Uitgerekend 2e helft oktober 2019 met tabel

19-02-2019 09:09 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Voor iedereen die uitgerekend in de tweede helft van oktober.
TABEL IS VOL

Naam Lfd (v/m) Kindje Ronde UD Afsprkn Bijz.heden
JoyeuxNoel 30/35 1 1 13 okt 16 april echo+nipt, 29 april gynaecoloog :heart:
Duna_2015 33/36 2 8 19 okt 27 maart termijnecho, 2 april afspraak verloskundige en gynaecoloog :heart:
Annemyn90 23/27 1 1 31 okt 9 april termijnecho :heart:
Pavo07 28/34 2 7 22 okt 5 april termijnecho :heart:
mk aug & ma nov
xx__Juffie 27/30 1 5 25 okt 30maart echo :heart:
Mutsie91 27/28 1 5 24 okt :heart:
CherryBlossom- 27/33 1 23 26 okt 10 april termijnecho :heart:
Saqua 35/35 2 5 26 okt 5 april echo :heart:
ma sept
Marina-87 31/40 2 2 27 okt :heart:
Manon 28/30 1 13 27 okt
Leasol 31/33 1 5 27 okt termijn echo 3 april :heart:
Borisdeporis 22/24 1 1 28 okt :heart:
Mariëlle2uit7 30/30 3 5 28 okt
Noriyuki 34/34 5 2 29 okt
Lavendel27 28/30 3 1 30 okt 21 maart echo
Yellow-89 30/32 2 3 31 okt :heart:
Lize1 28/32 1 5 29 okt
Extra plekje ?/? ? ? okt
Extra plekje ?/? ? ? okt
Lapapaya :hug:
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:16
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
76.69% gewijzigd
Oh wat fijn dat er meer dit hebben. Dat geeft me toch een stukje rust. Als ik het Google dan krijg je vaak allemaal horror verhalen. Daarom ook niet verstandig om alles te Googlen 😅
Lize dat is soms indd niet altijd verstandig haha.
Haha google loslaten is lastig he! Ik heb met snel opstaan krampen, maar schijnt erbij te horen.

En: vanmorgen een kloppend hartje!! En maar 1 haha, dus geen drieling. Maar super opgelucht nu, dus het weekend vertellen aan de ouders!
Gefeliciteerd Manon!!
Snap dat je opgelucht ben dat het er 1 is
Hoi meiden,

Kan ik me nog aansluiten?
Ik ben er achter gekomen ongepland weer zwanger te zijn van mijn tweede kindje, mijn zoontje is pas net 7 maanden dus gaat pittig worden maar komt vast goed!

Echo gehad hartje is goed gelukkig.
Uitgerekend 18 oktober maar waarschijnlijk word ik met 36 a 38 weken ingeleid net als bij mijn zoontje, ivm herhalingskans op zwangerschap vergiftiging

Allemaal gefeliciteerd en veel liefs.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Super fijn Manon!!!! Geniet van dit heerlijke nieuws :love:
Wat jammer dat de tabel al vol is!

Wij hebben vandaag een kloppend hartje mogen bekijken en het termijn ongeveer kunnen vaststellen. Ik had namelijk geen idee hoe lang ik al zwanger was aangezien ik door borstvoeding geven nog steeds niet ongesteld was geweest. Het is een beetje snel maar we prijzen ons gelukkig dat we dit nogmaals mogen meemaken! :heart: Ik had graag meegeschreven, maar misschien even op zoek naar een ander topic.

Iedereen gefeliciteerd met jullie zwangerschap!
Zullen we anders een 2e topic aanmaken?
Hier namelijk nog een laatkomer 😊 Maandag heb ik 1e echo, nog even spannend dus. Vlgs eigen berekening rond 21-10 uitgerekend.
Onverwacht maar wel heel erg gewenst en gepland: we zouden nl. net weer met icsi gaan starten toen ik opeens een positieve test in handen had :cheer2:

Ons 1e kindje is via icsi geboren (zoon, nu 2 jr en 3 mnd)
Welkom allemaal!!

