Hulp / herkenning ?

10-03-2019 15:26 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor jullie reacties.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-03-2019 09:23
Reden: OP verwijderd, maatregelen genomen.
97.77% gewijzigd
Ik zou opletten dat niemand ooit Jeugdzorg belt om je kinderen uit deze ongezonde situatie te halen.

Er hoeft er maar 1 iets op school of bij een vriend(innet)je thuis te vertellen en het kan al prijs zijn ...

Je wil je huwelijk niet kwijt, maar je wil ook je kinderen niet kwijt en in een pleeggezin, neem ik aan.

Daarnaast zie ik het ook gebeuren dat als de gezonde kinderen volwassen zijn ze gewoon hun rug keren.
Op hun 16 of 18de het huis uit en nagenoeg nooit meer terugkeren.
Want totaal geen gezellige of veilige relatie thuis.

Ik neem aan dat je later ook je eventuele kleinkinderen af en toe wil zien opgroeien?

Plus dat ze dus ook nooit een normale relatie aan kunnen gaan, want dat kennen ze niet.
Ramenbars41 schreef:
10-03-2019 18:26

Ik lees hier wat negativiteit richting geloof een kerk,
Grappig dat je dit zo ziet, want ik lees dit helemaal nergens. Ik zie alleen maar reacties met begrip voor je geloof. Hooguit dat je je een beetje erachter verschuilt maar kritisch zijn mag.

Er zijn meer mensen religieus/kerkelijk dan je denkt, of gewoon open-minded en die hebben echt wel begrip voor je religieuze standpunten. Maar tegelijkertijd leven deze mensen wel volop in 2019 en laten ze zich niet zo op de kop zitten door een man. Je kunt nog zoveel actie ondernemen voordat je gaat scheiden, maar als jij ervoor kiest om wegens de schone schijn niet naar de kerk of andere instanties te stappen met je hulpvraag, dan kun je hier echt niet meer hardmaken dat je het belang van je kinderen voorop hebt staan.

Je kiest zogenaamd voor de moeilijke weg, maar dat vraag ik me af want het moeilijkst voor jou is echt aan de bel trekken en juist dat doe je niet. Je bent het je kinderen echter wel verschuldigd.
Bedankt voor al jullie reacties. Stof tot nadenken. Ik ga mijn berichten verwijderen, ivm privacy ☺️
Dat mag niet TO
Lluvia schreef:
10-03-2019 21:08
Je kiest zogenaamd voor de moeilijke weg, maar dat vraag ik me af want het moeilijkst voor jou is echt aan de bel trekken en juist dat doe je niet. Je bent het je kinderen echter wel verschuldigd.
Heel scherp!! :worship:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven