Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 21 maart 2019 om 13:23
Het-groepje schreef: ↑21-03-2019 13:19Bij een vorige verkiezing hadden veel mensen in mijn buurt PVV gestemd.
Een donkerharige jongen en een meisje werden afgesneden door een redelijk opgefokte twintiger in een scootmobiel voor de supermarkt
Die jongen ging eerst belachelijk tekeer en het hele relaas eindigde in tranen met:
Ik dacht dat Wilders zou winnen en jullie er allemaal uit zou zetten en nou zitten jullie er allemaal nog.
Een aantal mensen vond dat heel begrijpelijk en zeiden: ja dat had ik ook zo gehoopt.
Sta je daar voor de supermarkt met je bruine hoofd en tussen de dames in hoofddoek. Heel raar dat mensen (ok niet echt rolmodellen voor de samenleving) je dus gewoon actief weg willen hebben.
En ik had een beetje medelijden met die types. Die jongen was echt sneu.
Maargoed, die mogen dus ook stemmen met de verwachting dat er de dag na de stemming een grote opruimactie plaatsvindt als hun mannetje wint.
In dit opzicht ligt er nog wel een taak voor scholen, om jongeren meer besef bij te brengen over wat stemmen nu eigenlijk inhoudt, en wat ze ervan kunnen verwachten. Op enige opvoeding in deze door de ouders hoeven we blijkbaar niet te rekenen.
donderdag 21 maart 2019 om 13:27
Mijn kinderen stemmen op de Sp omdat die voor hun goed is niet omdat ik er op stem.
Ik heb mijn dochters geleerd dat stemrecht een bangrijk goed is en ze volgen de politiek ze zijn geen puber meer maar volwassen vrouwen van30en 32.
donderdag 21 maart 2019 om 13:28
Serieus?
We doen niet anders met dat achterlijke Burgerschap.
donderdag 21 maart 2019 om 13:37
Dit.redbulletje schreef: ↑21-03-2019 09:01Tja, ik staf niet, maar weet wel dat als je zo'n opmerking zou maken over ene S.S. die Denk op had gericht je voor zo'n opmerking een ban zou krijgen.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 21 maart 2019 om 13:40
En dan heel boos worden en zie je wel roepen, als moslims uit hun pannetje gaan.Het-groepje schreef: ↑21-03-2019 13:19Bij een vorige verkiezing hadden veel mensen in mijn buurt PVV gestemd.
Een donkerharige jongen en een meisje werden afgesneden door een redelijk opgefokte twintiger in een scootmobiel voor de supermarkt
Die jongen ging eerst belachelijk tekeer en het hele relaas eindigde in tranen met:
Ik dacht dat Wilders zou winnen en jullie er allemaal uit zou zetten en nou zitten jullie er allemaal nog.
Een aantal mensen vond dat heel begrijpelijk en zeiden: ja dat had ik ook zo gehoopt.
Sta je daar voor de supermarkt met je bruine hoofd en tussen de dames in hoofddoek. Heel raar dat mensen (ok niet echt rolmodellen voor de samenleving) je dus gewoon actief weg willen hebben.
Maargoed, die mogen dus ook stemmen met de verwachting dat er de dag na de stemming een grote opruimactie plaatsvindt als hun mannetje wint.
Het is toch vreselijk als je jarenlang als een ongewenste groepering wordt beschouwd door heel veel mensen.
donderdag 21 maart 2019 om 15:14
Natuurlijk maakt dat wel uit. In een versplinterd politiek landschap als Nederland, is het voor geen enkele partij mogelijk om alle verkiezingsbeloften in te lossen. (Gelukkig maar)
Concessies doen, is de enige manier om tot een regering te komen. Daarom komen partijen als PVV en FvD ook niet in een regering: ze zijn niet bereid om concessies te doen. En ook daarom zijn dergelijke (populistische) partijen (die vooral op onderbuikgevoelens van mensen inspelen) ook geen lang leven beschoren.
donderdag 21 maart 2019 om 15:25
Geen idee. Maar als ze FVD of PVV stemmen gooi ik ze buiten
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
donderdag 21 maart 2019 om 15:25
Ik weet niet of ik geschokt, verdrietig of woedend hiervan moet worden of gewoon heel hard moet lachen.Het-groepje schreef: ↑21-03-2019 13:19Bij een vorige verkiezing hadden veel mensen in mijn buurt PVV gestemd.
Dit dan maar:
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 21 maart 2019 om 15:26
Mijn idee ! Dan zou ik ook ernstig aan hun verstandelijke vermogens twijfelen .
donderdag 21 maart 2019 om 15:29
Eens
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 21 maart 2019 om 15:48
Groot gelijk!
donderdag 21 maart 2019 om 15:52
Hoe intolerant....
En dan anderen met het probleem opzadelen, mooie boel.
donderdag 21 maart 2019 om 16:45
Ik pas.
Niet nog meer doen dan nu al gedaan wordt.
Het lijkt me wél een taak voor partijen die meer stemmen willen behouden.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 21 maart 2019 om 16:49
Mijn ouders dachten zo over de VVD.
Ik ben er later pas achter gekomen dat dat niet per definitie graaiende duivels waren.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.