Napraattopic deel 109

02-03-2019 20:37 3026 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraatplezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod. team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Moire schreef:
30-03-2019 00:54
Zie even mijn aanvulling.

Guess not then. ;-D
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Lady*Voldemort schreef:
30-03-2019 00:54
Je natuurkundemeester heeft gelijk: niks zo statisch als een kattenvacht.

Uiteraard. Het werkte als een jekko.
Een theorie stelt dat, als iemand ooit ontdekt waar het Universum precies voor dient en waarom het er is, het meteen zal verdwijnen en vervangen zal worden door iets dat nog bizarder en onbegrijpelijker is. Een andere theorie stelt dat dit al gebeurd is.
Afbeelding
In Limburg schijnt het te piepen van de wasberen.
Coerage schreef:
30-03-2019 00:56
Guess not then. ;-D
Die man kon een uur les geven zonder een spier te vertrekken, zo saai. En toen gingen we op reis, waren we in een of andere foute Oostenrijkse discotheek met 3 koeien en een wasbeer, Elvis ging aan en die man ging uit zijn dak en kon dansen! We hebben echt allemaal met open mond staan kijken en de rest van de avond Elvis aangevraagd :proud:
Lady*Voldemort schreef:
30-03-2019 00:59
In Limburg schijnt het te piepen van de wasberen.
Vandaar de recepten.
Coerage schreef:
30-03-2019 00:58
Afbeelding
:rofl:
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Moire schreef:
Die man kon een uur les geven zonder een spier te vertrekken, zo saai. En toen gingen we op reis, waren we in een of andere foute Oostenrijkse discotheek met 3 koeien en een wasbeer, Elvis ging aan en die man ging uit zijn dak en kon dansen! We hebben echt allemaal met open mond staan kijken en de rest van de avond Elvis aangevraagd :proud:
Onze natuurkundeleraar (zo'n eeuwige vrijgezel met een uilenbril die op zijn 35e nog steeds bij zijn moeder woonde) bleek in Praag ineens een heuse zuipschuit cq womanizer. Ik heb nadien nooit meer iemand zoveel wodka-cola achterover zien slaan en met zoveel meisjes tegelijk zien schuifelen :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
30-03-2019 01:03
Onze natuurkundeleraar (zo'n eeuwige vrijgezel met een uilenbril die op zijn 35e nog steeds bij zijn moeder woonde) bleek in Praag ineens een heuse zuipschuit cq womanizer. Ik heb nadien nooit meer iemand zoveel wodka-cola achterover zien slaan en met zoveel meisjes tegelijk zien schuifelen :rofl:
Echt bizar. Het is ook mijn meest bijgebleven herinnering van die week.
Moire schreef:

