @ 20:00:

Bambino, ik heb heeeeel veel gezien bij jou!

Zeg maar als je vindt dat ik te veel neem en bekijk rustig wat je ervoor terug zou willen, maar hier komt het:

- kinderkoffer 2

- Dekbedovertrek

- Slippers maat 24

- Vest maat 98-104

- Sloffen maat 25

- Baby dagboek

- De ketting

- De rode blouse

- verhalen voor het slapen gaan

En wat doet dat opneem ding precies?

Heel veel ik weet het, maar we willen vrij binnenkort proberen zwanger te worden en als ik zo vast dingen bij elkaar kan sprokkelen.

Trouwens ook een leuke taart topper! Wij nemen die van mijn ouders, hoewel er hier ook een andere staat die we al eerder gekocht hadden. Had er aan zitten denken om hem hier neer te zetten, maar daar twijfel ik nog teveel over.

Wat heb je voor leuks in de aanbieding?

Mail me maar: patatoloogje@hotmail.com

Ja gaaf is tie he, ik heb hem dubbel, hadden deze op onze bruidstaart!
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 24 maart 2009 @ 20:01:

[...]

fuck me pumps? Is dat een merk ofzo nee hoor, dat zijn naaldhakken van ong 10 cm!! krijg je mooie benen en billen van, en dat noemen ze dan fuck me pumps.... (vooral als ze rood of lak zijn..,maar dat hoeft van mij niet hoor)
quote:Marels schreef op 24 maart 2009 @ 20:03:

Ik heb wel fuck me laarsjes uit Amerika, maat 8. Is dat wat? Uhmm nee, sorry!! maat 8 schijnt niet zo goed te passen!
Overigens waren dat de woorden van een kennis, bij het zien van de laarsjes. Dat ie ze bloedgeil vond

Ik vond ze gewoon wel leuk
Ow aha, je leert zoveel op zo'n forum he.

Heb ze helaas niet voor je. Zou me daar echt niet op wagen. Mijn trouw schoenen zijn 4,5 cm. en dat is al heel wat.
quote:biol schreef op 24 maart 2009 @ 19:52:

bambino, dat boek met de mooiste verhalen, zijn dat korte verhaaltjes of lange verhalen??Korte verhaaltjes, is wel leuk boek wij hebben hem dubbel
quote:zusje78 schreef op 24 maart 2009 @ 20:03:

Whaha, dat noemen we tijdens shoppen met vriendennen altijd heel braaf F-me heels.

I looove fuck me pumps! Maar ik heb een ruime maat 41, en ik kan ook geen afstand doen van mijn pumps, dus ik kan je niet helpen. ik kan er ook geen genoeg van krijgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! wil heel graag nog een paar Louboutins, maar mijn echtgenoot vind ze te duur!
quote:Marels schreef op 24 maart 2009 @ 20:02:

Is dat rooie ding een blouse of vest Bambino?Een blouse Marels!
quote:Marels schreef op 24 maart 2009 @ 20:07:

Overigens waren dat de woorden van een kennis, bij het zien van de laarsjes. Dat ie ze bloedgeil vond

Ik vond ze gewoon wel leuk whahaha... bij die laarsjes heb ik dat nou niet zeg maar.... ik heb t wel eens gehoord bij killer heels met metalen hak... toen werd er gezegd dat ik hele geile benen had... toen ik zei: Pardon?? omdat ik werkelijk dacht dat ik hem verkeerd verstond, herhaalde hij t nog eens.. hahahah
quote:Marels schreef op 24 maart 2009 @ 20:03:

Ik kan ook niet zeggen dat het mijn meest comfortabele schoenen zijn, maar dat heb ik er graag voor over.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Ow Marels, je hebt mail!

Om 18.48 vandaag heb ik de link geschreven Bambino, dan kun je alvast even kijken. En ik stuur je zo die mail.

Biol ik mail jou ook zo even om af te spreken volgende week.
quote:bambino schreef op 24 maart 2009 @ 20:07:

[...]

Korte verhaaltjes, is wel leuk boek wij hebben hem dubbelIkbenik wilde hem ook graag hebben, dus dan gun ik hem met alle liefde aan Ikbenik....
Ik kom er geen drie meter ver op Zusje

Maar ik ben aan het opbouwen.... 4-5 centimeter gaat aardig nu.
quote:zusje78 schreef op 24 maart 2009 @ 20:09:

[...]

Ik kan ook niet zeggen dat het mijn meest comfortabele schoenen zijn, maar dat heb ik er graag voor over. Als ik een beetje kwaliteit schoenen heb kan ik er stad en land op aflopen... maar als ze van wat mindere kwaliteit zijn noem ik het altijd mijn kantoor schoenen.. ( om te winkelen is t weer iets minder)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven