Uitgerekend 2e helft oktober 2019 met tabel

19-02-2019 09:09 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die uitgerekend in de tweede helft van oktober.
TABEL IS VOL

Naam Lfd (v/m) Kindje Ronde UD Afsprkn Bijz.heden
JoyeuxNoel 30/35 1 1 13 okt 16 april echo+nipt, 29 april gynaecoloog :heart:
Duna_2015 33/36 2 8 19 okt 27 maart termijnecho, 2 april afspraak verloskundige en gynaecoloog :heart:
Annemyn90 23/27 1 1 31 okt 9 april termijnecho :heart:
Pavo07 28/34 2 7 22 okt 5 april termijnecho :heart:
mk aug & ma nov
xx__Juffie 27/30 1 5 25 okt 30maart echo :heart:
Mutsie91 27/28 1 5 24 okt :heart:
CherryBlossom- 27/33 1 23 26 okt 10 april termijnecho :heart:
Saqua 35/35 2 5 26 okt 5 april echo :heart:
ma sept
Marina-87 31/40 2 2 27 okt :heart:
Manon 28/30 1 13 27 okt
Leasol 31/33 1 5 27 okt termijn echo 3 april :heart:
Borisdeporis 22/24 1 1 28 okt :heart:
Mariëlle2uit7 30/30 3 5 28 okt
Noriyuki 34/34 5 2 29 okt
Lavendel27 28/30 3 1 30 okt 21 maart echo
Yellow-89 30/32 2 3 31 okt :heart:
Lize1 28/32 1 5 29 okt
Extra plekje ?/? ? ? okt
Extra plekje ?/? ? ? okt
Lapapaya :hug:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:16
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.69% gewijzigd
Yaayy!! Hartje klopt heel sterk! Alles goed tot nu toe. Mag 26/3 weer voor echo maar dan bij verloskundige, rond 9e week. En mag zelfs dan rond 11 weken weer. Extra echo, heerlijk. Ben vandaag 6w+4d wat 1 dag verschilt met mijn bedenkingen dan zou ik rond 26 okt uitgerekend zijn.

Gister was ik ook jarig en hebben het toch met onze ouders gedeeld. Ze reageerde erg leuk. Bij het vertellen dat we bijna 2 jaar mee bezig waren moest ik huilen. Hormonen haha. Ook een vriendin berichtte me dat ze zwanger is. Ze is 1,5 week verder dan mij. Ze heeft alleen geen idee dat ik zwanger ben nog.
Nipt test, vind ik een lastige nog..

Duna, heftig van je moeder. Hopelijk kun je rust vinden. En jij ook gefeliciteerd met het mooie nieuws!
Zzper zou die stap nu nog niet durven te wagen al hoewel ik niet zo bang aangelegd ben maar vind het voor nu een te grote risico. Je droom komt wel!!

Mutsie, succes vandaag!!! Ben benieuwd.

Lavendel, beterschap
Saque, nee meer afkeer van eten.
Joehoeee fijn dat jullie goede echo's hebben gehad!!!
Geniet van dit goede nieuws!

Succes vandaag Mutsie!
Fijn die goede echo’s!

Wij hebben bij de eerste ook niet gekozen een test te doen. Maar willen er nu bij de 2e wel voor gaan. Niet dat we het dan weg zouden laten halen (alleen als het echt geen leven zou hebben) maar meer om goed voorbereid te kunnen zijn op wat dan eventueel komen gaat.

Nevenbevindingen weer ik niet, aan de ene kant ook wel handig als je weet dat je er zelf optijd bij bent en als je toch bezig bent met buisjes bloed geven kunnen die er ook nog wel bij :p
Gefeliciteerd met jullie positieve echo’s!
Wat ontzettend fijn. Ik heb ook nog geen idee of ik de nipt test ga doen. Bij de eerste heb ik het niet gedaan.
Wat fijn alle goede echo’s !!

Wat vervelend van de misselijkheid. Ik ben er bekend mee en weet hoe vervelend het is!

Wij doen de nipt wel weer, geen idee welk besluit dan valt maar vind het fijn het te weten van te voren
De echo heb ik vanmorgen gehad. En ik ben wat in shock!

We hebben 2 hartjes zien kloppen! :heart: :heart: We krijgen een tweeling! Allebei een eigen placenta, en dat is dan weet heel gunstig.
We hadden het helemaal niet aan zien komen! We hebben allebei geen tweelingen in de familie, maar de Clomid die ik geslikt heb om m’n cyclus te verkorten/reguleren is waarschijnlijk de oorzaak.

Het is dus even slikken, helemaal daar ik eigenlijk al zo lang roep, “doe mij maar geen tweeling, veel te veel gedoe”. Maargoed, ze zijn natuurlijk allebei even welkom!

Dit houd wel in dat ik bij de gynaecoloog in het ziekenhuis blijf. En volgende week donderdag 14 maart 2e echo om te checken of allebei de hartjes het nog doen.

uitgereknde datum staat nu op 24 oktober

Dit verklaard wel waarom ik zo misselijk ben!
Nu me maar eens even goed inlezen :-D
Whaaa een tweeling wat leuk!!!!

Maar kan me goed voorstellen dat je even moet slikken. Dat is even andere koek. Wat spannend zeg. Wordt je nu extra gecontroleerd ? Dus meer echo's?
Je misselijkheid is niet dat je 2ling krijgt hè. Vriendin van me ging bij haar 2ling fluitend door haar zwangerschap. Het zegt helemaal niets...;)
Wauwww Mutsie, wat een verrassing!!!! :heart: :heart: Super leuk! Hoewel ik ook snap dat het even wennen is.
Ohh wauw Mutsie! Wat bijzonder, een tweeling. Snap goed dat even schrikken is, maar komt allemaal goed!

Fijn bij jullie ook goede echo's Cherry & Duna, op naar de volgende hartjes!

Wij mogen vanavond weer. Vind het toch weer erg spannend worden..
Wow Mutsie, een tweeling! Gefeliciteerd zeg! Zal vast idd even wennen zijn, maar hoe stoer hihi.

Pavo, die spanning zal de komende weken idd nog wel even blijven. Ik duim dat alles nog mooi spartelt op de echo :-). Succes vanavond.

Ik heb vandaag weinig symptomen en denk gelijk dat het mis is. Waar is de positieve ik toch gebleven deze eerste weken :@@:
Woooow een tweeling, gefeliciteerd!
Ik ben daar zelf ook een beetje ‘bang’ voor mijn want partner is er 1 van een tweeling.
We hebben net een nieuwe woning, dus ik zou echt even niet weten hoe ik dat met de ruimte zou moeten doen.

Daarintegen, ben ik niet misselijk, wel af en toe ontzettend moe.

Nu lekker genieten en hopen dat alles goed mag blijven gaan!
Wow een tweeling wat een mooi nieuws! Snap heel goed dat je geschrokken bent.
bedankt allemaal!!

Gelukkig past het wel in de woning waar we nu zitten, we moeten wel even schuiven maar dat is allemaal prima te regelen.
Een tweeling, wat leuk! En fijn dat de andere echo's ook goed waren!

Marina: je hebt geen verhoogde kans als je man tweelingen in de familie heeft! De verhoogde kans op een (twee-eiige) tweeling komt alleen van de moeder haar kant van de familie. :)

Wij hebben een beetje een aparte woonsituatie dus hebben besloten na de bevalling een weekje in een kraamhotel te gaan zitten! Heb er nu al zin in, lijkt me zo lekker in die eerste week. :cheer2: Binnenkort langs voor een rondleiding.
Wouw een tweeling! Wat leuk :) gefeliciteerd!!
Wat fijn al die kloppende hartjes!
Wauw Mutsie, een tweeling!

Wij zijn vorig jaar verhuisd, ben wel blij dat dat nu niet meer hoeft. Heeft toch veel stress en werk opgeleverd.
Zzp zou ik nu ook erg eng vinden. Is toch best een grote stap.
Live your life with love and laughter
Wauw, gefeliciteerd met de goede echo's allemaal! Wat spannend zeg, vast ook een hele geruststelling. Ik ben heel blij voor jullie!

Ik heb maandag de eerst echo en ben zo benieuwd, vind het ook echt spannend. :hyper:
Wat fijn nieuws al die mooie echos! En zelfs een tweeling wauw!

Ik heb mij nog niet ingelezen in al die testen, eerst die echo even afwachten.

Hier begint de misselijkheid beetje op te komen, jeej.. morgen echo, zo spannend. Waren 3 eitjes dus wie weer een drieling🤭.. met een goede echo gaan we het weekend de ouders vertellen!

Liefs
@borisdeporis: dat zou mooi zijn! Maarja, als het wel zo zou zijn dan is het ook zo.

Ik ben benieuwd naar alle andere echo’s, hopen dat die ook allemaal goed zijn.
Oh wat leuk zeg! Goed nieuws al die kloppende hartjes! En zelfs een tweeling. Leek mij altijd leuk een tweeling te krijgen.

Ik heb over 2 weken pas mijn eerste echo. Vind dat erg spannend. Heb niet veel klachten vooral moeheid.
Heb ook hele heftige steken soms in mijn buik en dat maakt me toch wel erg onzeker of ik bij de echo een kloppend hartje ga tegen komen.
Hadden meer hier ervaring mee? Steken zijn zo heftig soms dat ik er krom bij sta.
Lize1 schreef:
07-03-2019 19:19

Heb ook hele heftige steken soms in mijn buik en dat maakt me toch wel erg onzeker of ik bij de echo een kloppend hartje ga tegen komen.
Hadden meer hier ervaring mee? Steken zijn zo heftig soms dat ik er krom bij sta.
Dat herken ik gedeeltelijk. Ik heb vooral af en toe wat buikkram (denk/hoop dat het mijn darmen zijn). Heel soms een steek maar niet zodat ik er krom van zou gaan staan.

Spannend he, als je nog moet wachten... het duurt zo lang! Komt vast allemaal goed :lol:
Ik herken het ook, Lize. Sommige dagen voel ik mijn buik echt, sommige dagen niet. Heb ook wat bloedverlies gehad in het begin. Maar toch een kloppend hartje laatst. Komt idd vast allemaal goed!
Ik heb ook veel last van krampen, bij mij zijn het vooral mn darmen volgens mij, ook wat last van lucht😊

Ik heb ook pas 21 maart de echo, dan duurt wachten toch wel weer lang!

Manon dat lijkt me spannend zeg! Bij ons in het dorp is laatst een drieling geboren lijkt me echt pittig! Maar ook super bijzonder
Manon succes morgen!!!

Vanavond over de nipt test gehad maar we waren snel over uit. We gaan het niet doen.
Weg halen doen we niet en het zal mij alleen maar beangstigen dus veel stress op leveren. Dat bespaar ik liever.
Wooow, wat wordt er veel geschreven in een dag!

Wat lees ik allemaal goed nieuws, zo ontzettend fijn!
En een tweeling in de groep, even schrikken maar toch wel leuk lijkt me!

@ saqua Ik herken het wel. Deze zwangerschap tot nu toe ook nog totaal geen klachten. Vorige keer ontzettend ziek, dus maakt het me ook erg onzeker. Kreeg van de verloskundige op mijn hart gedrukt dat ik toch moest proberen om te genieten... maar dat is wat lastig...

Hopelijk volgen er nog vele mooie echo's!
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven