Uitgerekend 2e helft oktober 2019 met tabel
dinsdag 19 februari 2019 om 09:09
Voor iedereen die uitgerekend in de tweede helft van oktober.
TABEL IS VOL
Lapapaya
TABEL IS VOL
| Naam | Lfd (v/m) | Kindje | Ronde | UD | Afsprkn | Bijz.heden |
|---|---|---|---|---|---|---|
| JoyeuxNoel | 30/35 | 1 | 1 | 13 okt | 16 april echo+nipt, 29 april gynaecoloog | |
| Duna_2015 | 33/36 | 2 | 8 | 19 okt | 27 maart termijnecho, 2 april afspraak verloskundige en gynaecoloog | |
| Annemyn90 | 23/27 | 1 | 1 | 31 okt | 9 april termijnecho | |
| Pavo07 | 28/34 | 2 | 7 | 22 okt | 5 april termijnecho | mk aug & ma nov |
| xx__Juffie | 27/30 | 1 | 5 | 25 okt | 30maart echo | |
| Mutsie91 | 27/28 | 1 | 5 | 24 okt | ||
| CherryBlossom- | 27/33 | 1 | 23 | 26 okt | 10 april termijnecho | |
| Saqua | 35/35 | 2 | 5 | 26 okt | 5 april echo | ma sept |
| Marina-87 | 31/40 | 2 | 2 | 27 okt | |
|
| Manon | 28/30 | 1 | 13 | 27 okt | ||
| Leasol | 31/33 | 1 | 5 | 27 okt | termijn echo 3 april | |
| Borisdeporis | 22/24 | 1 | 1 | 28 okt | |
|
| Mariëlle2uit7 | 30/30 | 3 | 5 | 28 okt | ||
| Noriyuki | 34/34 | 5 | 2 | 29 okt | ||
| Lavendel27 | 28/30 | 3 | 1 | 30 okt | 21 maart echo | |
| Yellow-89 | 30/32 | 2 | 3 | 31 okt | |
|
| Lize1 | 28/32 | 1 | 5 | 29 okt | ||
| Extra plekje | ?/? | ? | ? okt | |||
| Extra plekje | ?/? | ? | ? okt |
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:16
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.69% gewijzigd
donderdag 7 maart 2019 om 06:42
Yaayy!! Hartje klopt heel sterk! Alles goed tot nu toe. Mag 26/3 weer voor echo maar dan bij verloskundige, rond 9e week. En mag zelfs dan rond 11 weken weer. Extra echo, heerlijk. Ben vandaag 6w+4d wat 1 dag verschilt met mijn bedenkingen dan zou ik rond 26 okt uitgerekend zijn.
Gister was ik ook jarig en hebben het toch met onze ouders gedeeld. Ze reageerde erg leuk. Bij het vertellen dat we bijna 2 jaar mee bezig waren moest ik huilen. Hormonen haha. Ook een vriendin berichtte me dat ze zwanger is. Ze is 1,5 week verder dan mij. Ze heeft alleen geen idee dat ik zwanger ben nog.
Nipt test, vind ik een lastige nog..
Duna, heftig van je moeder. Hopelijk kun je rust vinden. En jij ook gefeliciteerd met het mooie nieuws!
Zzper zou die stap nu nog niet durven te wagen al hoewel ik niet zo bang aangelegd ben maar vind het voor nu een te grote risico. Je droom komt wel!!
Mutsie, succes vandaag!!! Ben benieuwd.
Lavendel, beterschap
Saque, nee meer afkeer van eten.
Gister was ik ook jarig en hebben het toch met onze ouders gedeeld. Ze reageerde erg leuk. Bij het vertellen dat we bijna 2 jaar mee bezig waren moest ik huilen. Hormonen haha. Ook een vriendin berichtte me dat ze zwanger is. Ze is 1,5 week verder dan mij. Ze heeft alleen geen idee dat ik zwanger ben nog.
Nipt test, vind ik een lastige nog..
Duna, heftig van je moeder. Hopelijk kun je rust vinden. En jij ook gefeliciteerd met het mooie nieuws!
Zzper zou die stap nu nog niet durven te wagen al hoewel ik niet zo bang aangelegd ben maar vind het voor nu een te grote risico. Je droom komt wel!!
Mutsie, succes vandaag!!! Ben benieuwd.
Lavendel, beterschap
Saque, nee meer afkeer van eten.
donderdag 7 maart 2019 om 10:07
Fijn die goede echo’s!
Wij hebben bij de eerste ook niet gekozen een test te doen. Maar willen er nu bij de 2e wel voor gaan. Niet dat we het dan weg zouden laten halen (alleen als het echt geen leven zou hebben) maar meer om goed voorbereid te kunnen zijn op wat dan eventueel komen gaat.
Nevenbevindingen weer ik niet, aan de ene kant ook wel handig als je weet dat je er zelf optijd bij bent en als je toch bezig bent met buisjes bloed geven kunnen die er ook nog wel bij :p
Wij hebben bij de eerste ook niet gekozen een test te doen. Maar willen er nu bij de 2e wel voor gaan. Niet dat we het dan weg zouden laten halen (alleen als het echt geen leven zou hebben) maar meer om goed voorbereid te kunnen zijn op wat dan eventueel komen gaat.
Nevenbevindingen weer ik niet, aan de ene kant ook wel handig als je weet dat je er zelf optijd bij bent en als je toch bezig bent met buisjes bloed geven kunnen die er ook nog wel bij :p
donderdag 7 maart 2019 om 12:35
De echo heb ik vanmorgen gehad. En ik ben wat in shock!
We hebben 2 hartjes zien kloppen!
We krijgen een tweeling! Allebei een eigen placenta, en dat is dan weet heel gunstig.
We hadden het helemaal niet aan zien komen! We hebben allebei geen tweelingen in de familie, maar de Clomid die ik geslikt heb om m’n cyclus te verkorten/reguleren is waarschijnlijk de oorzaak.
Het is dus even slikken, helemaal daar ik eigenlijk al zo lang roep, “doe mij maar geen tweeling, veel te veel gedoe”. Maargoed, ze zijn natuurlijk allebei even welkom!
Dit houd wel in dat ik bij de gynaecoloog in het ziekenhuis blijf. En volgende week donderdag 14 maart 2e echo om te checken of allebei de hartjes het nog doen.
uitgereknde datum staat nu op 24 oktober
Dit verklaard wel waarom ik zo misselijk ben!
Nu me maar eens even goed inlezen
We hebben 2 hartjes zien kloppen!
We hadden het helemaal niet aan zien komen! We hebben allebei geen tweelingen in de familie, maar de Clomid die ik geslikt heb om m’n cyclus te verkorten/reguleren is waarschijnlijk de oorzaak.
Het is dus even slikken, helemaal daar ik eigenlijk al zo lang roep, “doe mij maar geen tweeling, veel te veel gedoe”. Maargoed, ze zijn natuurlijk allebei even welkom!
Dit houd wel in dat ik bij de gynaecoloog in het ziekenhuis blijf. En volgende week donderdag 14 maart 2e echo om te checken of allebei de hartjes het nog doen.
uitgereknde datum staat nu op 24 oktober
Dit verklaard wel waarom ik zo misselijk ben!
Nu me maar eens even goed inlezen
donderdag 7 maart 2019 om 12:54
Whaaa een tweeling wat leuk!!!!
Maar kan me goed voorstellen dat je even moet slikken. Dat is even andere koek. Wat spannend zeg. Wordt je nu extra gecontroleerd ? Dus meer echo's?
Je misselijkheid is niet dat je 2ling krijgt hè. Vriendin van me ging bij haar 2ling fluitend door haar zwangerschap. Het zegt helemaal niets...
Maar kan me goed voorstellen dat je even moet slikken. Dat is even andere koek. Wat spannend zeg. Wordt je nu extra gecontroleerd ? Dus meer echo's?
Je misselijkheid is niet dat je 2ling krijgt hè. Vriendin van me ging bij haar 2ling fluitend door haar zwangerschap. Het zegt helemaal niets...
donderdag 7 maart 2019 om 13:14
donderdag 7 maart 2019 om 13:26
Wow Mutsie, een tweeling! Gefeliciteerd zeg! Zal vast idd even wennen zijn, maar hoe stoer hihi.
Pavo, die spanning zal de komende weken idd nog wel even blijven. Ik duim dat alles nog mooi spartelt op de echo
. Succes vanavond.
Ik heb vandaag weinig symptomen en denk gelijk dat het mis is. Waar is de positieve ik toch gebleven deze eerste weken
Pavo, die spanning zal de komende weken idd nog wel even blijven. Ik duim dat alles nog mooi spartelt op de echo
Ik heb vandaag weinig symptomen en denk gelijk dat het mis is. Waar is de positieve ik toch gebleven deze eerste weken
donderdag 7 maart 2019 om 13:58
Woooow een tweeling, gefeliciteerd!
Ik ben daar zelf ook een beetje ‘bang’ voor mijn want partner is er 1 van een tweeling.
We hebben net een nieuwe woning, dus ik zou echt even niet weten hoe ik dat met de ruimte zou moeten doen.
Daarintegen, ben ik niet misselijk, wel af en toe ontzettend moe.
Nu lekker genieten en hopen dat alles goed mag blijven gaan!
Ik ben daar zelf ook een beetje ‘bang’ voor mijn want partner is er 1 van een tweeling.
We hebben net een nieuwe woning, dus ik zou echt even niet weten hoe ik dat met de ruimte zou moeten doen.
Daarintegen, ben ik niet misselijk, wel af en toe ontzettend moe.
Nu lekker genieten en hopen dat alles goed mag blijven gaan!
donderdag 7 maart 2019 om 16:17
Een tweeling, wat leuk! En fijn dat de andere echo's ook goed waren!
Marina: je hebt geen verhoogde kans als je man tweelingen in de familie heeft! De verhoogde kans op een (twee-eiige) tweeling komt alleen van de moeder haar kant van de familie.
Wij hebben een beetje een aparte woonsituatie dus hebben besloten na de bevalling een weekje in een kraamhotel te gaan zitten! Heb er nu al zin in, lijkt me zo lekker in die eerste week.
Binnenkort langs voor een rondleiding.
Marina: je hebt geen verhoogde kans als je man tweelingen in de familie heeft! De verhoogde kans op een (twee-eiige) tweeling komt alleen van de moeder haar kant van de familie.
Wij hebben een beetje een aparte woonsituatie dus hebben besloten na de bevalling een weekje in een kraamhotel te gaan zitten! Heb er nu al zin in, lijkt me zo lekker in die eerste week.
donderdag 7 maart 2019 om 17:24
donderdag 7 maart 2019 om 17:35
Wat fijn nieuws al die mooie echos! En zelfs een tweeling wauw!
Ik heb mij nog niet ingelezen in al die testen, eerst die echo even afwachten.
Hier begint de misselijkheid beetje op te komen, jeej.. morgen echo, zo spannend. Waren 3 eitjes dus wie weer een drieling
.. met een goede echo gaan we het weekend de ouders vertellen!
Liefs
Ik heb mij nog niet ingelezen in al die testen, eerst die echo even afwachten.
Hier begint de misselijkheid beetje op te komen, jeej.. morgen echo, zo spannend. Waren 3 eitjes dus wie weer een drieling
Liefs
donderdag 7 maart 2019 om 19:19
Oh wat leuk zeg! Goed nieuws al die kloppende hartjes! En zelfs een tweeling. Leek mij altijd leuk een tweeling te krijgen.
Ik heb over 2 weken pas mijn eerste echo. Vind dat erg spannend. Heb niet veel klachten vooral moeheid.
Heb ook hele heftige steken soms in mijn buik en dat maakt me toch wel erg onzeker of ik bij de echo een kloppend hartje ga tegen komen.
Hadden meer hier ervaring mee? Steken zijn zo heftig soms dat ik er krom bij sta.
Ik heb over 2 weken pas mijn eerste echo. Vind dat erg spannend. Heb niet veel klachten vooral moeheid.
Heb ook hele heftige steken soms in mijn buik en dat maakt me toch wel erg onzeker of ik bij de echo een kloppend hartje ga tegen komen.
Hadden meer hier ervaring mee? Steken zijn zo heftig soms dat ik er krom bij sta.
donderdag 7 maart 2019 om 20:12
Dat herken ik gedeeltelijk. Ik heb vooral af en toe wat buikkram (denk/hoop dat het mijn darmen zijn). Heel soms een steek maar niet zodat ik er krom van zou gaan staan.
Spannend he, als je nog moet wachten... het duurt zo lang! Komt vast allemaal goed
donderdag 7 maart 2019 om 20:30
Ik heb ook veel last van krampen, bij mij zijn het vooral mn darmen volgens mij, ook wat last van lucht
Ik heb ook pas 21 maart de echo, dan duurt wachten toch wel weer lang!
Manon dat lijkt me spannend zeg! Bij ons in het dorp is laatst een drieling geboren lijkt me echt pittig! Maar ook super bijzonder
Ik heb ook pas 21 maart de echo, dan duurt wachten toch wel weer lang!
Manon dat lijkt me spannend zeg! Bij ons in het dorp is laatst een drieling geboren lijkt me echt pittig! Maar ook super bijzonder
donderdag 7 maart 2019 om 21:58
Wooow, wat wordt er veel geschreven in een dag!
Wat lees ik allemaal goed nieuws, zo ontzettend fijn!
En een tweeling in de groep, even schrikken maar toch wel leuk lijkt me!
@ saqua Ik herken het wel. Deze zwangerschap tot nu toe ook nog totaal geen klachten. Vorige keer ontzettend ziek, dus maakt het me ook erg onzeker. Kreeg van de verloskundige op mijn hart gedrukt dat ik toch moest proberen om te genieten... maar dat is wat lastig...
Hopelijk volgen er nog vele mooie echo's!
Wat lees ik allemaal goed nieuws, zo ontzettend fijn!
En een tweeling in de groep, even schrikken maar toch wel leuk lijkt me!
@ saqua Ik herken het wel. Deze zwangerschap tot nu toe ook nog totaal geen klachten. Vorige keer ontzettend ziek, dus maakt het me ook erg onzeker. Kreeg van de verloskundige op mijn hart gedrukt dat ik toch moest proberen om te genieten... maar dat is wat lastig...
Hopelijk volgen er nog vele mooie echo's!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.