Napraattopic deel 109
zaterdag 2 maart 2019 om 20:37
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP. Lees hier de OP van het Napraattopic:overig/napraattopic-op/list_messages/249598. Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraatplezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod. team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zaterdag 30 maart 2019 om 22:23
(afgekamd). Waar en hoezo? Is gewoon toch zo? Je zakelijke communicatie met het 'buitenland' gebeurt tijdens kantooruren. En als die uren verder uit elkaar komen liggen, dan maakt het dat niet makkelijker. Toen ik veel met Aussies en Aziaten te doen had, had ik echt slaaptekort want nachtelijke conferencecalls en op NL uren op kantoor moeten zijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 30 maart 2019 om 22:25
Op een van die zomertijdtopics. Maar daar denken ze ook dat de herten en de bijen last hebben van het verzetten van de klok.Oudblond schreef: ↑30-03-2019 22:23(afgekamd). Waar en hoezo? Is gewoon toch zo? Je zakelijke communicatie met het 'buitenland' gebeurt tijdens kantooruren. En als die uren verder uit elkaar komen liggen, dan maakt het dat niet makkelijker. Toen ik veel met Aussies en Aziaten te doen had, had ik echt slaaptekort want nachtelijke conferencecalls en op NL uren op kantoor moeten zijn.
(Bedankt, zag dat er iets fout was maar zag niet wat)
zaterdag 30 maart 2019 om 22:25
Ik weet ook nog niet op welke kant ik nou kan slapen, bij gebrek aan verstandskiezen.
Everything is impossible, even if you believe in it.
Week 31 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 30 maart 2019 om 22:26
zaterdag 30 maart 2019 om 22:27
Huh? De klok wordt omgezet op de laatste zondag van maart, dus 31 maart.
zaterdag 30 maart 2019 om 22:27
Ik heb al 5 buikoperaties gehad, dus dat gaat ook niet meer.
Op m'n onderkantje dan maar.
solomio wijzigde dit bericht op 30-03-2019 22:28
26.57% gewijzigd
zaterdag 30 maart 2019 om 22:28
Precies dit dus.
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
zaterdag 30 maart 2019 om 22:30
zaterdag 30 maart 2019 om 22:32
Nee hoor. De klok gaat vannacht om in de nacht van 30 naar 31 maart. Het is geen vaste dag. Het gebeurt altijd in het laatste weekend van de maand in de nacht van zaterdag op zondag. Waarschijnlijk om er voor te zorgen dat iedereen op maandag op tijd op het werk is. Mijn man heeft pech: Die werkt morgen vanaf vroeg en slaapt dus een uurtje minder. (En hoopt dat zijn ploeg op de hoogte is van het vooruitschuiven van de tijd).
*Moest trouwens vandaag aan je denken. Zag hele mooie schoenen en stapte de winkel in om toen pas te ontdekken dat hun collectie startte vanaf maat 40*
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
zaterdag 30 maart 2019 om 22:34
Tja als herten zo gestresst zijn vanwege de zomertijd en ze komen te overlijden levert dat toch mooi weer een hertebiefstuk op nom nom nom
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 30 maart 2019 om 22:35
Wat ik zeg: de klok gaat terug op de laatste zondag van maart.Oudblond schreef: ↑30-03-2019 22:32Nee hoor. De klok gaat vannacht om in de nacht van 30 naar 31 maart. Het is geen vaste dag. Het gebeurt altijd in het laatste weekend van de maand in de nacht van zaterdag op zondag. Waarschijnlijk om er voor te zorgen dat iedereen op maandag op tijd op het werk is. Mijn man heeft pech: Die werkt morgen vanaf vroeg en slaapt dus een uurtje minder. (En hoopt dat zijn ploeg op de hoogte is van het vooruitschuiven van de tijd).
*Moest trouwens vandaag aan je denken. Zag hele mooie schoenen en stapte de winkel in om toen pas te ontdekken dat hun collectie startte vanaf maat 40*
Dit jaar dus in de nacht van 30 op 31 maart.
Maar als 31 maart een zaterdag is gaat de klok dus het weekend ervoor al om, omdat dat dan de laatste zondag van maart is.
zaterdag 30 maart 2019 om 22:35
charlottew88 schreef: ↑30-03-2019 22:34Tja als herten zo gestresst zijn vanwege de zomertijd en ze komen te overlijden levert dat toch mooi weer een hertebiefstuk op nom nom nom![]()
zaterdag 30 maart 2019 om 22:39
Levert ons toch een gezellige zaterdagavond op, das ook wel weer eens leuk.
zaterdag 30 maart 2019 om 22:43
zaterdag 30 maart 2019 om 22:46
zaterdag 30 maart 2019 om 22:51
Ik haat de zomertijd. Ten eerste omdat ik er echt altijd een paar weken last van heb (al verwacht ik niet er jaren eerder door te sterven dan gepredestineerd), en ten tweede omdat ik gisteren bij het instellen van de tijdklok van de wasmachines geen rekening heb gehouden met de overgang, dus maandagochtend zijn al mijn collega's van de rel omdat de was een uurtje later klaar is