Die van mij was niet saai, wel een vreselijke hork. Sociaal gezien dan.
Was echt de botste boer die ik in mijn schoolcarrière heb mee mogen maken. :)
Mijn zuipschuifelende natuurkundeleraar was leuk. Hij was behept met een gortdroog gevoel voor humor, en dat botvierde hij altijd in de 'extra-opgave' bij de repetities. Dan kwam er een één of ander uitgebreid verhaal over een kale meneer die een voetbal op zijn kop kreeg en dan moest je de krachten berekenen die op die kale kop werden uitgeoefend of zo, en als je het goed had kreeg je een punt extra. Je kon ook altijd precies horen wie er als eerste aan die opgave toe was, want diegene begon dan ineens onbedaarlijk te lachen. En je kon een elf halen voor natuurkunde, dat was ook leuk :D
Coerage schreef:
30-03-2019 01:04
Die van mij was niet saai, wel een vreselijke hork. Sociaal gezien dan.
Was echt de botste boer die ik in mijn schoolcarrière heb mee mogen maken. :)
Dat was mijn biologieleraar. Saai en een enorme hork. Uiteindelijk heeft hij een keer het klassenboek versnippert en schreeuwend en scheldend de klas verlaten :rofl:
En bij sommige docenten kon je inderdaad een 11 halen! vroeger was het toch echt wel relaxter op het VO.
Moire schreef:
30-03-2019 01:14
Dat was mijn biologieleraar. Saai en een enorme hork. Uiteindelijk heeft hij een keer het klassenboek versnippert en schreeuwend en scheldend de klas verlaten :rofl:
Lady*Voldemort schreef:
30-03-2019 01:17
Was het examenjaar. Al 2 jaar lang met slechts 10 meiden in dezelfde klas. Wat hebben wij een lol gehad. De docent niet zo.
En ook kutwijven. Met zijn tienen helemaal achterin gaan zitten en gewoon stug vol blijven houden dat je het recht hebt om zelf te bepalen waar je ging zitten.
Moire schreef:
30-03-2019 01:21
En ook kutwijven. Met zijn tienen helemaal achterin gaan zitten en gewoon stug vol blijven houden dat je het recht hebt om zelf te bepalen waar je ging zitten.
Herkenbaar. Van onze gymklas waren na het eerste jaar welgeteld vijf leerlingen overgebleven: ik dus en vier andere meisjes, van die hele brave kinders die iedere zondag naar de kerk gingen en op dwarsfluitles zaten en truien breiden en zo. Maar als wij geen zin hadden in wiskunde die dag ging het feest echt niet door, dan gingen we gewoon stug de hele les in de vensterbank zitten te ouwehoeren over de laatste uitzending van Koot en Bie en de wiskundeleraar gaf het dan na een kwartier maar op en ging gezellig mee-ouwehoeren :proud:
Lady*Voldemort schreef:
30-03-2019 01:11
Mijn zuipschuifelende natuurkundeleraar was leuk. Hij was behept met een gortdroog gevoel voor humor, en dat botvierde hij altijd in de 'extra-opgave' bij de repetities. Dan kwam er een één of ander uitgebreid verhaal over een kale meneer die een voetbal op zijn kop kreeg en dan moest je de krachten berekenen die op die kale kop werden uitgeoefend of zo, en als je het goed had kreeg je een punt extra. Je kon ook altijd precies horen wie er als eerste aan die opgave toe was, want diegene begon dan ineens onbedaarlijk te lachen. En je kon een elf halen voor natuurkunde, dat was ook leuk :D
Ik heb één keer een 11 gehaald. Voor Nederlands.
Omdat de docent 5 van de 5 vragen goed plus een 1 voor de moeite niet in een 10 kon proppen.
2 punten per goed beantwoorde vraag, plus die 1 voor de moeite.....
En omdat ik de enige was die alles goed had heeft ze me dan maar een 11 gegeven.
De rest bleef binnen de 10.

Rekenen was ze maar niet haar ding.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Jammer, geen Rammstein.
Alixane schreef:
30-03-2019 00:44
-
Zet ze drie dagen in een donkere kamer met alleen water, tegen de tijd dat je ze eruit laat hebben ze geen idee of het winter of zomer is. Laat staan hoe laat het is :proud:
Werkt dit ook met kinderen?
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Malagueña schreef:
30-03-2019 08:16
Huh? Hoe moet je anders je kinderen 'omzetten' naar zomertijd?
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
Malagueña schreef:
30-03-2019 08:16
Ik denk dat RB deze vraag wel kan beantwoorden :biggrin:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Vesper- schreef:
29-03-2019 12:16
Waarom zou je je uberhaupt aangesproken moeten voelen?
En tussen gereageerd en ga, moet een komma staan.

Je hebt gelijk. Ik was gisteren mijn lontje kwijt, vandaar. :flag:
viavia2013 schreef:
29-03-2019 12:57
En, het is ervan uitgaan ;-)
Ook jij hebt gelijk :D
Komt me bekend voor van een niet nader te noemen pijler hier: https://speld.nl/2019/03/30/laten-we-de ... eUyXlY5hsE
Deze komt me ook bekend voor.

https://speld.nl/2018/07/28/man-die-onl ... -spelfout/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven