Midlife
vrijdag 1 februari 2019 om 22:21
Hallo allemaal,
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
Hopeloze 50-er hier die advies nodig heeft. Huisje, boompje, beestje dus getrouwd enzo en een kind. En dan ineens kantoortje verderop zit daar een blonde dame van 20 jaar jonger, goddelijke verschijning, intelligent, single en.... nou ja. Kort samengevat: ik ben helemaal hoteldebotel. Maar het kan dus niet, het is zo het bekende verhaal. Het forum staat er vol mee dus we weten al hoe dit afloopt. Ander werk zoeken gaat niet dus de vraag is: hoe kom ik hier overheen? Iemand ervaring of tips? Help. Please?
woensdag 13 maart 2019 om 08:28
Hier voel ik me echt verdrietig door. Naast vervelende oudere mannen in het dagelijke leven die denken lollig te zijn, 'charmant' en leuk met hun flirtpogingen en domme opmerkingen (en dan durven serieus beweren dat ik voor ze zou kunnen vallen... ik ben 24 en denk geen seconde over hun op zo'n manier.), had ik ook ervaring op werk met 1 collega van 48 die serieus een oogje op me had. Alles was er vervelend aan. Tuurlijk mag een man je knap vinden. Maar om dan diegene er zo me lastig te vallen.. wat me het meest naar liet voelen is het idee dat hij (en andere mannen) dacht dat het voor mij een optie zou kunnen zijn. Dat het een optie zou zijn dat ik voor hem zou vallen. Hij zit helemaal niet in mijn belevingswereld en al helemaal niet op romantisch gebied of aantrekking! Ik voelde zijn ogen in mijn rug prikken en voelde me zo opgelaten, ik lette heel erg op mezelf want als ik maar iets zei of dichtbij langs hem liep kwam hij langs om 'gezellig' te praten. Ik voelde mezelf behoorlijk vies. Uiteindelijk een baan gevonden met collegas die wel helder konden nadenken of tenminste respect en begrip hadden.
"Wie weet verovert hij je alsnog. Hij is grappig en een man met ervaring, wilt elke vrouw toch"
Oh zo vol met hun ego
dat maar volhouden en echt denken dat het zou kunnen en uberhaupt een optie is voelt heel ziekelijk en naar aan. Maakte me van binnen zo boos en verdrietig, maar ik kon en kan er niks aan doen. Dat laat je je voelen alsof je niet een serieus mens bent die er toe doet
"Wie weet verovert hij je alsnog. Hij is grappig en een man met ervaring, wilt elke vrouw toch"
Oh zo vol met hun ego
woensdag 13 maart 2019 om 14:08
Misschien moet Koos zich eens inleven in een vrouwelijke collega van goed 20 jaar ouder en dat zij fantasietjes heeft dat ze hem vooroverbuigd over de kantoortafel en hem lekker pakt met een voorbind-dildo. Waarop ze (de oudere vrouwelijke collega van dik in de 70) kreunend en spuitend in gedachte op hem klaarkomt. En dat op een dag aan hem komt vertellen hoe week ze toch in de knietjes van hem wordt. En dan lekker veel en vaak naar Koosje loeren.
En Koos, lekker he, dat gevoel van begeerd worden door een vrouw van je moeders leeftijd. Hmmmm, je gaat er dansend van naar je werk.
En Koos, lekker he, dat gevoel van begeerd worden door een vrouw van je moeders leeftijd. Hmmmm, je gaat er dansend van naar je werk.
woensdag 13 maart 2019 om 14:22
Dames toch. Ik snap best dat het vervelend is en ongemakkelijk enzo, maar sommige opmerkingen hier gaan best ver. Ben blij dat ik niet de enige ben in elk geval. Sorry voor de overlast allemaal.
Het advies "leef je eens in" wil ik dan ook graag aan een aantal van jullie met snerende reakties teruggeven.
Ik heb het idee dat ik zoveel mogelijk open en eerlijk probeer dit "probleempje" op te lossen en ja, dan maak ik een fout. Ik slaap er al anderhalve maand niet van. Om me dan weg te zetten als een ouwe lompe geile viezerik met een te groot ego en zonder gevoel gaat best een beetje ver.
Het advies "leef je eens in" wil ik dan ook graag aan een aantal van jullie met snerende reakties teruggeven.
Ik heb het idee dat ik zoveel mogelijk open en eerlijk probeer dit "probleempje" op te lossen en ja, dan maak ik een fout. Ik slaap er al anderhalve maand niet van. Om me dan weg te zetten als een ouwe lompe geile viezerik met een te groot ego en zonder gevoel gaat best een beetje ver.
woensdag 13 maart 2019 om 14:25
je hebt hier ge lezen dat je je object van liefde erbuiten had moeten laten. Daar had je schijt aan omdat je hoopte op wederzijdsheid. Geen moment heb je aan haar gedacht of aan je vrouw. Het ging alleen maar om Koning Koos. Dus dat je slecht slaapt is terecht. Het is echt ontzettend kloten om je leuke werkplek te moeten opgeven omdat je oude collega op je geilt en je dat heeft opgebiecht. Je kan niks meer doen zonder bang te zijn dat je hem verkeerde signalen geeft.KoningKoos201 schreef: ↑13-03-2019 14:22Dames toch. Ik snap best dat het vervelend is en ongemakkelijk enzo, maar sommige opmerkingen hier gaan best ver. Ben blij dat ik niet de enige ben in elk geval. Sorry voor de overlast allemaal.
woensdag 13 maart 2019 om 14:26
Schat, je bent niet verliefd, je wordt gewoon ontzettend opgewonden van haar. Je kent haar immers niet eens. Waarom lig je daar wakker van? Zou je echt een relatie met haar willen? Kerst vieren? Op vakantie? Of gewoon lekker pakken en meer niet?KoningKoos201 schreef: ↑13-03-2019 14:22Dames toch. Ik snap best dat het vervelend is en ongemakkelijk enzo, maar sommige opmerkingen hier gaan best ver. Ben blij dat ik niet de enige ben in elk geval. Sorry voor de overlast allemaal.
woensdag 13 maart 2019 om 14:33
"Om me dan weg te zetten als een ouwe lompe geile viezerik met een te groot ego en zonder gevoel gaat best een beetje ver."
Zo blind hahaha. Heeft geen enkel idee wat voor gestoord gedrag en gedachtengang dit allemaal is. Ergens best zielig dat iemand 50+ jaar leeft en dan nog besef heeft van een 11 jarig joch. Sorry koos, ik krijg hier heel erg plaats vervangende schaamte van. Wat een mensen bestaan er. En dit kan iemands vader zijn of zelfs opa, yikees.
Zo blind hahaha. Heeft geen enkel idee wat voor gestoord gedrag en gedachtengang dit allemaal is. Ergens best zielig dat iemand 50+ jaar leeft en dan nog besef heeft van een 11 jarig joch. Sorry koos, ik krijg hier heel erg plaats vervangende schaamte van. Wat een mensen bestaan er. En dit kan iemands vader zijn of zelfs opa, yikees.
woensdag 13 maart 2019 om 14:44
Precies dat dus. Je dacht niet aan wat jouw bekentenis met haar zou doen, je hoopte stiekem dat ze hetzelfde voor jou zou voelen.S-Meds schreef: ↑13-03-2019 14:25je hebt hier ge lezen dat je je object van liefde erbuiten had moeten laten. Daar had je schijt aan omdat je hoopte op wederzijdsheid. Geen moment heb je aan haar gedacht of aan je vrouw. Het ging alleen maar om Koning Koos. Dus dat je slecht slaapt is terecht. Het is echt ontzettend kloten om je leuke werkplek te moeten opgeven omdat je oude collega op je geilt en je dat heeft opgebiecht. Je kan niks meer doen zonder bang te zijn dat je hem verkeerde signalen geeft.
Je vrouw doet er blijkbaar helemaal niet toe hierin.
Het was nog een optie geweest om je verliefdheid op te biechten aan je vrouw en je collega er helemaal buiten te laten. Je wilde immers niet vreemdgaan?
Of je een vieze oude man bent weet ik niet, maar je bent wel enorm grens overschrijdend.
woensdag 13 maart 2019 om 15:26
Er is niks 'vies' aan leeftijdsverschil. Er is wel iets 'vervelend' aan een veel oudere, getrouwde, collega die ondanks alles hoopt een kansje te maken. Vooral als jij die collega niet ziet zitten.schaapwolf schreef: ↑13-03-2019 14:50Meiden meiden, geef die man wat lucht. Hij moet haast chemisch gecastreerd worden als ik het zo lees.
Er is niks 'vies' aan leeftijdsverschil.
woensdag 13 maart 2019 om 17:50
mee eens, Maar er is wel iets mis met de eerlijkheid naar zijn vrouw toe.. En het feit dat hij een jongere collega met zijn geiligheid opzadelt...schaapwolf schreef: ↑13-03-2019 14:50Meiden meiden, geef die man wat lucht. Hij moet haast chemisch gecastreerd worden als ik het zo lees.
Er is niks 'vies' aan leeftijdsverschil.
woensdag 13 maart 2019 om 18:10
Ach gut, word je zo slecht behandeld door ons. Nee, koningkoos, wie kaatst kan de bal verwachten. Jij hebt je collega lastiggevallen met jouw belachelijke fantasietjes over haar. Jij hebt je eigen vrouw ermee belast. Van een vijftigplusser verwacht je dat die in staat is te relativeren, zichzelf te vermannen, te bedenken dat het belachelijk is om op die manier naar een collega te kijken. Al dan niet met behulp van een koude douche.KoningKoos201 schreef: ↑13-03-2019 14:22Dames toch. Ik snap best dat het vervelend is en ongemakkelijk enzo, maar sommige opmerkingen hier gaan best ver. Ben blij dat ik niet de enige ben in elk geval. Sorry voor de overlast allemaal.
Mannen van jouw leeftijd kunnen best charmant zijn. Door liefdevol en met respect over hun vrouw te spreken bijvoorbeeld.
woensdag 20 maart 2019 om 05:02
Hoi Ziels,Zielsverwant schreef: ↑12-03-2019 13:53Hopelijk heb jij dit bij jezelf gehouden.
Wat is je bedoeling van het delen met je vrouw?
Dat het nieuws niet fijn is dat had ik je al verteld. Het is belangrijk hoe je nu reageert.
Heb jij spijt?
Kan jij kijken naar je eigen bijdrage voor deze situatie?
Als jij dit kan laten zien en je eigen gedrag kan evalueren zonder de andere schuld te geven, loop je de kans dat de verwerking van je nieuws makkelijker zou verlopen.
Bedenkt dan hoe jij het zou vinden als je vrouw je zulke nieuws zou vertellen?
Als eerste vind ik je benadering heel prettig. Je hebt me aan het denken gezegd en hoewel ik het nog voor me uit aan het schuiven was vond ik wel dat je een punt had en dat het er uit moest.
Uiteindelijk in een ruzie waarbij vrouwlief aangaf zo niet verder te willen moest ik wel omdat het zo ook niet verder kon. Vrouwen hebben een zesde zintuig. Dus dat er iets was voelde ze al wel, alleen was nu ook duidelijk wat precies. Sloeg in als een bom.
Spijt heb ik niet, dat kan ook niet echt voor iets wat je overkomt. Wel van hoe ik alles heb aangepakt. Voor mij werkt het " ervan genieten en wachten tot het overgaat" niet. Hoe meer ik ervan genoot, hoe erger het werd. En over ging het al helemaal niet. Ik merkte ook dat ik dat gevoel diep van binnen ook helemaal niet kwijt wilde. Het beste werkt het om alle contact te verbreken en er niet aan proberen te denken. Dat gaat alleen niet heel makkelijk op je werk.
We hebben heel veel gepraat. Over wat er wel en niet goed zit. Over hoe het kan gebeuren. Over of er nog vertrouwen is. De kans op herhaling. Het zal vast goedkomen hoewel het nu een zooitje is. Het lucht wel op, aan beide kanten.
Heb nog wel een paar linkies gevonden die kunnen helpen... die had ik al wel eerder gelezen willen hebben.
https://mannengeheim.nl/verliefd-op-een-ander/
https://www.tripleimpact.nl/artikel/ver ... and-donts/
Bedankt voor je wijze woorden!
woensdag 20 maart 2019 om 18:28
KoningKoos, vrouwen zijn inderdaad niet gek als het op dat soort dingen aankomt. Ik heb min of meer hetzelfde meegemaakt met mijn inmiddels ex-man. Namelijk dat mijn man (midden 40) verliefd is geworden op zijn collega. Welliswaar niet zo belachelijk jong, maar van dezelfde leeftijd. Ik kon het gewoon aan mijn water voelen dat er iets was. Ik was toch niet gek??? Mijn ex-man heeft lang in alle toonaarden ontkend en uiteindelijk na een ruzie mij opgebiecht dat hij al een jaar verliefd is op zijn collega. Wat overigens wederzijds was.
Het punt is, het is niet 'zomaar' een dingetje en ook al lijkt het ongevaarlijk, het wordt een bom onder je relatie. In jouw geval heb je het geluk dat de andere partij geen interesse heeft, dus dat is waarschijnlijk een domper op je vlinders en hopelijk komen ze mede daardoor stil te liggen. Maar alsjeblieft, investeer in je relatie en probeer erachter te komen waardoor je nu zo gevoelig bent voor deze andere vrouw. Ergens heb je blijkbaar behoefte aan ontsnappen aan je realiteit?, aan bevestiging?, aan aandacht?, aan?
Nogmaals, het is niet 'fout' om gevoelens te ontwikkelen voor een ander. Maar wel hoe je ermee omgaat.
En ik had laatst een gesprek met mijn ex over aandacht van andere (vooral 10+jaar oudere) mannen en dat ik dit eigenlijk strontvervelend vind. Mijn ex begreep niet zo goed waarom en dacht dat ik het ook als een compliment kon opvatten. Dat klinkt leuk en zou misschien zo zijn als het af en toe eens zou gebeuren. Maar het is vooral irritant, omdat het zó vaak gebeurt. Niet omdat ik zo knap ben ofzo. Maar omdat mannen vanaf een bepaalde leeftijd gewoon een beetje sneu worden en denken dat elke vriendelijke glimlach van een gemiddeld aantrekkelijke vrouw een verkapt signaal van interesse is. Dodelijk vermoeiend! En rete irritant als je zelf een jonge aantrekkelijke vrouw bent die echt wel wat beters kan krijgen dan iemand in de leeftijd van haar vader en nu ook nog eens rekening moet gaan houden met al die geile kerels om haar heen die overal dingen zien die er niet zijn. Wat dat betreft mogen jullie van mij allemaal massaal je lul om je oren knopen. Dat houdt de focus hopelijk bij de zaken waar het om gaat.
Het punt is, het is niet 'zomaar' een dingetje en ook al lijkt het ongevaarlijk, het wordt een bom onder je relatie. In jouw geval heb je het geluk dat de andere partij geen interesse heeft, dus dat is waarschijnlijk een domper op je vlinders en hopelijk komen ze mede daardoor stil te liggen. Maar alsjeblieft, investeer in je relatie en probeer erachter te komen waardoor je nu zo gevoelig bent voor deze andere vrouw. Ergens heb je blijkbaar behoefte aan ontsnappen aan je realiteit?, aan bevestiging?, aan aandacht?, aan?
Nogmaals, het is niet 'fout' om gevoelens te ontwikkelen voor een ander. Maar wel hoe je ermee omgaat.
En ik had laatst een gesprek met mijn ex over aandacht van andere (vooral 10+jaar oudere) mannen en dat ik dit eigenlijk strontvervelend vind. Mijn ex begreep niet zo goed waarom en dacht dat ik het ook als een compliment kon opvatten. Dat klinkt leuk en zou misschien zo zijn als het af en toe eens zou gebeuren. Maar het is vooral irritant, omdat het zó vaak gebeurt. Niet omdat ik zo knap ben ofzo. Maar omdat mannen vanaf een bepaalde leeftijd gewoon een beetje sneu worden en denken dat elke vriendelijke glimlach van een gemiddeld aantrekkelijke vrouw een verkapt signaal van interesse is. Dodelijk vermoeiend! En rete irritant als je zelf een jonge aantrekkelijke vrouw bent die echt wel wat beters kan krijgen dan iemand in de leeftijd van haar vader en nu ook nog eens rekening moet gaan houden met al die geile kerels om haar heen die overal dingen zien die er niet zijn. Wat dat betreft mogen jullie van mij allemaal massaal je lul om je oren knopen. Dat houdt de focus hopelijk bij de zaken waar het om gaat.
donderdag 21 maart 2019 om 10:29
KoningKoos201 schreef: ↑20-03-2019 05:02Hoi Ziels,
Als eerste vind ik je benadering heel prettig. Je hebt me aan het denken gezegd en hoewel ik het nog voor me uit aan het schuiven was vond ik wel dat je een punt had en dat het er uit moest.
Uiteindelijk in een ruzie waarbij vrouwlief aangaf zo niet verder te willen moest ik wel omdat het zo ook niet verder kon. Vrouwen hebben een zesde zintuig. Dus dat er iets was voelde ze al wel, alleen was nu ook duidelijk wat precies. Sloeg in als een bom.
Spijt heb ik niet, dat kan ook niet echt voor iets wat je overkomt. Wel van hoe ik alles heb aangepakt. Voor mij werkt het " ervan genieten en wachten tot het overgaat" niet. Hoe meer ik ervan genoot, hoe erger het werd. En over ging het al helemaal niet. Ik merkte ook dat ik dat gevoel diep van binnen ook helemaal niet kwijt wilde. Het beste werkt het om alle contact te verbreken en er niet aan proberen te denken. Dat gaat alleen niet heel makkelijk op je werk.
We hebben heel veel gepraat. Over wat er wel en niet goed zit. Over hoe het kan gebeuren. Over of er nog vertrouwen is. De kans op herhaling. Het zal vast goedkomen hoewel het nu een zooitje is. Het lucht wel op, aan beide kanten.
Heb nog wel een paar linkies gevonden die kunnen helpen... die had ik al wel eerder gelezen willen hebben.
Bedankt voor je wijze woorden!
Beste KoningKoos201,
Fijn te lezen dat jij toch had besloten om jouw geheim je vrouw te vertellen. Alhoewel zoals ik het lees is dit niet echt je eigen bijdrage, wel het gevolgd daarvan.
Je laat je door toeval erg veel leiden!
Hoe zit met je bewustwording van je behoeften, zicht op dat wat belangrijk voor je is en controle over je keuze in je leven?
Ik hoop dat het voor jou nu duidelijk is geworden dat jij (jullie) aan je relatie thuis moet werken. Een fijne relatie hebben en plezier behouden in een relatie komt niet vanzelf. Daar heb jij je eigen aandeel aan. Alsmede aan het slecht gaan van je relatie. Wees bewust dat je partner ook behoeften heeft. Je partner is niet onderdeel van je huis en je dagelijkse leven maar een speler erin zoals jij!
Jouw uitspraken hebben me die indruk gegeven.
Maar zolang jij met je partner "open en eerlijk" over alles kunt praten en twisten/ mening verschillen kunt uitpraten ben jij op weg naar meer begrip voor elkaar.
Ik hoop dat jij de tijd neem om je eigen aandeel in je relatie te gaan onderzoeken.
Ik heb beide artikels gelezen. Ik vond ze beiden interessant.
Mannengeheim artikel geeft je meer inzicht in hoe je je behoefte voor jezelf inzichtelijk kunt krijgen om een goede relatie aan te gaan.
Dit artikel vind ik erg goed. Het boek "Het bezoek" ga ik lezen. Ik vind erg interessant dat wat de psycholoog te zeggen heeft.
Veel succes met je bewustwordingsproces!
donderdag 21 maart 2019 om 19:08
Ik kan er meer mee dan met jouw snoeiharde kritieken en commentaren. Je zal wel gelijk hebben maar voor jou geldt: je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.
donderdag 21 maart 2019 om 19:10
ik hoef geen vliegen te vangen, ik ben blij dat ik op een leeftijd ben dat de oudere mannen me niet meer lastig vallen omdat die leeftijdscategorie inmiddels dood is.KoningKoos201 schreef: ↑21-03-2019 19:08Ik kan er meer mee dan met jouw snoeiharde kritieken en commentaren. Je zal wel gelijk hebben maar voor jou geldt: je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.
donderdag 21 maart 2019 om 19:50
Wat een vreselijk zijensokkengedoe zeg. Met een of ander lulkoekwebsiteje als inspiratie je lekker blijven wentelen in de gedachte dat je er allemaal ook maar slachtoffer van bent, dus of we je even met handschoentjes aan willen behandelen.KoningKoos201 schreef: ↑21-03-2019 19:08Ik kan er meer mee dan met jouw snoeiharde kritieken en commentaren. Je zal wel gelijk hebben maar voor jou geldt: je vangt meer vliegen met stroop dan met azijn.
Beter laat dan nooit, dus kweek eens ruggengraat waar nu pudding zit en laat om te beginnen vrouwen die je dochter hadden kunnen zijn gewoon met rust. Deal zelf met je idiote fantasietjes. Er zijn nul excuses om hen lastig te mogen vallen.
dinsdag 4 juni 2019 om 18:33
Ik heb ca. 3 weken geleden weer eens een 15 jaar oudere kerel moeten vertellen dat de aantrekking niet wederzijds is. Hoewel ik toch dacht echt wel duidelijk te hebben gemaakt dat ik NIET op oudere mannen val, bleef de beste man me maar mistig aankijken en ja hoor, ik kon er op wachten. Meneer pakte me wel heel erg ondubbelzinnig vast, waarna ik heb gezegd geen interesse te hebben. Dat vond hij erg jammer, want hij had andere signalen opgepikt. HOE dan? Vraag ik me echt af. Als ik letterlijk meermaals heb gezegd: ik val niet op oudere mannen dan mijn eigen leeftijd en hij weet hoe oud ik ben, waarom is dat geen duidelijke taal?
Nu vind ik het zo vervelend dat ik hem telkens tegenkom, dat ik hem ontloop en daarvoor dus ook dingen laat schieten waar ik wel zin in gehad zou hebben.
Sorry Koos, maar je biecht naar de jongere vrouw toe heeft flink wat ergernis bij me losgemaakt. Mijn algemene advies is: doe het niet en laat eventuele verliefdheidsbiechts over aan de jongere partij. Maar belast als oudere partij geen veel jonger iemand hiermee. De kans dat deze zich hier vervelend onder voelt is vele malen groter.
Nu vind ik het zo vervelend dat ik hem telkens tegenkom, dat ik hem ontloop en daarvoor dus ook dingen laat schieten waar ik wel zin in gehad zou hebben.
Sorry Koos, maar je biecht naar de jongere vrouw toe heeft flink wat ergernis bij me losgemaakt. Mijn algemene advies is: doe het niet en laat eventuele verliefdheidsbiechts over aan de jongere partij. Maar belast als oudere partij geen veel jonger iemand hiermee. De kans dat deze zich hier vervelend onder voelt is vele malen groter.
dinsdag 4 juni 2019 om 19:47
Hier idem. Ik ging op een gegeven moment niet meer naar de wc omdat ik in alles werd gevolgd door zo'n mannelijke collega. In een gesprek heeft die man opgebiecht dat hij wist wanneer ik een bepaald kledingstuk droeg, mijn haar los droeg en hij botste zo nu en dan ook "per ongeluk" tegen me op. Bah wat voelde ik me vies na dat gesprek.diyer schreef: ↑12-03-2019 14:11Ik vind het ook rot voor je collega trouwens. Het geeft je vaak een onprettig ongemakkelijk gevoel als er een oudere collega op je zit te geilen. Heb het ook 1 keer meegemaakt en ik wilde liever die man niet meer onder ogen komen. Ik was me overbewust van mezelf, me de hele tijd afvragend of wat ik deed voer voor hem was. Zeer ongemakkelijk en het heeft mijn werkplezier echt een tijd vergald. Echt, jonge meiden, jonge vrouwen zitten 9 vd 10 keer echt niet te wachten op een sneue vent van vijftig die een jeukend kruis heeft. En daar ben je voor gewaarschuwd. Dus best arrogant om je collega er dan toch mee lastig te vallen. En je bent een duidelijk slechte signaallezer. Want je was behoorlijk overtuigd vd wederkerigheid ervan. Ook al schreven we ongeveer allemaal dat je collega reageerde met niks anders dan onschuldig bedoelde vriendelijkheid naar jou toe. Maar jij hebt een te groot ego om dat te willen geloven.
.