Poll; wie is de mol?
zaterdag 2 maart 2019 om 12:21
Gewoon omdat ik een poll leuk vind. En ik benieuwd ben naar, wie het meest wordt verdacht op het viva forum. Dus als je het leuk vind, stem op wie jij denkt dat de mol is
Kletsen over wie is de mol 2019 kan hier;
list_message/29643257

Kletsen over wie is de mol 2019 kan hier;
list_message/29643257
gele_suikerspin wijzigde dit bericht op 10-03-2019 04:55
0.00% gewijzigd

zaterdag 9 maart 2019 om 17:24
Niels is de mol! Ik zit al weken op hem.
Ik weet alleen niet zeker of ik vanavond kan kijken
Mocht het niet lukken ga ik alle internet, tv en nieuws blokkeren tot ik het op npo heb terug kunnen kijken. Maar ik hoop zo enorm dat het me lukt het te zien vanavond!
Trouwens een eerste keer widm volger. Geen eerdere seizoenen gevolgd, nog geen aflevering.

Mocht het niet lukken ga ik alle internet, tv en nieuws blokkeren tot ik het op npo heb terug kunnen kijken. Maar ik hoop zo enorm dat het me lukt het te zien vanavond!
Trouwens een eerste keer widm volger. Geen eerdere seizoenen gevolgd, nog geen aflevering.

zaterdag 9 maart 2019 om 17:30
Dan kun je het het beste vannacht nog terug kijken of morgen mensen mijden.Polkadot28 schreef: ↑09-03-2019 17:24Niels is de mol! Ik zit al weken op hem.

zaterdag 9 maart 2019 om 18:01
Had jochem het niet fout in de finale vorig jaar?redbulletje schreef: ↑09-03-2019 17:42Dat zou verrassend zijn want dan heeft niemand 't goed.
Is dat al 'ns eerder gebeurd?
Maar dan was het inderdaad maar 1 iemand. En dan zouden nu 2 finalisten de verkeerde mol hebben.
zaterdag 9 maart 2019 om 18:38
Ik vroeg me dat in het andere de Mol topic ook af. Daar werd toen verteld dat alleen bij George niemand van de kandidaten het goed had. Lang geleden dus.redbulletje schreef: ↑09-03-2019 17:42Dat zou verrassend zijn want dan heeft niemand 't goed.
Is dat al 'ns eerder gebeurd?
"Want iedereen verdient een 23ste kans"
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)
Remco Veldhuis (Een lang verhaal kort)

zondag 10 maart 2019 om 09:17
Wat goed, knap gedaan!Evenzowantja schreef: ↑10-03-2019 08:54Haaaaaa ik zat vanaf afl 1 op merel en ik had het goed!! Ik voel me echt geweldig over mezelf