Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 21 maart 2019 om 20:29
Ik denk ook dat het aan de opvoeding dan wat schort. Als je je kinderen goed opvoed, stemmen ze echt niet op dat soort partijen.
donderdag 21 maart 2019 om 20:31
Wie bepaalt wat goed is? En houden kinderen zich altijd aan hun opvoeding en de normen en waarden die ze van huis uit kregen?DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-03-2019 20:29Ik denk ook dat het aan de opvoeding dan wat schort. Als je je kinderen goed opvoed, stemmen ze echt niet op dat soort partijen.
En stel
Nou dat ik sp stem, maar mijn ouders altijd PVV? Moet ik me dan aan mijn opvoeding houden?
donderdag 21 maart 2019 om 20:31
DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-03-2019 20:29Ik denk ook dat het aan de opvoeding dan wat schort. Als je je kinderen goed opvoed, stemmen ze echt niet op dat soort partijen.
Nou, ik zal je vertellen, ik stem anders dan mijn ouders. Dat heeft niet zoveel met opvoeding te maken, maar met een mening én met je eigen situatie.
Ik hoop dat een kind van mij nooit PVV gaat stemmen, maar ik heb niet de illusie dat mijn opvoeding daarin leidend is.
donderdag 21 maart 2019 om 20:32
Nee, maar het PVV en FVD zijn twee extreme partijen. Dat ligt mijlenver uit elkaar.
donderdag 21 maart 2019 om 20:33
Uit elkaar van wat?DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-03-2019 20:32Nee, maar het PVV en FVD zijn twee extreme partijen. Dat ligt mijlenver uit elkaar.
donderdag 21 maart 2019 om 20:36
Het ligt idd mijlenver uit elkaar met partijen als bijv D66 die de burgers op kosten wil jagen voor allerlei achterlijke klimaatmaatregelen. Dat vind ik een extremiteit die een halt toe moet worden geroepen.DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-03-2019 20:32Nee, maar het PVV en FVD zijn twee extreme partijen. Dat ligt mijlenver uit elkaar.
DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-03-2019 20:29Ik denk ook dat het aan de opvoeding dan wat schort. Als je je kinderen goed opvoed, stemmen ze echt niet op dat soort partijen.
Oké?
Waar eindigt de opvoeding en begint de indoctrinatie?
FvD is helemaal geen extreme partij. Paul Cliteur die straks in de Eerste Kamer zit is een ontwikkelde man die zinnige dingen zegt. Dat kan ik van Jesse Klaver niet zeggen. Hij kan niet eens een simpel werkwoord spellen bleek afgelopen vrijdag tijdens de demonstratie van leerkrachten.DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-03-2019 20:32Nee, maar het PVV en FVD zijn twee extreme partijen. Dat ligt mijlenver uit elkaar.
Dan was er vast wat mis gegaan met de opvoeding..DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-03-2019 20:35Ik stem niet anders dan mijn ouders hoor, ook gewoon links gestemd.
donderdag 21 maart 2019 om 20:37
Denkje nou echt dat je minder gaat betalen, als je op de PVV en FVD stemt?redbulletje schreef: ↑21-03-2019 20:36Het ligt idd mijlenver uit elkaar met partijen als bijv D66 die de burgers op kosten wil jagen voor allerlei achterlijke klimaatmaatregelen. Dat vind ik een extremiteit die een halt toe moet worden geroepen.
donderdag 21 maart 2019 om 20:38
Je zit de boel lekker op te ruien..DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-03-2019 20:37Denkje nou echt dat je minder gaat betalen, als je op de PVV en FVD stemt?
donderdag 21 maart 2019 om 20:40
Dat weet ik nu uiteraard nog niet, maar waarom zou je je als mak schaap vrijwillig naar de slachtbank van de klimaatgekkies laten voeren?DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-03-2019 20:37Denkje nou echt dat je minder gaat betalen, als je op de PVV en FVD stemt?
donderdag 21 maart 2019 om 20:41
Ja dus? Hoever denk je dat SP en VVD ooit uit elkaar lagen?DuchessMeganMarkle schreef: ↑21-03-2019 20:36Dan de gewone partijen zoals, die er nu zijn. Die twee partijen zijn nou heel erg populistisch.
Ik stem links, ex rechts, en kind moet dan wat stemmen?
donderdag 21 maart 2019 om 20:43
Inderdaad hier maar op hopen dan. Ik weet anders ook niet hoe het ooit goed moet komen met dat kind van mij.Betty_Slocombe schreef: ↑21-03-2019 20:41Mijn arme kinderen, voor altijd tussen twee vuren. Nou maar hopen dat de juffen en meesters er nog wat verstand in krijgen.
donderdag 21 maart 2019 om 20:44
VVD is ook rechts. De vraag is of je zoon extreem rechts gaat stemmen, wat denk je zelf? Ik neem aan dat je je kind opvoed met normen en waarden? Met stipt op nummer 1, Respect?