ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen

18-03-2009 16:46 5003 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ons ruiltopic is gesloten dus bij deze maar een nieuwe.

Je mag ruilen maar niet tegen geld. De insteek is niet waarde voor geld of zoiets maar gewoon, jij van je zooi af, iemand anders blij.
Varisha de tas en het sjaaltje zijn vandaag gearriveerd! Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om die pakjes in de brievenbus te krijge

Eigenlijk best raar: oké ze passen door de brievenbus (met veel propwerk ) maar eigenlijk zijn ze te groot want ze worden met de tntbus gebracht.. daarbij zit er ook normale porto op, dus het is geen pakketpost, maar het heeft wel een soort van code er op. Que

Maar ze zijn in elk geval goed aangekomen.

T-rex je shirtje is ook bezorgd!
Je hebt wel erg vrolijk pakpapier overigens
Ja mooie doos he .. (aan de binnekant dan) daarin verzenden "freshcotton" hun shirts
Zoooo, ook weer bijgelezen!

Parel, ik zag je bling-bling en heb interesse in 2 kettingen, die zilveren met vierkante schakels en die met dat kruis eraan.

Kun je me mailen op c_estelle_e@hotmail.com

Morgen post ik de pakketjes voor Varisha, Bertrade, T-rex en Ebony.

Zijn er nog mensen die wat tussen mijn spulletjes zien?

Ik heb nog wat gevonden maar nog geen tijd gehad om het fotograferen en te uploaden, misschien vanavond.

Essie's spulletjes
quote:Zwieber schreef op 24 maart 2009 @ 08:19:

ADM als je straks een TUD envelop krijgt met DE zegels dan is ie van mij.Hij is binnen hoor! Dank je wel
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Varisha de reisgidsjes zijn ook binnen, het papier was een beetje gescheurd maar gelukkig niet ernstig. Ben er blij mee
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
Vos: ik heb Life on Mars voor je gekocht. Het was de allerlaatste en hij was een tientje! Morgen gaat het op de bus.
Lola, fijn dat alles er is! En Varisha, je hebt mail terug.
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Hallo ruildames!

Even mededeling van huishoudelijke aard: morgenochtend ga ik iets later naar mijn werk om even alle pakketjes aan ome postbode te overhandigen, dus als het goed is zijn sommige mensen donderdag een paar dvd's rijker en 1 persoon een boek!

Ik hoor graag of alles goed is aangekomen.
Goed dat je het zegt Ebony want ik was al helemaal teleurgesteld dat ik vandaag geen charmed pakketje had. Maar nu heb ik uitzicht op donderdag!
Ik heb de foto's van de voetbalplaatjes verzamel actie bij mijn album gezet. Het lukt me niet om de 2 plaatjes hier te plaatsen. Misschien lukt iemand anders dat wel want het lijkt me wel leuk om hier nog even neer te zetten.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
kan je dan wel de link naar je album even plaatsen?
niemand interesse in de broeken??

jij ook niet zwieb?
Wat is de lengte maat Varisha?
Maat 42 broeken wordt hem echt nog niet helaas!
Kan die link niet vinden zwieber. Wordt er gek van. Ik weet dat Noa hem hier nog heeft geplaatst en ikzelf ook nog enkele dagen geleden, maar ik kan er maar niet bij.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
quote:Sterretjee schreef op 24 maart 2009 @ 18:38:

Wat is de lengte maat Varisha?van de broeken??

ik heb geen idee :P
quote:Zwieber schreef op 24 maart 2009 @ 18:38:

Maat 42 broeken wordt hem echt nog niet helaas!

ze vallen erg groot hoor...en zit elastiek in :P

welke maat heb je normaal? ik 44/46 ...oow wat erg...en dat terwijl ik ooit maatje 36 had :S
Ze zijn wel mooi! (heb maat 40/42)

Maar heb al twee pakketjes gekregen joh. En vind het moeilijk om iets te verzinnen voor jou. Want wil je wel echt blij maken met iets.

Ciao!
[quote]Schravelvot schreef op 24 maart 2009 @ 17:05:

Varisha de tas en het sjaaltje zijn vandaag gearriveerd! Hoe krijg je het trouwens voor elkaar om die pakjes in de brievenbus te krijge

Eigenlijk best raar: oké ze passen door de brievenbus (met veel propwerk ) maar eigenlijk zijn ze te groot want ze worden met de tntbus gebracht.. daarbij zit er ook normale porto op, dus het is geen pakketpost, maar het heeft wel een soort van code er op. Que

Maar ze zijn in elk geval goed aangekomen.

[quote]

ken je die uitspraak niet??

wie niet mooi is moet slim zijn
quote:Sterretjee schreef op 24 maart 2009 @ 18:46:

Ze zijn wel mooi! (heb maat 40/42)

Maar heb al twee pakketjes gekregen joh. En vind het moeilijk om iets te verzinnen voor jou. Want wil je wel echt blij maken met iets.

Ciao!

gekkert dat maakt niet uit ;)

als je me mailt welke je wilt hebben stuur ik ze met alle plezier naar je op
Help mij ervan af!
Goed dat je het zegt Ebony want ik was al helemaal teleurgesteld dat ik vandaag geen charmed pakketje had. Maar nu heb ik uitzicht op donderdag!

Ja dat had ik misschien even moeten melden... kun je nagaan dat ik eigenlijk pas vrijdag de tijd heb, maar dat wilde ik jou niet aandoen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven