Gezondheid alle pijlers

Tinnitus.

06-02-2018 21:51 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi, Het voegt weinig toe, maar ik wil graag mijn ongenoegen uitspreken over het volgende: Het wemelt op het Internet van oplossingen tegen tinnitus. Laat ik jullie nu vertellen dat er tot op heden GEEN oplossingen zijn tegen deze afschuwelijke vloek die een mens kan overkomen! De afgelopen jaren alle disciplines afgelopen. Allopathisch, homeopathisch, holistisch enz. Nu, 5 duizend euro verder kom ik tot de conclusie dat het allemaal zinloos is geweest. Met name in het alternatieve circuit wordt direct geroepen; ja, wij kunnen wel iets voor je betekenen. Acupunctuur, iriscopie, magnetiseur, lichttherapie, gehoorapparaat/tinnitus-onderdrukkers en ga zo maar door. De enige discipline die eerlijk is in hun antwoord betreft de gangbare geneeskunde. "Er wordt hard aan gewerkt, maar wij kunnen je nog niets bieden." Kortom, houd je geld in je zak en laat je niets wijsmaken. Voor serieuze tinnitus bestaat vooralsnog geen oplossing. Verder is het woord “oorzuizen” mij onduidelijk. Ik heb een snijdende toon in mijn hersenen en niet in mijn oor of oren. Dan krijg je het verhaal van Vincent van Gogh. Die sneed zijn oor af, daar hij van mening was dat dan zijn tinnitus zou zijn verholpen. Nee dus…
THNX!
Ik heb Tininitus gekregen als kind, door te veel,klappen aan mijn hoofd, daarna heeft het fabriekslawaai ook nog een hand mee geholpen .
Nu hoor ik drie verschillende fluittonen in mijn oren, de vierde verdwijnt en komt weer terug.
Ik word wel meer slechthorend, vooral “ klankdoof” ik onderscheid in zinnen de woorden niet meer goed, ik blunder dan ook heel wat af.

In het audiologisch centrum werd gezegd, mv,u moet hier mee leren leven, er is niets aan te doen.
Als afleiding heb imam tijd de radio aanstaan, dan zijn de fluittonen niet zo herkenbaar meer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven