Wat eet jij op dit moment? Deel 16

26-09-2018 21:03 3003 berichten
Hier schrijven we weer verder over ons eten en zoveel meer...
Wil je meeschrijven, dan ben je van harte welkom.
Hier vind je het vorige topic eten/wat-eet-jij-op-dit-moment-deel-15/ ... 400911/120
Eet smakelijk allemaal! Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Zenzeo,als het goed is heb je pb.

Viva, poef :proud:

Ik heb nog een "huzarensalade"van bloemkoolrijst gemaakt,je mist de aardappel echt niet.Vriend lust geen bloemkool maar vond dit erg lekker.

Thee,weer lekker naar naailes vanavond?

Chris,hier waait het ook weer behoorlijk! Stom weer! Maar lekker op tijd naar bed met een boek.
coetje wijzigde dit bericht op 12-03-2019 20:54
9.47% gewijzigd
Thanks Coetje, ik heb je berichtje opgeslagen. Dus als je hem wilt aanpassen, dan kan dat. Ik zal morgen proberen om je een pb te sturen.

Nu ga ik met een slaappil proberen wat bij te tanken.

Welterusten allemaal!
Truste Viva.
coetje maak jij die bloemkoolrijst zelf of koop je die kant en klaar?

Inderdaad fijn met n boek in bed. Ben wel even klaar met dit weer,
Trusten .allemaal lekker slapen.
Alles komt goed. :bye:
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Goedemorgen,

Chris,ik koop dat kant en klaar.Nu bij de lidl in de aanbieding.Ik vries het soms ook in en gebruik het dan bevroren.
Heb gelezen dat bonduelle het nu ook heeft uit de vriezer maar die heb ik nog niet geprobeerd.

Vandaag werken,ontbijt koffie en 2 crackers met kaas,voor de lunch wat huzarensalade met rauwkost mee.

Fijne dag allemaal!!
Goedemorgen. Ik hoor daar de laatste tijd steeds over coetje bloemkoolrijst.
Zit er ook n bloemkool smaak aan?

Ontbijt uitsmijter Ros. Nu is de rosbief op.kun je ook geen dagen bewaren . Ook nog n rozijnenbol gegeten. En koffie.

Vanmiddag komt n nichtje bij mij. Moet haar even helpen boeken op de ereader te zetten ,

Ik hoop dat het goed met iedereen gaat, viva nog wat geslapen?
Verder voor iedereen n :hug:
Het waait en regent nog steeds. Dat zal ergens anders in het land niet veel beter zijn .
Spelt brood met kaas en ham. Verse sinaasappelsap en nu een kop koffie.

Het duurde even voordat ik mij over kon geven aan die slaappil. Maar daarna lekker geslapen.
Coetje, als het goed is heb je een pb.
Twee bruine bolletjes met brie. Lekker!
P.B .werkt meestal niet. Als je ooit n bericht al eerder geplaatst hebt .lukt het wel zo als nu bij zenzeo en mij. Alleen zie ik deze berichten er drie keer staan. Lang leve het forum. 😀
Geen pb Viva,wel van Zenzeo.
Daar reageer ik later vandaag op,beetje druk nu.
Misschien gek, maar ik heb weer een visstoofpotje gemaakt. Vond het gisteren erg lekker en ik had nog tomaten en een halve courgette (en diepvries moot kabeljauw).
Alleen meer Mme Jeanette erdoor en nu oregano en peterselie.
O de mme Jeanet is voor mij wel te heet ZZ maar gelukkig had je dingen nog in huis en smaakte het. Goed te horen. Beetje op krachten blijven. Heb je geen thuiszorg meer?
Zal eens gaan zoeken naar je topic Wally.
Gisteren idd weer naailes gehad, start nu met een bloes/top maar had even hulp nodig want kon 1 patroondeel niet vinden op het raderblad. Ik at beetje patat, bamischijf en een knakworstje. Straks eet ik hamlap klaargemaakt als draadjesvlees, aardappel en snijbonen maar heb het vlees beetje laat opgezet dus even zien hoe laat ik kan eten. Heb eigenlijk wel trek. Tussen de middag een grote baguette en ondanks dat die vers kwam van 'de Turk' toch even opgepiept in de oven. Vanmiddag een gevulde koek bij de thee. Coetje, zag dat jij ook lid was een fb groep mbt eten. Wilde je er vorige week voor uitnodigen maar vergat maar je bent dus al lid. Heb je al wat geplaatst daar met foto?
Verder weinig nieuws, alleen dat ik de regen en rukwinden spuugzat ben maar dat zal wel gelden voor het grootste deel van Nederland.
VL big :hug:
Chris ik vond de sinaasappels meer dan oké, vanochtend weer een paar gehaald.
Vergat nog, vanochtend kwam er iemand bij me op de koffie en die bracht zomaar 2 bossen tulpen voor me mee. Twee soorten dus leuk een vaas op het dressoir en een op de salontafel.
Gewoon eten wat je lekker smaakt zenzeo.al eet je het ook de hele week.

Zijn ook lekker thee.al had ik er vanmiddag een tussenzitten die iets aan de zure kant was, maar ik vind al snel iets zuur. te scherp .of te zout.
Had ook mandarijnen mee genomen , ook goed.

Vanmiddag n paar plakjes baklever gegeten. .beetje rijstepap .zelf gemaakt.
Straks nog n beetje fruit. . :bye:
Broodje pulled pork met coleslaw
Gezellig Thee een bloemetje,ik neem die iedere week mee voor mezelf.

Zenzeo,je hebt pb terug.
En lekker eten wat je goed smaakt hoor.

Kinderen aten aardappels,sperciebonen en een gehaktbal.
Ik had nog een kliekje thais.
Boboti voor man en mij.
Kinderen poffertjes met poedersuiker.

Coetje, jammer dat het pb niet gelukt is. Misschien probeer ik het later nog een keer via die andere weg.

Chris, inderdaad lang leven het viva forum :-(

ZZ, lekker eten waar je zin in hebt hoor! Slaat het kuurtje al een beetje aan?

Thee, fijn je hier weer te lezen! En wat lief van die mensen. Een bloemetje doet het altijd goed.

Wally, hoe gaat het met jou vandaag?

Naar de rest zwaai ik even :hello:
Ben moe en een beetje chagrijnig. Mijn oudste vroeg vanavond of ik last had van 'mama gedoe' :hihi: als ik nou eens wist waar ze het over had haha .... Maar kreeg wel direct een dikke knuffel :love:
Leuk die tulpen, Thee! Hoe is het met de zomerjas?
Coetje: gelezen en gereageerd.
Viva: ik denk dat de kuur wel goed gegaan is, maar het hoesten houdt niet op en inmiddels geeft dat flink pijn in mijn borstkas.
Balen!
Goedemorgen,

Wat een triest weer!
Ik moest vanochtend eerst bloed laten prikken en naar de huisarts,vanuit daar meteen doorgereden naar mijn werk en daar mijn ontbijt op.Koffie en 2 koolhydraatarme boterhammen met rauwe ham.
Nu een thee om warm te worden.

Viva,geen verplichting hoor,kijk maar of je iets kwijt wil.

Voor iedereen een :hug: en een fijne dag!
goedemorgen
Het is hier hondenweer .
Thee fijn he een bos bloemen . En nog een leuk project voor de boeg , is het de bedoeling dat je ooit deze kleren gaat dragen .
zenzeo als je het lekker vind waarom niet . het is tenslotte jij die moet eten .Het gaat al een stukje beter zo te horen .
Viva ik heb mijn oude ik terug gevonden , er is weer vrede in mijn lichaam en geest . maar ik moet oppassen , ik heb de neiging om mijzelf weer binnen te houden . Dat sociale contact is het enige waar ik een hekel aan heb , ik leef liever op mijn eiland weg van de buitenwereld . fijn om te horen dat je medicatie neemt om te slapen .
Voor ieder een klestnatte en een fijne dag
Goedemorgen. Fijn om te horen Wally dat het wat beter met je gaat..

Ja zenzeo alles gaat je pijn doen van dat hoesten.je krijgt er gratis en voor niks ook n flinke spierpijn bij in je ribbenkast.

Volgens de berichten gaat het vanaf maandag voorjaar worden.maar ik verheug mij nog maar nergens op .eerst zien .dan geloven.

Ontbijt Turks brood met peperpate. meerdere soorten kaas.en koffie.
Straks n lekkere sinaasappel appel.
Gezellige dag allen ❤️
vanavond schaft de pot kip in tomaten paddestoelensaus met gebakken patatjes en salade .
ZZ de jas is nog steeds knoop en knoopsgat loos :proud: maar heb komende week geen naailes dus 2 weken tot volgende les en dan moeten iig de knoopsgaten gemaakt zijn (vind ik). Hoe is het met de (spier)pijn en heeft de cardioloog je maandag nog gebeld of staat er weer een afspraak?
Lekkere maaltijd vanavond Wally, ik wil wel aanschuiven!
Lunch was een grote maisbaguette 1/2 met kaas en 1/2 met hagelslag en een sinaasappel. Nu is het droog dus ik wandel even naar Lidl voor nieuwe sinaasappels en druiven.
Vanavond eet ik bami.
Fijne middag allemaal!
De cardioloog is ervan uitgegaan dat mijn hoofdbehandelaar (internist) eea opvolgde. Dat deed hij ook wel, maar niet erg intensief. Meer van "nou nou, dat was wat".
In april zie ik de cardioloog weer.
Dan heb ik ook een operatie, met voorafgaand radiologisch onderzoek en de anesthesioloog.
En jullie maar mopperen op die steeds duurder wordende ziekteverzekering, haha!!

Net een bolletje brie op.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven