Geld & Recht alle pijlers

Geld verdienen

23-03-2019 23:28 63 berichten
Bedankt voor de leuke reacties.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 24-03-2019 18:18
Reden: maatregelen genomen ivm leeghalen OP
89.90% gewijzigd
sparkandshine schreef:
23-03-2019 23:43
Poker?
Zou ik me eerst in moeten verdiepen. Is het een kunst, een gave, moet je er slim voor zijn?
Belg007 schreef:
24-03-2019 00:05
Je kan natuurlijk ook gewoon de baas van Shell, Albert Heijn, NS, ofzo effe binnendraaien en ermee trouwen.
Uiteraard in gemeenschap van goederen.
anoniem_383203 wijzigde dit bericht op 24-03-2019 18:09
13.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Waldkornbroodje schreef:
23-03-2019 23:36
Boven de €50.000,- zeg ik werk op en ga ik langs bij ouderen en mensen die buiten hun schuld in de financiële problemen zitten. Die wil ik helpen.
50000, is nog niet genoeg om je baan voor op te zeggen.
Maar als idee: Jaren geleden hoorde ik eens het verhaal dat iemand brieven rondstuurde met de tekst: stuur mij 1 gulden (zou nu een euro zijn) en ik zeg u hoe u rijk kan worden.
Als je dat deed kreeg je een briefje terug: doe hetzelfde wat ik gedaan heb.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Zelf heb ik goede ervaringen met loterijen. Je hoeft er weinig voor te doen alleen het winnende lot hebben.
Beleggen of oude huizen opknappen en verhuren.
Wie niet steelt of erft, blijft arm totdat hij sterft.

Nou dit dus...
Waldkornbroodje schreef:
23-03-2019 23:36
Boven de €50.000,- zeg ik werk op en ga ik langs bij ouderen en mensen die buiten hun schuld in de financiële problemen zitten. Die wil ik helpen.

En als die 50.000 euro op is begin je gewoon weer een nieuwe bedelactie? :facepalm:
Waldkornbroodje schreef:
23-03-2019 23:41
Ik ben te oud en ik vind veel mannen lelijk en viezig.
Het zijn maar klanten in dat geval. In een winkel wordt je toch ook gewoon geholpen als je lelijk bent?
piepp schreef:
24-03-2019 08:23
Wie niet steelt of erft, blijft arm totdat hij sterft.

Nou dit dus...
Ik zou het anders zeggen: Mensen die denken dat wie niet steel of erft arm blijft totdat hij sterft arm blijven.
Koop een gitaar en ga op willekeurig groot station staan en zing/dans/perform alsof je leven er van af hangt.

En anders kun je altijd nog een crowdfunding opzetten. Even een zielig verhaal bedenken en wie weet wat het je brengt!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Trotter schreef:
24-03-2019 08:40
En als die 50.000 euro op is begin je gewoon weer een nieuwe bedelactie? :facepalm:
Er staat BOVEN de €50.000,-
nlies schreef:
24-03-2019 01:02
50000, is nog niet genoeg om je baan voor op te zeggen.
Maar als idee: Jaren geleden hoorde ik eens het verhaal dat iemand brieven rondstuurde met de tekst: stuur mij 1 gulden (zou nu een euro zijn) en ik zeg u hoe u rijk kan worden.
Als je dat deed kreeg je een briefje terug: doe hetzelfde wat ik gedaan heb.
Ook wel eens gelezen. Zou diegene er rijk van geworden zijn? :-)
SjakS schreef:
24-03-2019 06:31
Beleggen of oude huizen opknappen en verhuren.
Lijkt me nog leuk ook. Dan moet er wel eerst een flink bedrag geïnvesteerd worden.
Waldkornbroodje schreef:
24-03-2019 09:03
Er staat BOVEN de €50.000,-

Dus als die 50.001 of 51.000 of 60.000 of 80.000 euro op zijn begin je weer een nieuwe bedelactie? :facepalm:
Kansloos.
biol schreef:
24-03-2019 08:50

En anders kun je altijd nog een crowdfunding opzetten. Even een zielig verhaal bedenken en wie weet wat het je brengt!
Daar wordt soms wel eens misbruik van gemaakt.
Ik wil wel een goed en eerlijk verhaal hebben.
Waldkornbroodje schreef:
24-03-2019 09:05
Lijkt me nog leuk ook. Dan moet er wel eerst een flink bedrag geïnvesteerd worden.
Huizen opknappen? Mij ook. Maar met kinderen niet zo handig. Ik zou er dan het liefst zelf in wonen tot het klaar is en dan verhuren. Op naar de volgende!
Trotter schreef:
24-03-2019 09:07
Dus als die 50.001 of 51.000 of 60.000 of 80.000 euro op zijn begin je weer een nieuwe bedelactie? :facepalm:
Kansloos.
Mekkert! Je bent gewoon jaloers dat jij dit soort fantasieën niet hebt :puh:
anoniem_383203 wijzigde dit bericht op 24-03-2019 16:19
Reden: Gekke zin
2.59% gewijzigd
Waldkornbroodje schreef:
24-03-2019 09:09
Mekkert! Je bent gewoon jaloers dat jij dit geen fantasieën hebt :puh:

Jaloers? Op iemand die al bedelend aan geld wil komen? :rofl:
Potjes gezichtscreme produceren met één nieuw ingrediënt erin, bijvoorbeeld een bepaalde wier of mineraal in zijn natuurlijke vorm, daar vooral "groen" "natuurlijk" "duurzaam" "gezond" "verjongend" op vermelden, en voor 200 euro per stuk cashen maar!
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Waldkornbroodje schreef:
24-03-2019 09:04
Ook wel eens gelezen. Zou diegene er rijk van geworden zijn? :-)
Heel, héél erg rijk zelfs. Geen grap, dat ging hard en dat zonder Facebook oid.
Weet wie dat is. Die persoon hoeft nu niks meer te doen...
Echt, je plan is een goed plan!
Waldkornbroodje schreef:
24-03-2019 00:07
Jij motiveert me echt! (Meen ik serieus)

Maar hoe nu dit in gang zetten?
Ik heb dat effect op mensen.. het is heel simpel: je begint, je gaat door tot het klaar is, dan stop je.
Zo simpel kan het zijn.
Geloof me nou maar gewoon...
Stuur je hele telefoonboek een tikkie. Happen er vast wel een paar, heb je alvast een beginnetje.
Pivot! PIVOT!!!
Tja, bedelen, dat is natuurlijk een optie.
Ik zou mezelf geloof ik nog liever prostitueren dan dat ik zou bedelen, maar ieder zijn ding.

Mijn advies is: ga eens bedenken hoe je meer geld kunt verdienen, gewoon omdat je dat geld waard bent. Omdat je klanten liever dat uurtje advies van jou hebben, dan het bedrag van je uurtarief.

Ontwikkel speciale vaardigheden, doe bijzondere kennis op en stel jezelf beschikbaar tegen een goed uurtarief op die gebieden.
Trotter schreef:
24-03-2019 09:15
Jaloers? Op iemand die al bedelend aan geld wil komen? :rofl:
Ja hoor, lekker bedelen. Beter dan een Trotter zijn.
SjakS schreef:
24-03-2019 09:09
Huizen opknappen? Mij ook. Maar met kinderen niet zo handig. Ik zou er dan het liefst zelf in wonen tot het klaar is en dan verhuren. Op naar de volgende!
Ik ook! Ik heb alleen een man met twee linkerhanden. Ikzelf kan een beetje verven en behangen, maar geen ingewikkelde klussen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven