Entertainment alle pijlers

Wie is de Mol 2019 !

08-11-2018 15:42 1620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vandaag is door middel van coördinaten bekend gemaakt, waar het programma zich afspeelt: Colombia.

Edit:
Inmiddels is er een foto onthuld en blijkt het te gaan om:

Nielson ==========================> verliezer
Merel Westrik =====================> De Mol
Nikkie de Jager (Nikkie Tutorials)
Robèrt van Beckhoven
Evelien de Bruijn
Rick Paul van Mulligen
Sinan Can
Sarah Chronis =================> winnaar
Jamie Trenité
Evi Hansen
girasole3 wijzigde dit bericht op 10-03-2019 19:38
51.21% gewijzigd
"Ik ben heel blij dat ik Margriet van der Linden van de troon kon stoten als laagste pot ooit" 😆
Murrmurr schreef:
09-03-2019 23:06
"Ik ben heel blij dat ik Margriet van der Linden van de troon kon stoten als laagste pot ooit" 😆
:rofl:
Murrmurr schreef:
:HA:
Murrmurr schreef:

:rofl:
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Waarom maken ze de finale uitzending niet langer? Ik wil van iedere opdracht weten wat de mol deed. Maar ook bijvoorbeeld waar Niels en Jamie mee bezig waren met bij die puzzel met de vierkanten.

Ik verdacht Merel echt niet. Wat een acteer werk. En ze nam echt risico's. Maar toch heeft ze ook relatief veel geld verdiend. Ik weet dus eigenlijk niet of ik haar een goede mol vind.
En ik wil ook weten waarom ze het verkeerde pinnetjes eruit trok. Ik denk omdat Niels niet op haar zat en Sarah en Sinan wel.
anoniem_270703 wijzigde dit bericht op 10-03-2019 08:32
0.10% gewijzigd
Ik vind dat met die lage pot altijd zo’n onzin. Is heel moeilijk te vergelijken tussen seizoenen, vooral als de kandidaten zelf ook geen drol doen om geld te verdienen. De meeste kandidaten zijn vooral bezig met vrijstellingen of met zichzelf verdacht maken. En die spellen zijn steeds zo anders, het is voor een mol ook makkelijk om een lage pot te hebben als de spellen zo zijn bedacht dat de volgende uitzending alles er weer uit gaat. Bepaald geen verdienste van de mol.
watdachtjehiervan schreef:
09-03-2019 23:25
Waarom maken ze de finale uitzending niet langer? Ik wil van iedere opdracht weten wat de mol deed. Maar ook bijvoorbeeld waar Niels en Jamie mee bezig waren met bij die puzzel met de vierkanten.

Ik verdacht Merel echt niet. Wat een acteer werk. En ze nam echt risico's. Maar toch heeft ze ook relatief veel geld verdiend. Ik weet dus eigenlijk niet of ik haar een goede mol vindt.
En ik wil ook weten waarom ze het verkeerde pinnetjes eruit trok. Ik denk omdat Niels niet op haar zat en Sarah en Sinan wel.
Die uitzending hoeft niet eens zozeer langer, laten ze eerder die onzin van het eerste half uur skippen: beelden over bioscopen, het herhalen van het eind van vorig jaar, dat hele voorstuk met de kandidaten, de beelden buiten met nietszeggende mensen die graag hun 1 minute of Fame willen en een schreeuwende - totaal misplaatste - Ron Boszhard.
Prop dat uitmelken in 10 minuten en je hebt 20 minuten meer voor de mol.

En dan hadden er zoveel meer interssante punten kunnen worden opgehelderd.
1) was het pinnetje eruit trekken bewust zodat Niels naar de finale kon bewust?
2) Had Sarah er eigenlijk bij de zijlijnen opdracht uit gemoeten?
3) Was de foto met het standbeeld dat wees naar Merel een hint of toeval?
derooiekater schreef:
09-03-2019 21:44
Ik heb de poule gewonnen :rofl:
Gefeliciteerd met het winnen van de poule! :cheer2:
redbulletje schreef:
09-03-2019 21:49
Merel was lelijk opgemaakt; 10 jaar ouder en leek zo wel 'n beetje op Margriet
Sterker nog; als je je ogen dichtdeed hoorde je ook Margriet. Zo'n zware langgerekte stem. Ik vroeg me zelfs af of ze haar niet gewoon nadeed?

Ik weet niet wat het was maar dit vond ik een minder leuk seizoen. Genoeg leuke kandidaten en best aardige opdrachten maar toch was t hem niet voor mij.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Het zou leuk zijn als er nog een extra uitzending zou zijn met vragen van de kijkers die dan beantwoord kunnen worden door de mol en kandidaten over hun deelname en acties.
Soort van extra moltalk na de finale.

@Rooiekater gefeliciteerd met je overwinning.
Ik ben op 0 punten geëindigd. Niet 1x heb ik ergens ook meer één puntje op Merel ingezet.

Vond dit zelf wel een leuk seizoen, leuke groep.

Ik had idd ook wel willen weten wat de actie met het pinnetje te betekenen had
. Ook de actie met "twee rode schermen" is niet toegelicht. Zou dat geïnstrueerd zijn? Want een typische mol-actie zou dan zijn er veel geld uit te halen lijkt me.
Ik ben benieuwd of ze het idd alleen aan Eva Jinek heeft verteld.
Teleurstellende aanwijzingen behalve die foto, echt te vegezocht en vaag:

https://wieisdemol.avrotros.nl/nieuws/v ... jzingen-1/

JE zou al deze dingen ook zo uit kunnen leggen dat ze naar de kandidaten wijzen imo
Je gaat een molifant nooit vinden als je die met een loep zoekt.
Murrmurr schreef:
10-03-2019 09:26

JE zou al deze dingen ook zo uit kunnen leggen dat ze naar de kandidaten wijzen imo
Eens.
Maar van die foto hebben wij toch alleen het rechter deel gezien? Dus niet het deel waar Merel op staat?
Die hint in de leader vind ik wel goed.
Ik voel me zoals elk jaar een beetje genaaid. Mol doet een paar dingen goed om te misleiden en haalt af en toe wat geld uit de pot, sommige kandidaten doen bijna niks voor de pot om verdacht te lijken, andere kandidaten leveren wel wat op maar maken ook foutjes. Hints zitten er in voor allemaal.
Murrmurr schreef:
10-03-2019 09:26

Dat is altijd zo en dat willen de fans ook.
Toen die aanwijzing naar Klaas te duidelijk was, werd iedereen boos
Dat die vlaggen op de zipline niet zijn uitgelegd vind ik echt 'n tekortkoming.
-Darkside- schreef:
10-03-2019 09:44
Dat is altijd zo en dat willen de fans ook.
Toen die aanwijzing naar Klaas te duidelijk was, werd iedereen boos
Dat is natuurlijk ook wel zo. Je wil het niet zeker weten want dan is er ook niks meer aan. Dat is lastig voor de makers.
watdachtjehiervan schreef:
10-03-2019 09:46
Dat is natuurlijk ook wel zo. Je wil het niet zeker weten want dan is er ook niks meer aan. Dat is lastig voor de makers.
Zeker een zware last om te dragen als je iets zeker weet. :'( Al helemaal als je die last met de minderheid moet dragen. Hoorde ik maar bij de meerderheid die het niet zag.
anoniem_309521 wijzigde dit bericht op 10-03-2019 09:52
17.21% gewijzigd
Vind het gewoon jammer dat ze er zo'n publieke aflevering van maken ipv gewoon achter de laatste uitzending door alle molacties te tonen en uit te leggen. Dat publiek voegt helemaal niets toe.
Ik vond de laatste uitzending beetje tegenvallen. Had het na op verkeerde mollen gezeten te hebben toch goed dat Merel de mol was, had die toch wel veel ook op mijn verdachtenlijstje staan.

Er had van mij alleen wel minder aandacht gemogen naar het publiek en meer aandacht voor de opdrachten en molacties/aanwijzingen daarin.
bijvoorbeeld de opdracht met die zipline en schermen, dat van die pin eruit trekken en van de envelop met de twee schermen had ik ook wel uitleg willen zien, dus vond dat stuk toch wel tegenvallen.
Ik vind het ook jammer dat ze weinig laten zien aan molacties. Maar ik denk dat dit bewust is. Als ze zoals jaren terug elke actie helemaal uit leggen en laten zien wordt het voor de nieuwe mol steeds moeilijker om te mollen omdat er al veel gedaan en uitgelegd is en je dus veel sneller door de mand valt.

Ik heb de tvshow met voorgaande mollen gezien en heel veel van hun acties kan je niet nog een keer doen zoals gebarentaal op de groepsfoto een shirt aantrekken met een m erop.

Dus ik denk dat de regie er bewust voot kiest niet alles meer prijs te geven.
Life is like an hourglass glued to the table.
redbulletje schreef:
10-03-2019 09:50
Vind het gewoon jammer dat ze er zo'n publieke aflevering van maken ipv gewoon achter de laatste uitzending door alle molacties te tonen en uit te leggen. Dat publiek voegt helemaal niets toe.
en dit. Tenenkrommend
Robinson schreef:
10-03-2019 08:59
Ik ben benieuwd of ze het idd alleen aan Eva Jinek heeft verteld.
Merels moeder was haar vertrouwenspersoon. Zij wist het dus. Eva Jinek wist het niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven