ruiltopic deel 2, kletsen en ruilen
dinsdag 24 maart 2009 om 20:17
dinsdag 24 maart 2009 om 20:25
quote:Marels schreef op 24 maart 2009 @ 20:03:
Ik kan niet lopen op fuck me pumps
Ik heb wel fuck me laarsjes uit Amerika, maat 8. Is dat wat?
Ik zie ze al een tijdje staan en ik had mezelf verboden om nog meer schoenen te mogen hebben maar ik kan ze toch niet weerstaan!
Mag ik ze???
Enne, wat wil je er voor terug? jeukwoord....winkeltje
Mail me maar even op c_estelle_e@hotmail.com
Ik ga even DH kijken....
Ik kan niet lopen op fuck me pumps
Ik heb wel fuck me laarsjes uit Amerika, maat 8. Is dat wat?
Ik zie ze al een tijdje staan en ik had mezelf verboden om nog meer schoenen te mogen hebben maar ik kan ze toch niet weerstaan!
Mag ik ze???
Enne, wat wil je er voor terug? jeukwoord....winkeltje
Mail me maar even op c_estelle_e@hotmail.com
Ik ga even DH kijken....
dinsdag 24 maart 2009 om 20:26
quote:bambino schreef op 24 maart 2009 @ 20:24:
Ikbenik: dat rode broekje is dat een driekwart?Ja is een drie kwarts broek.
Ikbenik: dat rode broekje is dat een driekwart?Ja is een drie kwarts broek.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 24 maart 2009 om 20:29
quote:bambino schreef op 24 maart 2009 @ 20:26:
zie dat er meerdere staatn die met maat 98/104 en riemSorry zat inderdaad bij die andere maat te kijken. Nee dit is helaas een lange broek.
zie dat er meerdere staatn die met maat 98/104 en riemSorry zat inderdaad bij die andere maat te kijken. Nee dit is helaas een lange broek.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
dinsdag 24 maart 2009 om 20:32
Er staat niks spannends in je winkeltje Estelle, voor mij althans, maar ik hoef er niks voor terug hoor!
Mail me je adres maar.
marels_@live.nl
Mail me je adres maar.
marels_@live.nl
668, the neighbour of the Beast
dinsdag 24 maart 2009 om 20:32
quote:bambino schreef op 24 maart 2009 @ 19:50:
ohh en ik heb nog zo goed als nieuwe "sneakers" staan, maat 43, maar ik krijg blaren in die lage dingen.
dus als er nog meer dame's op grote voet leven en interesse hebben?
Hoi bambino, ik heb maat 43!!! en zou er erg blij mee zijn.
wat zoek je zelf?
groetjes polly
ohh en ik heb nog zo goed als nieuwe "sneakers" staan, maat 43, maar ik krijg blaren in die lage dingen.
dus als er nog meer dame's op grote voet leven en interesse hebben?
Hoi bambino, ik heb maat 43!!! en zou er erg blij mee zijn.
wat zoek je zelf?
groetjes polly
dinsdag 24 maart 2009 om 20:34
Ga even douchen ben zo weer terug (totaal nutteloze informatie, maar ja ach)
dinsdag 24 maart 2009 om 20:40
quote:T- rex schreef op 24 maart 2009 @ 17:36:
Ja mooie doos he .. (aan de binnekant dan) daarin verzenden "freshcotton" hun shirtsHihi ik bedoelde Varisha met haar vrolijke pakpapier, al was die verpakking van de muts gister (oh god wat een zin ) ook erg vrolijk. Waar ken ik het merk Freshcotton van? Komt me bekend voor..
Ja mooie doos he .. (aan de binnekant dan) daarin verzenden "freshcotton" hun shirtsHihi ik bedoelde Varisha met haar vrolijke pakpapier, al was die verpakking van de muts gister (oh god wat een zin ) ook erg vrolijk. Waar ken ik het merk Freshcotton van? Komt me bekend voor..