Pakket dpd niet ontvangen
dinsdag 26 maart 2019 om 21:24
Dat, als je dan, in tegenstelling tot dat bericht, gewoon thuis bent, en er komt niks, en er ligt niks bij de buren en niet bij een afleverpunt én het komt niet later alsnog aan, dat ik dan verhaal zou halen.Lucifer2018 schreef: ↑26-03-2019 19:27Waar mee precies?
Ze heeft zelf gevraagd of dat het buiten gezet kon worden. Daarmee ligt de verantwoording bij haar. Ze hebben dat op 'papier' dat verzoek.
Waar is dan de bestelling gebleven?
En dan kan TO wel gevraagd hebben om, als ze er niet was, het buiten te zetten, maar dat is niet het geval want TO was gewoon thuis!
Als het buiten gezet was, en het is dan weg, dan is het TO haar eigen risico/ schuld/ verantwoordelijkheid ja.
Als er niks geleverd is niet.
justagirly wijzigde dit bericht op 26-03-2019 21:28
22.32% gewijzigd

dinsdag 26 maart 2019 om 21:28
Dat is toch jouw woord tegenover dat van de bezorger? Waarom zou jij wel eerlijk zijn?justagirly schreef: ↑26-03-2019 21:24Dat, als je dan, in tegenstelling tot dat bericht, gewoon thuis bent, en er komt niks, en er ligt niks bij de buren en niet bij een afleverpunt én het komt niet later alsnog aan, dat ik dan verhaal zou halen.

dinsdag 26 maart 2019 om 21:30
Op het moment dat jij toestemming geeft om het pakket op straat te zetten (de bezorger heeft wrs niet eens gebeld) is het echt je eigen domme schuld.justagirly schreef: ↑26-03-2019 21:29Omdat het de waarheid is.
Ik zou me er dan echt wel voor inzetten.

dinsdag 26 maart 2019 om 21:31
TO zou niet thuis zijn. Het zou buiten neergezet zijn op haar verzoek.justagirly schreef: ↑26-03-2019 21:24Dat, als je dan, in tegenstelling tot dat bericht, gewoon thuis bent, en er komt niks, en er ligt niks bij de buren en niet bij een afleverpunt én het komt niet later alsnog aan, dat ik dan verhaal zou halen.
En dan kan TO wel gevraagd hebben om, als ze er niet was, het buiten te zetten, maar dat is niet het geval want TO was gewoon thuis!
Als het buiten gezet was, en het is dan weg, dan is het TO haar eigen risico/ schuld/ verantwoordelijkheid ja.
Als er niks geleverd is niet.
Dus nogmaals wat gaat ze daar precies aan doen?

dinsdag 26 maart 2019 om 21:32
Ja, jij weet zeker dat er niet gelevert is?justagirly schreef: ↑26-03-2019 21:29Omdat het de waarheid is.
Ik zou me er dan echt wel voor inzetten.
Met inderdaad wel het risico dat je er niks mee opschiet. Maar je hebt nu ook niks, dus je verliest niks.
Jij hebt met TO samen de hele dag voor het raam gestaan en niks anders gedaan?
dinsdag 26 maart 2019 om 21:44
Tja als jij op papier toestemming geeft om een pakket voor de deur te zetten kan je niet echt verwachten dat de bezorger alsnog aan belt.
Persoonlijk denk ik dat je hondenbrokken nog wel terecht komen, de kans dat net toevallig iemand een (zware) zak hondenbrokken gaat stelen acht ik vrij klein. Ik denk eerder dat het morgen alsnog geleverd wordt of dat de buren hem hebben.
Heb je inderdaad ook gekeken in containers, achtertuin en dergelijke?
Ooit hadden wij een pakket dat aangegeven stond bezorgd maar echt niks gekregen. Was promotie materiaal, kleding en visite kaartjes voor ons bedrijf dus niemand had er wat aan. Kregen opnieuw geleverd.
Weken later stond er een geïrriteerde man voor de deur waarom we nu nog steeds niet ons pakket opgehaald hadden. Uh nou we hadden geen briefje en hebben de buren gevraagd die hadden niks, we kenden deze man ook niet.
Bleek hij 4 huizenblokken verderop te wonen in een totaal andere straat, tja dat hadden we ook niet verwacht.
Nog wel contact opgenomen met de betreffende website maar mochten uiteraard alles houden want hun hebben niks aan de bedrukte zaken van ons bedrijf.
Persoonlijk denk ik dat je hondenbrokken nog wel terecht komen, de kans dat net toevallig iemand een (zware) zak hondenbrokken gaat stelen acht ik vrij klein. Ik denk eerder dat het morgen alsnog geleverd wordt of dat de buren hem hebben.
Heb je inderdaad ook gekeken in containers, achtertuin en dergelijke?
Ooit hadden wij een pakket dat aangegeven stond bezorgd maar echt niks gekregen. Was promotie materiaal, kleding en visite kaartjes voor ons bedrijf dus niemand had er wat aan. Kregen opnieuw geleverd.
Weken later stond er een geïrriteerde man voor de deur waarom we nu nog steeds niet ons pakket opgehaald hadden. Uh nou we hadden geen briefje en hebben de buren gevraagd die hadden niks, we kenden deze man ook niet.
Bleek hij 4 huizenblokken verderop te wonen in een totaal andere straat, tja dat hadden we ook niet verwacht.
Nog wel contact opgenomen met de betreffende website maar mochten uiteraard alles houden want hun hebben niks aan de bedrukte zaken van ons bedrijf.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
is meer
lief
dan hebben

dinsdag 26 maart 2019 om 22:18
Ze heeft de hele dag naar de stoep zitten kijken?justagirly schreef: ↑26-03-2019 22:16Maar kom op dames.
Het IS niet buiten neergezet!!!!
Dan had TO het toch gezien?!??!

dinsdag 26 maart 2019 om 22:30
Want TO heeft de hele dag voor het raam staan te koekeloeren of haar pakketje al kwam? Niet één keer even koffie gaan maken of naar de wc gegaan? En jij stond ernaast, dat je dat allemaal zo goed weet?justagirly schreef: ↑26-03-2019 22:16Maar kom op dames.

dinsdag 26 maart 2019 om 22:31

dinsdag 26 maart 2019 om 22:40
Ik zou even afwachten. Heb ook niet zulke goede ervaringen met dpd, de tracking is totaal onbetrouwbaar en de bezorger doet maar wat (markeert ten onrechte als bezorgd, laat geen briefje achter of neemt niet eens de moeite om aan te bellen en brengt meteen naar depot terwijl ik gewoon thuis zit te wachten)
Had laatst een soortgelijk verhaal waarbij t volgens tracking uiteindelijk was bezorgd maar ik had niks en niet eens bezorger zien rijden (komt normaal op vast tijdstip en ik zie m dan vanuit de keuken). Geklaagd bij webshop, die gaven aan ook veel.problemen te hebben met dpd, en binnenkort over te stappen naar andere vervoerder. Stuurden meteen vervanging en dat was volgende dag binnen (met postnl) 2 dagen later stond dpd alsnog aan de deur met t pakket. Beetje beschadigd, waarschijnlijk ergens achterin blijven liggen ofzo.
Had laatst een soortgelijk verhaal waarbij t volgens tracking uiteindelijk was bezorgd maar ik had niks en niet eens bezorger zien rijden (komt normaal op vast tijdstip en ik zie m dan vanuit de keuken). Geklaagd bij webshop, die gaven aan ook veel.problemen te hebben met dpd, en binnenkort over te stappen naar andere vervoerder. Stuurden meteen vervanging en dat was volgende dag binnen (met postnl) 2 dagen later stond dpd alsnog aan de deur met t pakket. Beetje beschadigd, waarschijnlijk ergens achterin blijven liggen ofzo.
nootboek wijzigde dit bericht op 26-03-2019 22:56
17.68% gewijzigd

woensdag 27 maart 2019 om 02:01
Ik heb exact hetzelfde gehad, toevallig ook hondenvoer en dpd en pakje weg. Alleen bij mij ging het om 50 kilo in totaal dus ik kon echt niet geloven dat iemand dat gestolen had!
Grote speurtocht door de buurt en wat bleek: bezorger had het pakje ‘bezorgd’ bij mijn huisnummer maar twee straten verderop (dus juiste nummer verkeerde straat). Dat was een bedrijvenpand en daar stond het in de algemene hal.
Kortom: misschien nog even gaan zoeken? Of contact opnemen met de bezorger waar hij het precies gezet heeft, dat hielp bij mij. De bezorger gaf aan ‘in de centrale hal’ en omdat ik die helemaal niet heb ging er toen een lampje branden dat het wel eens een andere straat kon zijn.
Grote speurtocht door de buurt en wat bleek: bezorger had het pakje ‘bezorgd’ bij mijn huisnummer maar twee straten verderop (dus juiste nummer verkeerde straat). Dat was een bedrijvenpand en daar stond het in de algemene hal.
Kortom: misschien nog even gaan zoeken? Of contact opnemen met de bezorger waar hij het precies gezet heeft, dat hielp bij mij. De bezorger gaf aan ‘in de centrale hal’ en omdat ik die helemaal niet heb ging er toen een lampje branden dat het wel eens een andere straat kon zijn.

woensdag 27 maart 2019 om 07:05
Dikke kans dat ze er pas achter is gekomen dat de hondjes dit voer nodig hadden toen ze ze al in huis had. Ook kan het zo zijn dat ze het wel kon betalen toen ze ze kocht, maar dat er inmiddels omstandigheden zijn waardoor ze het niet meer kan bekostigen. Baan kwijtgeraakt, echtscheiding, kerel blijkt een gokverslaafde te zijn etc.Lady*Voldemort schreef: ↑26-03-2019 19:29Maar dan is het dus niet handig om twee hondjes in huis te nemen die per se spuugduur voer moeten omdat ze omvallen van een zak Bonzo. Stel je voor dat je kind dan ineens aan de vitaminepillen moet, dan sta je toch mooi voor een dilemma.
Tenslotte: met "duur" voer doe je vaak langer dan met goedkope rommel omdat er meer voedingsstoffen in zitten en de dieren er minder van nodig hebben.
woensdag 27 maart 2019 om 07:12
makiko schreef: ↑26-03-2019 15:09Hoe kun je hem dan een bericht sturen ? Via wat ?
Ik zou hem dus nu weer een bericht sturen dat je een camera hebt èn thuis was en dat er niks te zien was vanuit jouw positie plus op de camera opname ook niet dus is het niet afgeleverd,zijn baas mag dat filmpje ook zien .
Bizar dat je TO maar adviseert om te liegen over een camera en opnames.
Ze had zelf ook een briefje op de deur kunnen plakken dat ze wél thuis was en hij dus aan kon bellen.
Of weer een berichtje kunnen sturen, net als ze had gedaan dat hij het voor de deur mocht zetten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

woensdag 27 maart 2019 om 07:42
justagirly schreef: ↑26-03-2019 22:16Maar kom op dames.
Uh nee. Dat weet je niet.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 27-03-2019 07:45
29.09% gewijzigd

woensdag 27 maart 2019 om 07:43
Dan moet je beter lezen.
woensdag 27 maart 2019 om 08:01
Er staat nu nog steeds op hun tracking dat het pakket gisterenmiddag bij mij is afgeleverd. Maar als ik dat klik op waar is mijn pakket geweest dan staat er op het depot. En als ik mijn bestelnummer intik op hun site dan staat er terug op depot na mislukte bezorgpoging. Dus ik kan nu wel iets gerustgesteld zijn denk ik? Wanneer zouden ze het pakket weer aanbieden? Dat staat er niet namelijk.
woensdag 27 maart 2019 om 08:04
Hondenbrokjes schreef: ↑27-03-2019 08:01Er staat nu nog steeds op hun tracking dat het pakket gisterenmiddag bij mij is afgeleverd. Maar als ik dat klik op waar is mijn pakket geweest dan staat er op het depot. En als ik mijn bestelnummer intik op hun site dan staat er terug op depot na mislukte bezorgpoging. Dus ik kan nu wel iets gerustgesteld zijn denk ik? Wanneer zouden ze het pakket weer aanbieden? Dat staat er niet namelijk.
Stuur de bezorger een berichtje.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje