Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 13 maart 2019 om 14:40
Hoe zo tijdens het pellen?Betty_Slocombe schreef: ↑13-03-2019 12:57Moeder de vrouw natuurlijk. Kan mooi van de keukentafel, tijdens het garnalen pellen.
https://www.youtube.com/watch?v=pSAwQxK06pQ
woensdag 13 maart 2019 om 14:44
Als ik het kotsbakkie had kunnen vinden had ik je die aangegeven.
Je zult het gewoon van de vloer moeten opruimen
woensdag 13 maart 2019 om 14:48
Jakkes.
Mijn opvoeding werkt me hier toch tegen.
Ik laat te pas en te onpas anderen voorgaan.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
woensdag 13 maart 2019 om 14:50
Ja ik had het gelezen en moest ook braken.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 13 maart 2019 om 14:56
Weet je wat, ik ben soms nog steeds boos dat sommige mensen er niet meer zijn. En dat zal dom zijn, of onvolwassen, maar het is wel zo. Dit soort zijige oneliners kregen wij vroeger vaak te horen van mensen die dachten dat ze iets moesten zeggen, terwijl ze beter gewoon over het weer hadden kunnen praten.
woensdag 13 maart 2019 om 15:15
Ik vond het juist een vrij neutraal geformuleerde zin over dat we nou eenmaal allemaal een keer doodgaan.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
Week 32 van de Extremely Demotivational Calendar
woensdag 13 maart 2019 om 15:16
HeerlijkLady*Voldemort schreef: ↑13-03-2019 15:03Ja.
En van het concert des levens heeft niemand een program.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
woensdag 13 maart 2019 om 15:20
Zolang die ander die pb niet opent blijft ie in jouw postvak staan.DuchessMeganMarkle schreef: ↑13-03-2019 15:16Mods, mijn PB werkt niet, ik probeer al sinds gisteravond een PB te versturen.
Appreciate the little things in life. They're all you'll ever achieve.
woensdag 13 maart 2019 om 15:40
Dit. Of het gewoon zegt zoals het is zonder zalvende woorden.Pipistrello schreef: ↑13-03-2019 15:22Ik heb liever dat iemand zijn/haar mond houdt als er alleen maar zo'n stom cliché/spreuk uit komt.
Ik heb bij de mensen die me dierbaar waren en dood zijn vooral opluchting gevoeld.
Wel leuk, overdag is de bioscoop de verzamelplek voor bejaarden en psychiatrisch patiënten.
woensdag 13 maart 2019 om 15:42
woensdag 13 maart 2019 om 15:43
Pampus is voor mij best ver.
woensdag 13 maart 2019 om 15:50
Vooraan natuurlijk. De hemel is van chocolade, no way dat ik niet de eerste in de rij ben.
Life is short. Eat dessert first.