Nu er zo veel meiden willen mee schrijven opper ik een idee die ik wat later wilde inbrengen😉

Bij mijn vorige zwangerschap schreef ik ook via het forum en zijn we vrij snel over gegaan op Facebook.
Via een besloten groep die niemand anders kan zien/vinden

Dit omdat je dan meldingen krijgt en verschillende draadjes kunt maken over verschillende onderwerpen

Dat is echt super leuk en nu alle kindjes bijna een jaar zijn, zijn we nog steeds actief en kennen we elkaar ook echt.

Weet niet hoe mensen er hier in staan? Ik vind het in elk geval heel fijn communiceren
Lavendel ik vind het een prima idee. Schrijf ook nog steeds met dames in een fb groep die ik 3 jaar geleden heb leren kennen via Viva echt heel erg leuk.

Maar laatst hadden we een poging gewaagd maar toen was er nog weinig animo.

Moet het trouwens wel een geheime groep zijn en geen besloten groep anders kunnen vrienden zien dat je er lid van bent en bij een geheime groep kan dat niet.
Yellow ik heb niet bijster veel verstand van groepen maken😂

Dus als iemand anders de groep zou willen maken graag!
Mutsie91 schreef:
07-03-2019 12:35
De echo heb ik vanmorgen gehad. En ik ben wat in shock!

We hebben 2 hartjes zien kloppen! :heart: :heart: We krijgen een tweeling! Allebei een eigen placenta, en dat is dan weet heel gunstig.
We hadden het helemaal niet aan zien komen! We hebben allebei geen tweelingen in de familie, maar de Clomid die ik geslikt heb om m’n cyclus te verkorten/reguleren is waarschijnlijk de oorzaak.

Het is dus even slikken, helemaal daar ik eigenlijk al zo lang roep, “doe mij maar geen tweeling, veel te veel gedoe”. Maargoed, ze zijn natuurlijk allebei even welkom!

Dit houd wel in dat ik bij de gynaecoloog in het ziekenhuis blijf. En volgende week donderdag 14 maart 2e echo om te checken of allebei de hartjes het nog doen.

uitgereknde datum staat nu op 24 oktober

Dit verklaard wel waarom ik zo misselijk ben!
Nu me maar eens even goed inlezen :-D
Wauw!! Gefeliciteerd! Ik weet wat je ervaart! Ik heb 4 kinderen, waarvan de middelste 2 een mm tweeling zijn!

Ook wij kregen toentertijd met de eerste echo 2 hartjes te zien! Het is nog elke dag heel bijzonder om de band tussen de 2 meiden te zien. Het is mij trouwens allemaal reuze meegevallen en uiteindelijk natuurlijk bevallen met 37.6 weken.

Hoop alleen nu stiekem wel op ‘maar’ 1 ;)
Iedereen gefeliciteerd met de goede echo’s!!

Moest even bijlezen haha!

Als jullie op Facebook gaan, haak ik af, niet dat jullie je daardoor moeten weerhouden hoor (alsofjulliedatzoudendoen😉)

Over verhuizen, ik ben tijdens de laatste zwangerschap verhuist toen ik ongeveer 6 maanden was. Was te doen, maar lastig omdat ik niet zoveel kon doen als ik wou, gelukkig veel hulp gehad. Ben wel heel blij dat het dit keer niet nodig is!

Trouwens ik lijk wel een bodemloze put... misselijk en veel behoefte aan zout eten en broodjes kaas. Meer hier last van??!
Nu we met zo'n grote groep zijn is een geheime fb groep misschien wel handig. Ik wil hem wel maken.

Als 1 iemand mij een pb stuurt met naam dan kan ik diegene toevoegen. Moet namelijk 1 persoon toevoegen voordat je een groep kan aanmaken. Hij is geheim dus niemand ziet dat je lid bent.
pavo07 schreef:
08-03-2019 16:10
Nu we met zo'n grote groep zijn is een geheime fb groep misschien wel handig. Ik wil hem wel maken.

Als 1 iemand mij een pb stuurt met naam dan kan ik diegene toevoegen. Moet namelijk 1 persoon toevoegen voordat je een groep kan aanmaken. Hij is geheim dus niemand ziet dat je lid bent.
Ik stuur je een bericht
Noriyuki schreef:

Als jullie op Facebook gaan, haak ik af, niet dat jullie je daardoor moeten weerhouden hoor (alsofjulliedatzoudendoen😉)

Over verhuizen, ik ben tijdens de laatste zwangerschap verhuist toen ik ongeveer 6 maanden was. Was te doen, maar lastig omdat ik niet zoveel kon doen als ik wou, gelukkig veel hulp gehad. Ben wel heel blij dat het dit keer niet nodig is!

Trouwens ik lijk wel een bodemloze put... misselijk en veel behoefte aan zout eten en broodjes kaas. Meer hier last van??!
Fb hoeft niet te bekeken dat er hier niemand meer overblijft😉
Groep is aangemaakt! Wie er bij wil, kan mij een pb sturen.
Noriyuki schreef:

Wauw zie nu pas dat jullie voor je 5e kindje gaan! Wat bijzonder! Ik had vroeger altijd een grote wens voor een groot gezin, maar wacht nu eerst nr 1 wel even af hoe zwaar t gaat zijn ;) echt heel leuk dat jullie zo'n groot gezin zijn.

Ik heb ook enorm veel zin in broodjes kaas, ik at nooit kaas en heb het nu standaard in huis en eet soms 3 plakken zo achter elkaar. Kan ook blijven eten en ben al wat aangekomen zag ik.

Ik sla de fb groep ook over.
Heb je pb gestuurd.

Maar blijven natuurlijk ook hier kletsen als niet iedereen aanhaakt!
Wat een hoop positieve berichten, zo fijn voor jullie!

Ik heb/wil geen fb dus hoop dat we hier op dit forum nog door blijven kletsen. :-D
Ben erg benieuwd wie hier ervaring heeft met evt een 2e keizersnede.
Ik heb een heftige bevalling gehad, werd ingeleid omdat ik 10 dgn overtijd was, dit was erg heftig dus kreeg een pijnstillingsinjectie, hielp niet echt, dus wilde uiteindelijk een ruggenprik. 3x gezet door de anestesist, maar hielp maar 1 uur omdat hij niet goed zat. Uiteindelijk bleek mn dochter een sterrenkijker, dus moest ze met de spoedkeizersnede ter wereld komen. Doordat de ruggenprik niet werkte, moest ik onder narcose.

Dit is zo een verschrikkelijke bevalling geweest, dat ik zo graag zou willen dat het nu gelijk met een keizersnede wordt gedaan, maar hoor wisselende verhalen of ze het wel of niet willen int ziekenhuis.

Iemand enig idee of je hier keus in hebt?
Welkom nieuwelingen.
Ik vind leuk om op fb een groepje te hebben. Maar zal hier ook blijven, net zo leuk.
Ik zal pb sturen..

Marina, wat heftig. Ik heb geen idee.
Ik weet wel dat ik zelf een hele grote angst heb voor bevalling. En daar word ik niet altijd serieus in genomen omdat de meesten me totaal niet begrijpen. En dat hoeft niet. Ik zeg dat het allemaal wel mee valt nu maar ze moesten eens weten...
Ik ding hou ik in me achterhoofd dat het altijd weer goed komt. Daar geloof ik ook in en dat verzacht het een beetje.

Fijn dat tot nu toe echo's goed zijn. Ik duim voor de rest!
Heftig Marina! Ik vind persoonlijk dat je veel kunt eisen maar ik weet niet hoe de profs er over denken. Ik zal je angsten goed bespreken
Ja achteraf was het wel heftig, op dat moment was ik compleet vd wereld, ik wil nu gewoon een mooie relaxte bevalling.
Ben helemaal niet kleinzerig, maar dit was echt niet normaal.
Heftig Marina, snap dat je nu tegen op ziet. Ik zou in ieder geval overal waar je komt en de bevalling wordt besproken dit blijven herhalen. Zelf als je weer een keizersnede krijgt en je gaat richting ok. Dan zullen ze er rekening mee houden.

Bij mij zou het ook weer een keizersnede worden net als bij de eerste. Ik zou het nu ook allemaal wel anders willen omdat ik er toen niets van mee heb gekregen en heb wel ik gedachten hoe ik het nu wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven