Centraal Moderatortopic

26-11-2018 14:43 3008 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

In dit topic kun je terecht met je verzoekjes voor de moderators zoals het wijzigen van topictitels, sluiten van topics, anonimiseren van accounts etc.

Het is natuurlijk ook mogelijk om een melding van een topic of een specifieke posting te maken d.m.v. het toverstafje. Dit toverstafje kun je vinden aan de rechterbovenkant van een topic, of rechtsonder een posting. Daarnaast kun je ons ook bereiken per e-mail: forum@viva.nl

Off-topic berichten en berichten over beleid zijn op dit topic niet toegestaan. Het forumbeleid, waar iedere gebruiker bij aanmelding mee akkoord is gegaan, is door Sanoma vastgesteld en geen onderwerp van discussie. Daarom hoort dit niet op het forum thuis. Wanneer er toch off-topic berichten geplaatst worden, zullen wij deze verplaatsen naar het Napraattopic.

Mocht je een vraag hebben over genomen beslissingen, of de uitvoering van het beleid kun je ons een e-mail sturen op bovenstaand e-mailadres. Elke mail zal in behandeling worden genomen en worden beantwoord.

Handig om te weten:

Algemene voorwaarden en de huisregels
https://www.viva.nl/huisregels/

Veel gestelde vragen over het beleid:
https://www.viva.nl/moderatorbeleid/

Het vorige deel van het CM topic
overig/centraal-moderatortopic/list_messages/426421

Bantopic
overig/bantopic/list_messages/235701

Topic om na te praten over beleid, bans etc zodat dit topic gebruikt kan worden voor vragen etc.
overig/napraattopic-deel-113/list_messages/443976

Waar meld je een bug op het Viva forum?
overig/bugtopic/list_messages/396233

Twee wekelijkse update
overig/community-manager-topic/list_messages/403603

Hier vind je alle linkjes naar de 2e pagina van alle pijlers:
overig/kijk-hier-voor-de-linkjes-naar-d ... =4&style=4

Maak een melding van de bug per mail naar communitymanager@viva.nl o.v.v. bug viva forum. Vermeld in je mail altijd de url van waar je het probleem bent tegen gekomen, de browser die je gebruikt, welk device je gebruikt (tablet, mobiel of desktop) en stuur indien mogelijk ook een screenshot mee. Zo kunnen wij het probleem snel terugvinden en oplossen. Uiteraard zullen we alle mails beantwoorden en je ook laten weten of de bug al eerder gemeld is.

Vragen over de huisregels en het beleid kun je stellen aan forum@viva.nl.

Mochten er problemen zijn met banners, dan willen we je graag vriendelijk verzoeken om even een mailtje te sturen naar forum@viva.nl, zodat we hier zo adequaat mogelijk op kunnen reageren en het forummen voor iedereen even prettig kan verlopen.

Met vriendelijke groet,

Moderators Viva forum
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 15-04-2019 11:46
5.83% gewijzigd
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Ik kan op psyche niet op pagina 2 komen en daar staat een topic waar ik in wil reageren.
Moire schreef:
14-03-2019 23:22
Ik kan op psyche niet op pagina 2 komen en daar staat een topic waar ik in wil reageren.

psyche/list_topics/16/1
Trotter schreef:
14-03-2019 23:26
psyche/list_topics/16/1
Dank je! Waarom kan ik er dan niet zelf komen?
Moire schreef:
14-03-2019 23:22
Op welk topic wil je reageren? Dan kijk ik even of ik hier een linkje voor je kan plakken :) .
JuniorModeratorViva schreef:
14-03-2019 23:27
Op welk topic wil je reageren? Dan kijk ik even of ik hier een linkje voor je kan plakken :) .
Ik heb hem via Trotter. Volgens mij heb ik dit probleem op elke pijler.
Moire schreef:
14-03-2019 23:28
Ik zie het :) , ik zal het even doorgeven.
14-03-2019 23:50
Jij ziet wat ik zie o_o
Moire schreef:
14-03-2019 23:28
Ik heb dat ook.
[...]

Hoi,
Ik wil vragen of mijn account anoniem gemaakt kan worden. Destijds nickname onhandig gekozen.
Bedankt.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 15-03-2019 09:26
Reden: Quote OP
92.09% gewijzigd
bambi92 schreef:
15-03-2019 00:42
Hoi,
Ik wil vragen of mijn account anoniem gemaakt kan worden. Destijds nickname onhandig gekozen.
Bedankt.
Waarom quote je de hele OP? Bizar veel scrollen!
14-03-2019 23:50

Dat heeft geen enkele zin, dat is al honderden keren doorgegeven. Dit werkt vanaf het begin van het nieuwe forum al niet. En de TD is nu ook alweer weken bezig om dit probleem op te lossen. Bizar dat een mod dat niet weet.

In ieder geval, de workaround werkt als volgt: ga naar een pijler, klik op de tweede pagina. Dan kom je op de derde pagina (omdat de paginanummering niet klopt). Verander dan in je adresbalk de laatste 2 in de URL in een 1. Er zijn nog wat andere trucjes, maar dit is hoe ik het meestal doe.
14-03-2019 23:27

Kun je dus hier nu ook verzoekjes doen om naar pagina 2 van een pijler te kunnen komen, omdat de TD al jaren te incompetent is om dat te fixen?

Ik forum trouwens mobiel, en dan lukt die truc van Trotter niet. Maar ik weet nu dat ik hier om een link kan vragen. Fijn!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
himalaya schreef:
15-03-2019 07:13
Ik forum trouwens mobiel, en dan lukt die truc van Trotter niet. Maar ik weet nu dat ik hier om een link kan vragen. Fijn!

Ik forum ook mobiel (Android/Firefox).
Maar als de mods op verzoek links verstrekken is dat natuurlijk nog veel makkelijker. :)
Trotter schreef:
15-03-2019 07:18
Ik forum ook mobiel (Android/Firefox).
Maar als de mods op verzoek links verstrekken is dat natuurlijk nog veel makkelijker. :)

Je moet wat als je forum nog steeds niet werkt hè? Goede service mods, top!
Moire schreef:
15-03-2019 00:44
Ja, I know. Maar gek genoeg kon ik anders niet reageren op deze topic.
Moire schreef:
15-03-2019 00:44
En toen wilde ik die hele quote weghalen maar klikte ik iets te snel op enter. Sorry voor het verspillen van 3 seconden van je leven 😘
himalaya schreef:
Kun je dus hier nu ook verzoekjes doen om naar pagina 2 van een pijler te kunnen komen, omdat de TD al jaren te incompetent is om dat te fixen?

Misschien kunnen ze van elke pijler de link naar de tweede pagina in de OP zetten. :P
Such fun!1
MarindaH schreef:
15-03-2019 09:40
Misschien kunnen ze van elke pijler de link naar de tweede pagina in de OP zetten. :P

Of misschien kunnen ze iets verzinnen waarbij ze een link naar de volgende pagina onderaan elke topiclijst zetten. Dat zou helemaal handig zijn.
RikM schreef:
15-03-2019 09:50
Of misschien kunnen ze iets verzinnen waarbij ze een link naar de volgende pagina onderaan elke topiclijst zetten. Dat zou helemaal handig zijn.
:lol:
himalaya schreef:

Beste Himalaya,

Het is niet de bedoeling dat er nu verzoekjes hierover in het cm komen. Wij hebben het doorgegeven aan de ICT, we zullen proberen met een tijdelijke oplossing te komen. Meer kunnen wij op dit moment niet doen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Nu pas een tijdelijke oplossing? Dit is al twee jaar zo. Waarom nu pas iets doen aan een basisfunctie die al twee jaar niet correct werkt?
¡Apagando las luces!
ModeratorViva schreef:
15-03-2019 10:23
Beste Himalaya,

Het is niet de bedoeling dat er nu verzoekjes hierover in het cm komen. Wij hebben het doorgegeven aan de ICT, we zullen proberen met een tijdelijke oplossing te komen. Meer kunnen wij op dit moment niet doen.

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Huuu, dit speelt al zo lang.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
15-03-2019 10:41
Huuu, dit speelt al zo lang.

Ik begrijp ook niet zo goed dat het modteam de bugs niet kent :@@:
En de OpperMod heeft een paar weken geleden nog gezegd dat de TD dit nu met de grootste prioriteit aan het oplossen is.
Niet geschoten is altijd mis
ModeratorViva schreef:
15-03-2019 10:23
Beste Himalaya,

Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
Deze 'bug' is er al een tijdje en is al vaker gemeld. Waarom is het dan nog steeds niet opgelost?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven