Knusselend het nieuwe jaar in! ❤

31-12-2018 12:16 2357 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom (terug) Knussels!

Hier zetten we ons geknuffel onder heerlijke (door Rosa) gehaakte dekentjes voort.

Geloven in de goedheid van mensen, de liefde en genegenheid en die tonen is het doel. Omdat man-vrouw vriendschappen zonder andere intenties wel kunnen en het geloof dat als mensen wat meer van zichzelf laten zien en wat vaker echt contact maken, ook lijfelijk, de wereld mooier maakt. Welkom in het knuffeltopic. Wat intussen het knusseltopic is ----> knuffelen en kussen en gewoon lief zijn voor elkaar en elkaar zien voor wat we zijn zonder oordeel. Niet meer niet minder.

Fijn als je mee komt tetteren!

Liefs,

Kia Ora, Rosanna, Oud Blond, Κιττεηs, Lollypopje, Marana, Shifty, Genie In a Bottle, Snug, Bloosje, Nanny_Gytha_Ogg, Quaintrelle, Twilight, Nachtvlinder, Vieze Hond, Engelke_Kepringelke, Coconuts12, Sgaap_2015, Phoebe-returns, GlitterBep Ceci, Phoolan, Coerage, Bloem en JollyRider.

Boeman, BoeMaman en Tasty Bum zwaaien natuurlijk ook mee :hello: .

Een kleine ode aan de knussels *

Dat mooie groepje mensen
Door toeval, en een forum,
Zijn ze bij elkaar gebracht

Uit alle hoeken van het land
En de diepste Viva krochten
Deelden zij hetzelfde gevoel

Een gevoel van warmte en liefde
Van respect en grote openheid
Van vrijheid om jezelf te mogen zijn

Zo is nu hier dit groepje knussels
Nog altijd samen en gegroeid
In mensen, voor en door elkaar

Mijn allerliefste mooiste knusselswens en geef ik jullie in dit topic :love: .

* Gedicht met dank aan Zusje aka LollyPopje.

.

Lees hier het ontstaan van dit topic.

overig/welke-film-gaan-we-kijken/list_messages/410524
.
En onze tweede editie! overig/knusselen-onder-een-dekentje/lis ... #p28687800

En nummertje drie! overig/onder-een-dekentje/list_messages/429658/119#
.
kia・ora wijzigde dit bericht op 16-04-2019 13:31
6.68% gewijzigd
Just because you have the emotional range of a teaspoon doesn’t mean we all have.
Frusterend, Blond.
Oh Popje! Ik kreeg een cv met foto met cleavage en duckface inclusief valse nagel tegen het lipje :@@: :'(
Ik heb 3 groepen en dit is de 'zwakste', maar toch!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oudblond schreef:
27-03-2019 16:47
Oh Popje! Ik kreeg een cv met foto met cleavage en duckface inclusief valse nagel tegen het lipje :@@: :'(
O_O erg!
Oudblond schreef:
27-03-2019 16:47
ai en ik vond een bikini/vakantie-foto al erg
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik vraag me af, zeker nadat ze les van jou hebben gehad, snappen ze het werkelijk niet of boeit het ze gewoon niet?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
27-03-2019 16:52
Ik vraag me af, zeker nadat ze les van jou hebben gehad, snappen ze het werkelijk niet of boeit het ze gewoon niet?
Ik vrees dat ze het echt niet snappen. Want de vragen die ik krijg ivm stageplekken zijn wel heel enthousiast alsof ze staan te springen om er aan te beginnen!
Woensdag neem ik de ergste blunderaars 1 op 1 om dit te bespreken. (Vinden ze heel eng ;-D ) Ik hoop zo een beter beeld te krijgen van hoe ik nog strakker kan sturen/laden.
Oudblond schreef:
27-03-2019 16:56
Ik vrees dat ze het echt niet snappen. Want de vragen die ik krijg ivm stageplekken zijn wel heel enthousiast alsof ze staan te springen om er aan te beginnen!
Woensdag neem ik de ergste blunderaars 1 op 1 om dit te bespreken. (Vinden ze heel eng ;-D ) Ik hoop zo een beter beeld te krijgen van hoe ik nog strakker kan sturen/laden.
Succes Blond ik hoop voor je dat je tot ze doordringt
Succes Blond!
Ik denk dat ik het deels wel herken bij mezelf, al zijn er dingen die ik echt niet deed. Zo lette ik er enorm op dat mijn brief er netjes uitzag volgens de regels, dat ik geen spellingfouten maakte en zo. En toch he ... Ik had op die leeftijd gewoon nooit geleerd hoe je een goede cv of brief maakte. Dus ik ben op stage wel eens afgebrand, omdat mijn brief veel te generiek was, dus nu moest ik maar even goed vertellen waarom ze mij alsnog moesten laten komen. Dat was best wel een klap voor mijn perfectionistische jongere ik, ik sloeg daar helemaal van dicht. Maar verder ... ik was een thuiswonend onzeker jong ding van 18, op mijn manier zeker hardwerkend, maar geen dingen waar 'normale' mensen dat aan af kunnen zien, zeker niet op een cv. Wat dat betreft heb ik misschien wat meer de neiging om de kant van de leerlingen te kiezen, het is voor sommigen gewoon heel erg trial and error en denken dat ze het goed doen, en daarbij stomme fouten maken. Hoewel die duckface wel heel erg is, dat zou nooit in mij opgekomen zijn in ieder geval :facepalm:
Ik ben ook erg gemotiveerd om deze jongeren 'verder' te helpen hoor Nanny! Maar ik schrok van de ernst. Echt niet dat ze met deze brieven ook maar van 1 bedrijf een reactie krijgen. Zo belabberd is het. Precies daarom zit ik er tussenin: om hen uit te leggen wat beter kan voor ze de brieven versturen. Ze solliciteren dus niet bij mij. Al steek ik wel mijn nek uit binnen het netwerk als ik iemand voorstel.
Maar komt vast goed met 1 op 1 uitleg en begeleiding. De groep van vorig jaar was in het begin ook nogal laks (Ook MBO 4, maar leek hoger niveau). Dat verbeterde snel toen ze merkten dat ze via dit traject echt een hoge vlucht kunnen nemen.
Ik heb nog nooit een sollicitatiebrief geschreven :$ Wel weet ik dat je een formele brief nooit met 'ik' moet beginnen en dat je ook geen foto met duckface niet moet doen.
Oh wat erg die brieven!! Ik geloof ook niet dat mijn brieven eerder zo geweldig waren, maar ik weet in ieder geval wat voor soort foto ik er niet bij moet sturen!

Afgelopen maandag ook de 20 weken echo al gehad, alles zag er goed uit!
En we krijgen een jongetje! Zo leuk!
Lichtje, wat fijn dat alles goed is en zo leuk dat je hier komt vertellen dat het een jongetje wordt!!
Nog héél even en dan vlieg ik de zon en warmte tegemoet. Kan niet wachten, maar vind het tegelijkertijd ontzettend spannend!
Ohh wat een heerlijk vooruitzicht! Ga heerlijk genieten van je vakantie, en probeer alle zorgen even thuis te laten liggen! Enjoy!
Moet je lang vliegen?
@Liva wat fijn om te lezen dat alles goed gaat en alweer halverwege, jeetje wat gaat het hard.

@Coco Wat heerlijk. Heel veel plezier, rust uit en geniet 💋
twilight84 schreef:
28-03-2019 07:54
Ohh wat een heerlijk vooruitzicht! Ga heerlijk genieten van je vakantie, en probeer alle zorgen even thuis te laten liggen! Enjoy!
Moet je lang vliegen?
Lief en dank je! :lips:
We hopen alle zorgen thuis te kunnen laten en 3 weken lang het fijn te hebben.

Ja, 8-10 uur. En de dag erna nog zo'n 3 uur.
anoniem_370063 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 08:20
1.47% gewijzigd
lollypopje schreef:
28-03-2019 08:12
@Liva wat fijn om te lezen dat alles goed gaat en alweer halverwege, jeetje wat gaat het hard.

@Coco Wat heerlijk. Heel veel plezier, rust uit en geniet 💋
Lief! Dank je! :lips:
Coconuts12 schreef:
28-03-2019 08:19
Lief en dank je! :lips:
We hopen alle zorgen thuis te kunnen laten en 3 weken lang het fijn te hebben.

Ja, 8-10 uur. En de dag erna nog zo'n 3 uur.
Gewoon de andere kant van de wereld dus :P
lollypopje schreef:
28-03-2019 08:21
Gewoon de andere kant van de wereld dus :P
Bijna wel ja :)
@Coco ik wens je een hele fijne vakantie en hoop stiekem dat je een beetje warmte deze kant van de wereld opstuurt

@Lichtje wat fijn dat alles goed gaat met de kleine uk die in jouw buik groeit :)

@Blond, ik vind een goede sollicitatiebrief schrijven ook echt enorm lastig (de officiële regels ken ik uiteraard) maar ik vind het enorm lastig om mijzelf in de brief zo te profileren dat ik interessant genoeg ben om uit te nodigen voor een gesprek. Ligt er ook wel aan dat ik het sowieso heel moeilijk vind om goede dingen van mezelf te zeggen (maar vraag naar slechte eigenschappen en ik heb er zo 3 genoemd). Echter verloopt mijn contract in juni dit jaar en wordt het niet verlengd (er wordt geschoven met vaste mensen en dan moet ik als uitzendkracht plaats maken), heb vrede met het niet verlengen (nieuwe uitdaging is nooit verkeerd), maar tegen solliciteren zie ik wel enorm op.
Eat glitter for breakfast and shine all day
Goede reis en hele fijne vakantie Nootje!

Lief heeft heel lief een thermos pompoensoep in mijn tas gedaan :flirting: Heerlijk: Warme lunch!

Glittertje: als je gaat solliciteren kijk ik graag met je mee naar cv en brief. Geef maar een gil!
Dank je, Beppie!

Blond, spreken we elkaar nog ff?
Coconuts12 schreef:
28-03-2019 13:52
Dank je, Beppie!

Blond, spreken we elkaar nog ff?
Ik ben tot ongeveer 22.00 uur met werkgedoetjes bezig lieffie! Wanneer vliegen jullie?
Oudblond schreef:
28-03-2019 13:59
Ik ben tot ongeveer 22.00 uur met werkgedoetjes bezig lieffie! Wanneer vliegen jullie?
Zaterdag, maar morgen vroeg naar bed.
Coconuts12 schreef:
28-03-2019 14:01
Zaterdag, maar morgen vroeg naar bed.
We spreken elkaar! :lips:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven